Süsen'den
"Akşam saat 7:45'di kızlar ve ben hemen hazırlanmaya başladık"AYBİKE
Harika
Yasmin
SüsenHarikadan
"kızlar ile hemen hazırlandık ve aşağıya indik"Yasmin hanım yine her zaman ki gibi mükemmel olmuşsunuz"
Yasmin"Güldüm "Sizde çok güzel görünüyorsunuz"
Süsen "Ee artık gidelim mi?"
Aybike "Bence de hadi"
~~
Erkekler'den
Ömer "e olm çok yakışıklı oldun hadi aşağıya inelim artık"
Tolga "Tamam tamam,dur parfüm"parfüm şişesini elime aldım kapağını açıp kendime sıktım,ve azıcık da Ömer'e sıktım "Al Ömer'im güzel kokarsın"
Ömer "Tolganın elindeki parfüm şişesini aldım kapağını kapatım masaya koydum"Gerek var mı sence?"
Tolga"Ömer'in yakasını düzelterek konuştum "Ee yok tabi de"Göz kırptım "süsen'e lazım olur belki"
Ömer "yakamdaki elini hızla itirdim"Saçmaladın iyice hadi artık tolga aşağıya "Tolga ile zar zor aşağıya inebilidik,o anda kapı çaldı"
Tolga "Geldiler."
Oğulcan "Farkındayız"
Ömer "tamam lan sakin,ben kapıyı açıp geliyorum"Ömerden
"Tolgayı ikna ettikten sonra kapıyı açtım,tahmin ettiğimiz gibi kızlar gelmişti"Hoşgeldiniz "
Harika"Hoşbulduk eniş_"
Süsen"ÖHM,ÖHM"
Harika"Erişte diycektim?"
Kızlar ne alaka der gibi bana baktı
Ömer"Erişte?"
Harika"evet, canım çekti de bi anda,neyse biz artık içeriye mi girsek?"
Ömer"ha tabi pardon "Önden Harika, arkasından yasmin onun arkasından aybike ve son olarak süsen girmişti"Güldüm "
Süsen"Ömer'e baktım "sen hep böyle boş boş Güler misin?"
Ömer "Boş olduğunu nerden biliyorsun?"süseni süzdüm "
Süsen"Derin bir nefes çektim "Tamam süsi sorun yok Yasmin için geldin dayan iki dakika dayan"
Ömer "Sesli söyledin farkındasındır umarım?"
Süsen "Evet hiç farkında olmadığım kadar farkındayım"Sinirle salona geçtim"
~~
Süsen'den
"Herkes gülüp eğleniyordu her zamanki gibi sanki diğer günün dejavusunu yaşıyordum,harika ile Oğulcan bir köşede konuşuyorlar dı, yasmin ile tolga da flörtleşiyorlar dı ben ise bu sefer havuz kenarında değil mutfağa doğru ilerledim ve sandalyeden bitanesine oturdum ... gerçekten dejavu yaşıyordum yanıma Ömer geldi ve yanımda duran boş sandalyeye oturdu"Süsen"Ne oldu niye geldin? çok mu özledin beni?"
Ömer"sırıttım"Çok özledim.Anlatamam"
Süsen "güldüm"Tam tahmin ettiğim gibi"
Ömer"anlamsız gözler ile süsen'e bakmayı başladım"
Süsen"Yani benim Çok ama çok özlediğin tam tahmin ettiğim gibi"
Ömer"Sandalyem ile beraber süsen'e yaklaştım ve sesizce konuşmaya başladım"benimde tam tahim ettiğim gibi"
Süsen "Bende fısıltı ile konuşmaya başladım"Hmhım"
Ömer "Elimi süsenin saçlarında dolaştırıyordum"Saçların "sonra elimi gözlerine getirdim"Gözlerin"elimi yanaklarına koydum"Yanakların,ve"elimi dudaklarına koydum"Dudakların "sertçe yutkundum"Beni benden alıyor"
Süsen"Hiç birşey diyemedim sadece izliyordum ve her hareketi beni mahvediyordu sesizce"Ömer"Diyebildim"
Ömer"Sesice"Hm"
Süsen "gözlerimi kapatım ve Geri açtım"Birisi girerse_"
Ömer"Şş girmez"Elimi dudağından çektim, dudaklarımı dudaklarına bastırdım, süsen her ne kadar tepki vermese de ben öpmeye devam ediyordum"
Süsen "Ömer beni öpünce ne yapacağımı şaşırdım ilk bir iki dakika sadece dondum kaldım sonra yavaşca karşılık vermeye başladım şuan dünya durmuştu sadece ikimiz vardık,taki ses duyana kadar"Oğulcan"ÖMERİMM NERDESİN "
Süsen'den"Ömer hafif Bir şekilde benden uzaklaştı "Ömer Oğulcan"
Ömer "ses vermezsem gelmez"tekrar öptüm "
Süsen"Ömer beni öperken ben ise konuşmaya çalışıyordum"Öm_ömer "
Ömer "Geri çekildim ve arkama yaslandım"Anlaşıldı rahat yok?"
Süsen"Güldüm "Oğulcan"ÖMER"mutfağa girdim"LAN BURDAYSAN NİYE BENİ BAĞIRTIYORSUN"
Ömer"hâlâ bağırıyorsun "
Oğulcan"pardon "süsen'e baktım"siz Napıyorsunuz burda"elim ile ikisini işaret ettim"
Süsen "hiç birşey, öyle sohbet ediyorduk"
Oğulcan "hm"sinsice güldüm"Konuştunuz sadece öyle mi?"
Ömer "Öyle ogi öyle"
Oğulcan "Tamam...harikam beni çağırıyor gitmem gerek"Süsen "Oğulcan hızla mutfaktan çıktı bende ayağa kalktım"Hadi bizde içeriye girelim"
Ömer"süsen ayağa kalkınca bende ayağa kalktım,"Hayır"
Süsen "Ne hayır?"
Ömer "süsenin kolundan tutup duvar ile arama aldım, yüzüne yaklaştım gözlerim dudaklarına kaydı"Bizim yarım kalan bir hesabımız vardı?"Tam süseni öpecekken"
Süsen "Ömer'in omuzlarından hafifçe itirdim"Iı_ıı olmaz bugünlük yeter Ömer eren bey "Hızla mutfaktan çıktım"
~~