~Havuz~

258 9 0
                                    

Akşam
"Yasmin"
"akşam heyecanı doldu taşımıştı saat 21.00'a geliyordu hemen kızlar ile giyindik"

YASMİN

HARİKA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

HARİKA

AYBİKE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AYBİKE

AYBİKE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SÜSEN

Süsen "Yasmin abartın sanki birazcık hah"Yasmin "Neden ki? çok mu kötü"Harika"Yok yok çok iyi o öyle şey demek istemişti Tolga seni böyle görüp bayılabilir"Süsen "aynen öyle demek istedim"Yasmin "Süsi ya"sarıldım "Süsen"sarılmasına karşılık verdim...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Süsen "Yasmin abartın sanki birazcık hah"
Yasmin "Neden ki? çok mu kötü"
Harika"Yok yok çok iyi o öyle şey demek istemişti Tolga seni böyle görüp bayılabilir"
Süsen "aynen öyle demek istedim"
Yasmin "Süsi ya"sarıldım "
Süsen"sarılmasına karşılık verdim "Yasmin?"
Yasmin"hah...bir anda kapı çaldı ve süseni kendimden çektim"GELDİ HAHAH"
süsen"yavaş Yasmin ya"
Aybike"Bir sakin ol tamam mı?"
Yasmin"sakinim"
Süsen"harikaya kaş göz işareti yaptım "
Harika"aa Yasmin,senin makyajın bozulmuş biz senin ile yukarıya çıkıp makyajımı tazeliyelim"
Yasmin"elime ile yüzümü tutum"tamma hadi"harika ile yukarıya çıktık "
Aybike"sanki istemeye geliyorlar "
Süsen"jajjdjz"

Süsen"kapıyı açmaya gittim ve Bizim üçlüyü gördüm ön de tolga şık beyaz takı mı ile, yanında Oğulcan vardı mavi takı mı ile arkada da Ömer vardı ama çok göremedim "Hoşgeldiniz"
Tolga"Hoşbulduk"
Süsen "hadi içeriye girelim"
Oğulcan "Hadi"
Süsen'den
"Tolga ile Oğulcan içeriye girdi, çekildikten sonra Ömer'i net bir şekilde görebildim siyah gömleği,siyah pantolonu ve siya ayakabısı ile resmen büyülenmiş gibi izliyordum, anlamış olacak dı ki sesi ile düşüncelerimi kenara koydum"

Ömer"hafif gülerek "ee beni ne zamana kadar izlemeye devam edeceksin?"
Süsen "gözlerimi gözlerine kentledim"Yok öyle birşey saçma sapan konuşmasan mı?"
Ömer"Hıhı aynen aynen"gülüyordum hâlâ"
Süsen "Boş boş gülmese ne ya,hadi geç içeriye"
Ömer "Emredersiniz?"süsen ile içeriye girdik ve koltuğa oturduk"

Tolga"ee yasmin nerde "
Aybike"yukarıya gelir birazdan"
Tolga"hah anladım "

Süsen"aybikenin yanına oturdum karşımda da Ömer vardı dikmiş gözlerini bana bakıyordu hayır yani neye bakıyorsun anlamıyorum ki tövbe estağfurullah ya"

Ömer"Yasminin sesi ile süsen'e bakmayı bıraktım ve yasmine döndüm"

Yasmin"Hoşgeldiniz "
Oğulcan"hoşbulduk "
Tolga"yasmini süzdüm "Hoşbulduk"
Yasmin"ee niye buraya oturdunu hadi yemeğe geçelim"
Oğulcan "Olur valla kurt gibi acım"
Harika"ee o zaman hadi"

Süsen'den
"Hep beraber yemeğe oturduk yine karşımda Ömer vardı"
Tolga "Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık"
Aybike"Öyle de hepsini süsi hazırladı biz pek beceremiyoruz da"
Ömer "süsen'e baktım"Hmm"
Süsen"Ömer'i taklit ettim"Hmm"
Oğulcan "Ömer'e baktım"Hadi ama hm"
Ömer"Güldüm "

Süsen'den
"hep birlikte yemeğimizi yedik hep birlikte topladık,harika ile Oğulcan kafasına göre takılıyorlardı yasmin ve tolga salonda oturmuş resmen flörtleşiyorlardı aybike de acil bir işi olduğu için çıkıp gitmişti
Bende bahçeye çıkıtım ve havuza karşı olan bir yere oturdum , havanın hafif esintisi saçlarımın uçmasını sağlıyordu"

Ömer den
"Öyle evde boş boş dolaşırken camdan süseni tek başına bahçede gördüm bende yavaşça yanına gidip oturdum"Napıyorsunuz bu soğukta"
Süsen "soğuk mu"Güldüm "Soğuk değil ki"
Ömer "Yani evet birazcık"
Süsen "sen neden geldin"
Ömer"öyle evde dolanıyordum seni gördüm yanına geliyim dedim kötü mü ettin"
Süsen "Yok etmedin de sana ayrı bi gıcığım"elim ile ağzımı kapatım "
Ömer"anlamadım?"süsen'e baktım"
Süsen "elimi ağzımdan çektim"Ben onu dışımdan mı söyledim"
Ömer"Herhalde"
Süsen"şey aslında ben_"
Ömer"boşver ya gıcığım ya ben "ayağa kalktım tam gidecekken süsenin elimi tutması ile durdum"
Süsen "Ya o anlamda demedim hani iyi anlayamadık ya o bakımdan yani gitme "
Ömer"elerimize baktım ve hafif sırıttım"
Süsen"Ne sırıttıyorsun ya?"elerimize baktım ve hemen çektim"pardon "
Ömer"Sorun değil "
Süsen"şey içeriye girelim mi?"
Ömer"girelim ama önce "
Süsen"Ömer bir anda beni havuza itti neye uğradığımı şaşırdım hızla yüzeye çıktım"Piskopatmısın sen ya , napıyorsun?"
Ömer "Valla hava çok soğuk değil dedin bende faydalandım bundan işte"
Süsen"faydalanmışmış?neyse hadi elimi tut da çıkmama yardım et"

Ömer"hay hay"süsenin elini tutum ve bir anda beni çekip havuza attı, hemen yüzeyden çıktım"Napıyorsun kızım?
Süsen"Birşey yapamadım ki "Gülmeye başladım"
Ömer "çok mu komik?"süsen kafasını salladı hemen dibe daldım"
Süsen"havuzun etrafına bakındım"Ömer!bak beni ucuz şovların ile korkumazsın,"Bir anda dibimden çıktı aramızda ki mesafa az denecek kadar azdı"

Süsen"aptal korktum "ıslak saçları beni benden alıyordu resmen"
Ömer "ee öyle değil böyle olur"Elerimi havuzun dış tarafından olan duvarına yasladım bu sayede süsen aramda kaldı "
Süsen"nefes alış verişim hızlanmaya başladı "
Ömer"gözlerim dudaklarına kaydı"Soğuk mu?"fısıldı ile söyledim
Süsen"Yutkundum, bende fısıldı ile karşılık verdim"Ömer"
Ömer "hah"gözlerimi gözlerine diktim"Noldu?"

Yasmin"SÜSİ NERDESİN"
Süsen "Ömer'in omuzlarından tutum hafifçe ittim geriye gitmesi için"Burdayım geliyorum "Ömer'e döndüm sırıtıyordu"Komik mi?"
Ömer"sustum"

"Süsen'den "
İkimiz de havuzdan çıktık"

~~

~AŞK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin