(yazarınızdannn)
Jisung,Minho'ya gülümseyip elini kavramıştı.
"Utandırma beni!Bak kendimi şimdi yere atarım!"
Minho ile Jisung gülmeye başlamıştı.Jisung gülmesini bitirip Minho'ya bakmıştı.
"Hem,Ay'a ışığını veren Güneş.O zaman sende güneşsin hm?"
"Güneş zamanı geldiğinde batar ama."
"Ay'da zamanı geldiğinde batar Minmin.Hem,sen bana ne demeye çalışıyorsun?DÜZGÜN ŞEYLER SÖYLE!"
Minho gülmüş,sevgilisine sarılmıştı.Jisung'un kafasını yavaşça kendi göğsüne yaslamıştı.
"Ya ölürsem demeye çalışıyorum."
Jisung, sevgilisinin göğsünden kalkıp ona sorgular şekilde bakmıştı.
"Ne demek ya ölürsen?Güneş öldüğünde Ay'da ışıksız kaldığı için ölür.Ay,Güneş'siz yaşayamaz ki."
Jisung,Minho'ya gözleri dolmuş bir şekilde bakıyordu. Minho da burukça gülümseyip sevgilisinin yanına daha çok yakınlaşmıştı.
Elleri sevgilisinin çenesini kavrayıp,dudaklarına yapışmıştı.
Jisung ilk baş Minho'nun ani hareketi ile irkilmiş,daha sonra kendine gelerek karşılık vermişti.
Jisung,kollarını sevgilisinin boynuna dolamış,zevkle sevgilisinin dudaklarını öpüyordu.
Minho'da aynı şekildeydi.Sevgilisinin çenesini kavramayı bırakmamış,sevgilisinin alt dudağını ele geçirmişti.Öpüyor,emiyor,ısırıyordu.
İkisi de nefessiz kalınca birbirlerinden ayrılmışlar,alınlarını birbirine yaslayarak soluklanmaya başlamışlardı.
"Bu ani hareket nereden geldi?"
"Güzelliğine dayanamadım,öptüm."
Jisung gülerek sevgilisinin göğsüne yaslamıştı.
"İyisin değil mi?"
"İyiyim!Hem de çok!"
Minho gülümseyip sevgilisinin dudaklarına buse kondurmuştu.Bir süre sevgilisinin dudaklarında ki esere bakmıştı.Kıpkırmızı olmuş,biraz kanamıştı.
"Ne öyle eserine mi bakıyorsun?"
"Aklımımı okuyorsun?"
"Büyücü ya da sihirbaz değilim ki okuyayım!"
"Sincaplar okuyamıyor mu?"
"Sincaplar konuşamıyor bile!Sadece ses çıkarıyorlar!"
"Ama sen konuşuyorsun!"
"Ben mutantlaşmış bir sincabım."
Minho gülmüştü.Jisung'ta sevgilisinin göğsünden gülerek ayrılmıştı.
"Artık odaya geçelim mi?Üşüdüm..."
"Ne zamandır üşüyorsun?"
"Yani...3-4 dakikadan beri..."
"Niye o zaman söylemedin?"
"O zaman dudaklarımı kemiriyordun!"
Minho gülerek ayağa kalkmıştı.Sevgilisini yavaşça ayağa kaldırıp,yürümeye başlamışlardı.
En sonunda odaya varmışlardı.Minho,Jisung'u yavaşça yatağa yatırmış,üstüne pike gibi olan beyaz örtüyü örtmüştü.
Gülümseyip yanında ki tabureyi çekip oturmuş,sevgilisinin elini tutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮~ - 𝗺𝗶𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴
Fanfiction𝘎𝘦𝘤𝘦𝘭𝘦𝘺𝘪𝘯 𝘳𝘶̈𝘺𝘢𝘴𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘣𝘪𝘳 𝘴𝘦𝘳𝘪 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭 𝘨𝘰̈𝘳𝘦𝘯 𝘑𝘪𝘴𝘶𝘯𝘨, 𝘴𝘢𝘣𝘢𝘩 𝘯𝘦𝘧𝘦𝘴 𝘢𝘭𝘮𝘢𝘺𝘢 𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘨𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘳𝘶̈𝘺𝘢𝘴𝘪𝘯𝘥𝘢𝘬𝘪 𝘴𝘦𝘳𝘪 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭𝘪 𝘨𝘰̈𝘳𝘶̈𝘳... 𝘁𝗲𝘅𝘁𝗶𝗻𝗴 + 𝖽𝗎̈𝗓 𝗒𝖺𝗓𝗂 🏅#6...