Süsenden
"öyle böyle derken film bitmişti"Harika "Of ya !kızı öldürmeseydi keşke"
Süsen "Keşke..."
Yasmin"Vallaha kız da salak mı ne üzerine geliyor kaç sana?"
Aybike"Demi demi en çok oraya sinir oldum"Ömer "ee bölüyorum ama artık uyusak mı epey geç oldu da saat"
Süsen "evet ya "saate baktım "4'Mü ne?"
Aybike"zaman nasıl geçti anlamadık bile"
Tolga"Aynen öyle"
Yasmin "şimdi şöyle bir sıkıntı var 4 oda var ama biz epey kişiyiz nolucak?"
Harika "İkişerli uyuyacağız"herkes bana baktı "Ne öyle bakıyorsunuz?Daha dahice bir fikriniz varsa söyleyin buyurun."
Oğulcan "Yani her ne kadar saçma gelse de, başka çaremiz yok sanki hah"Yasmin"Yani evet"
Süsen"Tamam şöyle yapalım kızlar ile biz bir hatta ili odaya yeri kalanda sizin olsun "
Ömer"Oldu başka?"
Süsen"Ömer'i taklitleri ederek "Oldu başka"dedim"Harika"şuan hiç kavganın sırası değil.En mantıklı kura çekmek "
Aybike"Aynen öyle,hemen geliyorum "
1,2 dakika sonraAYBİKE"Hah geldim"
Harika"O zaman ben seçiyorum"
Oğulcan"Buyurun."
Harika"Güldüm ve çektim"OĞULCAN"
Oğulcan "efendim?"
Harika"elimdeki kağıdı gösterdim"Oğulcan sensin bak "
Oğulcan"harikaya baktım "Nolucak başka kızım"Gülmeye başladım "Yasmin"tamam bu kadar sevineceğinizi hiç tahmin etmedim ki"
Tolga"Güldüm "sıra bende o zaman"
Yasmin"Aybikenin elindeki fanusu aldım ve tolgaya uzattım"Hadi bakalım "
Tolga"Güldüm, seçtim ve okumaya başladım "Aybike çıktı"
Aybike"Nasıl ya?"
Yasmin "Tamam sen aybike ile kal o zaman"
Tolga "Gülmeye başladım"Şaka şaka,sen çıktın "
Yasmin"Elindeki kağıdı okudum"hah benmişim".Herkes gülmeye başladı.
Süsen "ee ben seçiyorum o zaman"
Ömer "zahmet olmazsa"
Süsen "umarım sen gelmezsin"
Ömer "umarım..."
Yasmin "Aa hadi ama süsi"
Süsen "Ömer'e baktım ve hızla fanustan kağıt seçmeye başladım"
Ömer"Elerimi cebime koydum"seneye okuyacaksın umarım"
Süsen "of daldım ne var..."
Oğulcan "kim çıktı süsi?"
Süsen"Ömer çıkmıştı ama ben aybike çıktı dedim"Aybike hah aybike çıktı "
Harika"Gerçekten mı?"
Süsen"Evet..."
Aybike"hm İyimiş?"
Yasmin"Valla sana güvenmediğimden değil süsi ama yapacak birşey yok"süsenin elindeki kağıdı aldım"
Süsen "Ya Yasmin!?'
Yasmin"Ne?"Kağıda baktım"Ee Ömer yazıyo"
Ömer"Ciddimisin?"
Yasmin"Evet al bak"kağıdı Ömer'e verdim"
Ömer "yasminin elindeki kağıdı aldım"Gerçekten de Ömer yazıyo "Süsen'e baktım"İstemiyorsa zorlamaya gerek yok...siz yer seçimine devam edin ben uyuyacağım "İstemsizce üzülmüştüm,bu kadar mı nefret ediyor benden"Süsen "Ömer hızlı bir şekilde yukarıya çıktı"
Oğulcan "Alkışlamaya başladım"Bravo tebrik ederim"
Süsen"Bana mı diyorsun?"
Harika"e herhalde süsi,"
Süsen"Ne var ya?istemedim olmaz mı?"
Yasmin"Yol olmaz şimdi sen gidiyorsun Ömer ile kalmaya Aybike sorun olmazsa sen de tek kal olurmu?"
Aybike"Kafamı salladım "HARİKA"o zaman iyi geceler "