Süsen'den
"sabah alarm sesi ile uyandım yine ve yine okul günüydü istanbula henüz yeni geldiğim için okula falan hiç gidemedim artık yep yeni bir sayfa ,kızları da uyandırdım"~~
Süsen'den
"Ee hadi okul günümüze başlayalım, kızlar ile güldük ve okula doğru yürümeye başladık
~~Ömerden
"Oğulcan ile sınıfa girdik ben Tolganın yanına Oğulcan da arkamızda oturuyordu, içeriye giren kişiler ile şok olduk resmen"Tolga"Yasmin"
Yasmin"Tolga"Tolga"yasminin yanına ilerledim ve konuşmaya başladım"siz de mi?"
Yasmin"Evet ne güzel tesadüf oldu ya"
Süsen"Ömer'e baktım "aynen çok güzel bir tesadüf"Gözlerimi devirdim ve boş olan bir yere oturdum"
Ömer"süsenin dediği söz ile sırıttım,elimi kafa götürdüm"
Oğulcan"Ömer'e baktım "ımm imalar falan hah"
Ömer"Oğulcan keşke susan ya"yerime oturdum, çaprazımda süsen ile aybike oturuyordu süsen'e baktım ve göz kırptım"Süsen'den
"Yerime oturduktan sonra aybike de yanıma geldi etrafta bakarken Ömerin bana göz kırpmasını yakaladım"Ne bakıyorsun "dermişcesine baktım, gözlerimi ömerden ayırıp karşımda duran boş beyaz tahtaya bakmaya başladım"Ömer "gözlerimi süsen'den ayırıp Tolgaya baktım"ee bu kadarı da tesadüf "
Tolga"aynen öyle kardeşim aynen öyle "
Oğulcan"ne ya siz ikiniz konuşuyorsunuz ben burda tek başıma sizi dinliyorum "
Ömer"Oğulcana baktım "Yok öyle birşey lan!kendine gel""hoca içeriye girdi"
Hoca"Günaydın çocuklar"
Sınıf"Günaydın"
Hoca "oturun bakalım ee en son nerde kalmıştık"
Oğulcan "hocam çok uzun süre oldu ya"
Hoca "Hadi Oğulcan"
~~
Süsen"ders bitmişti kafamı sıraya koydum yanıma harikanın gelmesi ile kafamı sıradan kaldırdım"
Harika"süsi hadi gel kantine gidelim "
Süsen"ya siz gidin benim gerekçekten çok uykum var "
Harika"iyi bitanem gelmek istersen aşağıdayız"
Süsen"kafamı salladım ve geri sıraya koydum "Ömer"ogi siz kantine gidin kahve alın ben hemen geliyorum "
Oğulcan"tamam sıkıntı değil "Ömer"Tolga ile Oğulcan kantine gittiler ben de sınıfa girdim,girer girmez süseni gördüm kafasını sıraya koymuş uyuyordu, sırama oturdum ve süsen'e bakmadan konuştum"Noldu dün gece geç mi uyudun?"
Süsen "tam uykuma dalmışken bir ses beni uykumdan uyandırdı kafamı kaldırdım ve arkası dönük Ömer'i gördüm "Anlamadım?"
Ömer "süsen'e döndüm"Diyorum ki dün gece çok mu yoruldun?havuzdur falan"
Süsen"Ömer'in ne dediğini anladığım da gözlerim fal taşı gibi açıldı, sıramdan doğruldum "ne saçma sapan konuşuyorsun ya .Duyan da birşey yaşadık sanacak"
Ömer "Yani eğer biraz daha dursaydık olabilirdi"
Süsen "sinirden güldüm"sen çok mu komiksin ya?"
Ömer"evet öyleyim"
Süsen"Neyse ya seni burda o saçma sapan düşüncelerin ile baş başa bırakıyorum "Hızla sıramdan kalktım tam gidecekken Ömer kolumu tutu kendine döndürdü"Ömer!"
Ömer "efendim!"
Süsen "Bıraksan mı?Bak biri gelecek yanlış anlayacak"
Ömer "bir dakika ya sen yanlış anlaşılmaktan korkuyorsun"
Süsen "anlamsız gözler ile Ömer'e bakıyordum"
Ömer "Yani şöyle söyleyeyim, Yanlış anlaşılmatan kormasaydın birşeyler olur muydu yani?"Göz kırptım "
Süsen"Ömer salak salak konuşup benim canımı sıkma olur mu?"
Ömer"Hafif sırıttım"
Süsen"Sırttma ya,Of"Hızla sınıftan çıktım"
~~Bölümleri nasıl buluyorsunuz?
Yorumlarını bekliyorum "