Süsen'den
"hepsi evlerine gitmişti sadece kızlar vardı , saçlarımı kurtuyordum yasminin odaya gelmesi ile sıçradım "Yavaş kızım ya korktum?"
Yasmin"küçük bir gülümseme ile yanına ilerledim ve yatağın hemen yanında olan küçük puf'a oturdum"Sen şuan onu bunu boşver de"Göz kırptım"nasıl geçti günün?"
Süsen"elimdeki makineyi toparlayıp çekmeceye koydum "İyi geçti işte nasıl geçsin?"
Yasmin"elimi çeneme koydum"Hm"
Süsen"ne hm "aynanın karşısına geçtim ve saçlarıma bakım yapmaya başladım bir yandan da yasmin ile konuşuyorduk"
Yasmin"Süsi...sen havuzdan Ömer ile çıktın farkındamısın acaba?"
Süsen "ee nolmuş?"birşey belli etmemeye çalışıyordum"
Yasmin "Ne ee nolmuş... birşey mi oldu bak ben senin kardeşin sayılırım bana söyleye bilirsin"
Süsen "ne ima ettiğini anladığımda saçlarımla uğraşmayı bırakıp aynadan yasmine baktım"ne ima ediyorsun!acaba.hem Saçma sapan konuşma hiç birşey olduğu yok"saçlarımı yukarıdan at kuyruğu şekilde topladım ve derin bir nefes aldım"Kenera bırak o saçma salak düşünceleri Yasmin,hadi gel kızların yanına gidelim "~~
Ömer
"Şuan salonda kahve içerek bizimkiler ile oturuyorduk "Oğulcan"acayip güzel bir gündü ya"elimdeki kahvemden bir yudum aldım ve Tolgaya baktım"tolga sence nasıl bir gündü "Güldüm"
Tolga "Bir git ya"Hahha"Ömer'e baktım"Ömer seni çok dışlamış gibi olduk ama"
Ömer"Yok ya nolucak "elimde ki kahveden bir yudum aldım sonraya masanın üzerine koydum hafif bir şekilde sırıttım"
Oğulcan "Ömer'in sırıttığnı gördüm ve kaş göz yaparak Tolgaya baktım"
Tolga"Hayırdır abi!?"elimdeki kahveyi masaya koydum"Bir anda gülmeler falan,havuzda birşey mi oldu?"göz kırptım "
Ömer"Tolgaya baktım ve gülmemi sonlandırdım"ne ima ediyorsun acaba Tolga Barçın bey "
Tolga"arkamdaki yastığı elime aldım ve Oğulcana attım"Ben birşey mi dedim?"
Oğulcan "kafama gelen yastık ile afaladım"Ne atıyorsun acaba?"
Tolga"derin bir nefes aldım "
Oğulcan"ha "Ömer'e baktım"kanka elimdeki yastığı Ömer'e verdim"Sen anladın ne ima ettiğini,hem birşey ima ediyorsa direk söyler zaten"tolga ile gülmeye başladık"
Ömer"ne dediklerini anladım ve elimdeki yastık ile oğulcanın kafasına vurdum "Salak salak konuşmayın yoksa elimde kalacaksınız"
Oğulcan "aa ne vuruyon be"
Ömer "Ayağa kalktım"Ben uyumaya gidiyorum,size bu saçma sapan hayaller ile baş başa bırakıyorum "
Oğulcan"Ömer yanımızdan gitti ve Tolga ile bir kahkaha patlattık"~~