2.3

81 9 2
                                    


(yazarınızdannn)

Minho,amcasını yere bırakmış,aniden silah sesi duymasıyla irkilmişti.Kendi mi vuruldu diye kendisine bakmıştı ama hiç bir şeyi yoktu.Kim vurulmuştu o zaman?

Minho,endişeyle sevgilisine bakmıştı,ama sevgilisine baktığında sevgilisini kanlar içinde,yerde görmeyi planlamıyordu.

"Jisung!"

Minho,koşarak sevgilisinin yanına gidip,yanına eğilmiş,sevgilisinin kafasını dizine koyarak saçlarını okşamaya başlamıştı.Bir yandan da kanaması dursun diye yarasına bastırıyordu.

"Jisung,gözlerini kapatma bana bak n'olursun!"

"Sungie'm n'olursun o güzel gözlerini kapatma..."

Minho,sevgilisine sıkıca sarılmış,saçlarını okşamaya başlamıştı.

Jisung,kanayan yarasını tutmuş,Minho'ya bakmıştı.

"Minmin..."

"Hm?.."

"Ölmek istemiyorum...Sensiz ölmek istemiyorum..."

"Ölmeyeceksin güzelim,izin vermeyeceğim buna tamam mı?Sen sadece gözlerini kapatma..."

"Ama kapanıyor...Engel olamıyorum..."

"Beni sensiz bırakma güzelim...Ben sensiz yaşayamam..."

"Yaşamalısın Minmin..."

Jisung,gözlerini kapatmıştı.Minho ise duygusuzca ona bakıyor,saçlarını okşuyordu.

"Sungie'm...Hadi uyan..."

"Niye vücudun soğuyor?...Ben ölmeni istemiyorum...Sende ölmek istemiyorsun...O zaman neden vücudun soğuyor?.."

"Kalbin atıyor ama vücudun soğuyor neden?..."

Minho,ceketini çıkarıp sevgilisinin üzerine örtmüş,ona tekrardan sıkıca sarılmıştı.Biraz daha böyle kalırsa,kontrolünü ele alamazsa kriz geçireceğini biliyordu.

Telefonunu çıkarıp,Chan'ı aramıştı.Şu anlık en iyi kişi oydu.

"Chan,ben Jisung'u koruyamadım...Onun ölmesini istemiyorum...Ama onun vücudu soğuyor...Ona son kez 'Seni seviyorum' diyemedim..."

Chan,Minho'ya yerlerini sormuş,Minho'da cevap vermiş,telefonu kapatmıştı.

Minho,telefonu bırakmış,tekrardan sevgilisine bakmaya başlamıştı.

"Sungie'm...Chan geliyor,abini görmeden gözlerini niye kapattın?.."

Minho,sevgilisinin soğumuş,solmuş yüzüne bakmış,önüne düşen saçlarını kulaklarının arkasına atmıştı.

"Ölmek yok Jisung,ben ölmeden sen ölemezsin..."

Minho,endişeden Chan'ı unutmuşken,Chan iki sevgilinin olduğu yere varmış,vardığı gibi de donup kalmıştı.Kardeşini solmuş vücudu ile görmeyi plan etmiyordu.

Koşarak kardeşinin yanına gidip eğilmiş,nabzını ölçmüştü,yaşıyordu.Ama vücudu ölü gibiydi.

"Chan...Özür dilerim...Jisung'u koruyamadım..."

Chan,buruk bir gülümseme vermiş,Minho'ya sarılmıştı.

"Hayır öyle düşünme...Jisung senin dediklerini duysa sıçar ağzına biliyorsun değil mi?"

Minho,yalandan gülmüş,Chan'dan ayrılmıştı.

"Sadece uyansın bana sarılsın istiyorum Chan,istediği şeyi yapsın bana."

𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮~ - 𝗺𝗶𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin