1.9

105 7 8
                                    

Jisung
Okuldan çıkıp eve gelmiş,kendimizi her zaman olduğu gibi kanepelere atmıştık.Ben ise gidip Minho'nun dizine kafamı koymuştum.

"O fizikçinin var ya."

"Ödüm bokuma karıştı olm nasıl bağırıyor öyle."

"O her zaman öyleydi."

"Aslında yüzüne bir küfür edip kaçacaktım da göt korkusu."

"Senden beklenir zaten Changbin."

"Olm susunda kafamızı dinleyelim ya!"

"Tamam Seung sakin koçum."

"Minho kes sesini."

"Tamam kestim bak."

Minho elini ağzına götürüp fermuar çekmiş gibi yapmıştı.Bende onun dizinde yatarken Seungmin'e anırıyordum.

"JİSUNG!"

Seungmin'in bağırmasıyla gülmemi kesmiş kendimi Seungmin'den ters tarafa çevirmiştim.Minho'da saçlarımı okşamaya başlamıştı,fırsatçı.

"Jeongg."

"Efendim abi?"

Hyunjin, Felix'i de koltuktan kaldırmış Jeongin'in yanına gitmiş,onu da kaldırmıştı.

"AVM'e gidiyoruz!"

"Gidelim hyung!"

"Gidelim sevgilim!"

Biz onları ağzı açık izlerken onlar çoktan ayakkabılarını giymiş,gitmişlerdi.Onlar kapıyı kapatır kapatmaz Seungmin 'Hah' demiş arkasına yaslanmıştı.

"Biz hayalet olmuşuzda haberimiz yokmuş..."

"Umarım kaybolurlarda akılları başlarına gelir."

"Seungmin!O iki malın arasında kardeşim de var!"

"Doğru onların arasında  Jeongin'im de var!Kaybolmasınlar!"

Chan hyung aniden gülmeye başlamıştı.Changbin'de ona side eye gönderiyordu.

"Hyunjin'i sahiplenen kimse yok vay be."

"Hyunjin malı kaybolsun!Kardeşim kaybolmasın yeter!"

"Minmin yalnız Hyunjin nereye giderse Felix'i de Jeongin'i de götürüyor."

"Vay anasını sikeyim ha..."

Minho arkasını yaslanmış beni de kendine çekmişti.Bende kafamı göğsüne koymuş,ellerimi beline koyup yavaşça okşamaya başlamıştım.

Minho benden ayrılmayıp telefonunu almış birisini aramıştı,kesinlikle Hyunjin'di.

"HYUNJİN GELMENİZ İÇİN 1 SAATİNİZ VAR 1 DAKİKA BİLE GEÇ KALIRSAN SİKERİM SENİ!KARDEŞİME DÜZGÜN DAVRAN!ANLADIN MI!KAYBOLMAYIN!YOKSA SİKERİM SENİ!"

Minho en sonunda telefonu kapatmış koltuğa fırlatmıştı.

"Minho sakin konuş kardeşini yemediler."

"CHAN!"

Chan hyung ilk baş gülmüş,daha sonra elini ağzına götürüp fermuar çeker gibi yapmıştı.

"Minmin...bağırmasan olmaz mı?"

Minho ilk baş bana bakmış,daha sonrada elini yanağıma koyarak okşamaya başlamıştı.

"Pardon güzelim,bir daha bağırmam."

Minho'ya gülümseyip ayağa kalkmıştım.

"Nereye güzelim?"

𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮~ - 𝗺𝗶𝗻𝘀𝘂𝗻𝗴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin