Harika'dan
"Sofrayı topladıktan sonra salonda oturmaya başladık"Yasmin"ya bir yerlere mi gitsek çok sıkıldım"
Aybike"Evet ya gerçekten"
Harika"Hm nereye mesela"
Tolga"aa benim çok güzel bir fikrim var"
Yasmin"Ne ne Tolga"
Süsen "Ya bölüyorum ama benim hiç keyfim yok,Kusura bakmayın ama gerçekten ben gelmezsem olur mu?"
Oğulcan "ya süsi ya hadi ama kırma"
Süsen "Ogi gerçekten çok yorugunum dinlenmeye ihtiyacım var,Hem siz gidin eğlenin ben de akşam için daha güzel şeyler düşünürüm nasıl fikir"
Harika"Yani yorgunsun dinlen tabi canım benim sen bilirsin"
Ömer"O zaman ben de gelmeyeyim,hem süseni yanlız bırakmamış olurum hem ben de çok yorgunum "
Yasmin"Hı hı siz baş başka takılın ya evde"
Süsen"YASMİN!"
Yasmin"Sustum"
Aybike"Ee hadi hazırlanıp gidelim "~~
Ömerden
"süsen ve ben hariç herkes gitmişti bu bir fırsatmıydı. Daha çok zaman geçirebilirdik?Bu düşünceleri kenera bırakıp süsenin yanına gittim "Oo kaldık mı baş başa yine?"
Süsen "Elimde ki kahve bardağını masaya koydum"Yine derken?"
Ömer"ee hani mutfakta da baş başa kaldık ya o anlamda dedim"sırıttmaya başladım"
Süsen "Yine şu sırıttmayı yapıyordu ve bu gerçekten benim sinirimi bozuyordu"Ömer sırıtıp durma bak?"
Ömer"Ne ya Allah Allah"
Süsen"Masadaki kahve bardağımı aldım ve ayağa kalktım "İyi peki,sen burda böyle sırıttmaya devam et olur mu"Ömer'in yanından geçip gidecekken birşeyler ters gitti elimdeki sıcak olan yani sıcak demeyim de ılık olan kahve Ömer'in üzerine döküldü yani daha çok koluna döküldüğü "
Ömer"AAAA YANDIM "
Süsen"Ay özür dilerim bilerek olmadı "Ömer hızla yukarıya çıktı"Of ya Naptım ben"~~
Süsen'den
"2,3 dakika geçmişti daha,ama Ömer'i merak etmiştim, kızar mı
Acaba diye kendi kendime düşündüm ama sonra odaya yavaş adımlarla gitmeye başladım. Kapısının önüne geldim ve çalmaya başladım "Ömer,İyimisin?"ses gelmemişti acaba daha işi bitmemişmiydi,Tekrar seslendim"Ömer bak korkutuyorsun beni,iyimisin?"Yine ses yoktu "Peki tamam bak içeriye giriyorum ama tamam mı"içeriye girdim etrafa baktım ama Ömer yoktu "Ömer, Nerdesin ya"çok geçmeden banyodan gelen sesi duydum,ve rahatladım yani. Masanın yanında duran küçük puf gibi olan sandalyenin üzerine oturdum "Ömerden
"Kahve sıcak olduğu için canım epey yanıyordu ve o an ki acı ile direk kendimi banyoya attım,banyodan işim bittikten sonra sadece Üzerimle girdiğim için tişörtümü çıkarttım biraz da olsa acısı geçmişti. "Süsen"Ömer banyodan çıkmıştı hemen ayağa kalktım "Ömer iyimisin hah , canın yanıyor mu?Ya ben özür diledim,o an ki şey ile döküldü kusura bakma? Çok sıcak mıydı ya hah,krem falan getireyim mi?Ya da sen yat ben sana birşeyler yapıp getireyim,Krem istersin Bence ya d_"
Ömer "Süsen! Lütfen nefes alıp konuş olur mu?Merak etme gayet iyiyim sadece canım yandı doğal olarak sıcak dı Biraz"
Süsen "of özür dilerim ben ya"Ömer'in yanına yaklaşıp elimi kolunun üzerine koydum"İyi ya birşey yok krem getiririm sürerim geçer merak etme"
Ömer "süsenin tenime dokunması içimde sanki sıcak sular akıyormuş gibi hissettiğini,Yutkundum"e_evet'
Süsen "Elimi kolundan çektim ve üzerinde birşey olmadığını gördüm"ÖMER "hızla arkamı döndüm"
Ömer "Noldu ya?"
Süsen "Ya sen yarı çıplak bir şekilde karşımda duruyorsun,ve bana hiçbir şey demiyorsun"
Ömer "Güldüm"ne dememi bekliyordun ki, Herşey gayet net değil mi?"
Süsen"Ömer, Şifreleri konuşma net falan değil ya "
Ömer"süsenin arkasından saçları ile oynamaya başladım,biraz daha yaklaştım bedeni bedenime çarpınca irkilmişti "Çok güzelsin."
Süsen "Arkamdan gelen ses ile gülümsedim"
Ömer "Biraz eğildim ne nefesimi boynuna vererek konuşmaya başladım"Hem de çok güzel kokuyorsun"
Süsen"İşte bu hareketi beni mahvedmişti. Gözlerim kapandı ve sadece "Beni de"Diye bildim"
Ömer"Süsenin bana bakmasını sağladım güldüm ve dudaklarına bakmaya başladım"
Süsen"Yutkundum"Ömer"
Ömer "Hıh"süsenin dudaklarına yapıştım "
Süsen"Ömer beni öpünce bende karşılık vermeye başladım,ama bu tutkulu öpüşmeyi gelen telefon sesi bozdu, Yavaşça geri çekildim"Telefon"
Ömer "Boşver çalar çalar kapar"
Süsen "Ömer tekrar öpmek için yaklaştı ama ben omuzlarından hafifçe itirdim ve gülümsedim "Hadi aç telefonu"
Ömer",Off of"Telefonu elime aldım "Oğulcan"
Süsen "Aç."Telefon konuşması
Oğulcan"Ömer bu telefonu niye geç açıyorsun bakalım "
Ömer"Noldu ogi hah noldu "
Oğulcan"Yok birşey öyle napıyorsunuz diye arayim dedim , Nasıl zamanlama ama tak diye"
Ömer"Zamanlamanı S_Seveyim Oğulcan "
Oğulcan"Ay ben yanlış zamanda aradım herhalde "
Ömer"Hala konuşuyor_""Bir anda telefonu yüzüme kapattı"
Süsen"Noldu"
Ömer"Ne biliyim""
Telefonu kulağımdan uzaklaştırdım ve yatağın üzerinde attım"Ee biz nerde kaldık"
Süsen "Hiç bir yerde, şimdi yemek yiycez sonra da akşam için hazırlık yapacağız"
Ömer "Ama"
Süsen "Ömer"Ömer'in yanına yaklaştım ve parmak uçlarıma çıkıp yanağına bir öpücük bıraktım "Hadi"
~~