~
Süsen'den
"Sabah alarm sesi ile uyandım"Ne şimdi bu"Dedim,ve alarmı kapatım,Yatakta doğruldum ve kendime gelmeye çalıştım.Masanın üzerindeki telefonumu aldım ve saate baktım daha 8.00 dı,Niye bu saate alarmı kurdum ki şimdi ben diye diye konuşuyordum,bu düşüncelerimi kenera bıraktım ve rutin işlerimi halletmeye başladım,Üzerime siyah crop altına da siyah kısa şort giydim ve aşağıya indim,Ama kimse uyanmamıştı hem niye uyansınlar ki..."
~~
Ömerden
"Yüzüme vuran güneş ışığı ile uyandım rutin işlerimi halledip aşağıya indim"Oğulcan "Oo Ömer bey sonunda"
Ömer "Ne var lan!Geldik işte"Oğulcanın yanına oturdum"
Tolga"Ee son günümüz bugün,"
Oğulcan"Ne ne demek son gün "
Ömer"Ne istiyorsun ki oğulcan illa bitecek di..."
Oğulcan"Ya siz kafayı mı yediniz?İnsan hiç bu anı bekler mı?"
Tolga"Bekliyormuş demek ki"
Oğulcan"Oğlum çok genciz daha,Hem siz nerden biliyorsunuz öleceğimizi"
Ömer"Oğulcan ne ölmesi ya"
Oğulcan"siz dediniz ya son günümüz diye"
Tolga"Gülmeye başladım "Ogi ya"
Ömer "Pes Oğulcan"arkama yaslandım "
Oğulcan"Neye gülüyorsun pardon, Ölümü bu kadar sevdiğini bilmiyordum Tolga"
Ömer"Oğulcanın kafasına vurdum"hâlâ ölüm diyo,Ogi ölüm falan yok"
Oğulcan "Siz neyden bahsettiniz ya"
Tolga"Ya bugün burda son günümüz demek istedik ama"Hala gülüyordum "Süsen", Aşağıdan gelen ses ile aşağıya indim"Noluyo ya sabah sabah"
Oğulcan "Boşver ya"
Süsen "Neyse hadi gelin biriniz kahvaltıyı hazırlamama yardım etsin"
Tolga "Valla benim başım çok acıyor uyuycam"
Oğulcan"Süsenin bana baktığını gördüm "Valla ben de bi lavaboya gidiyim malûm ben geç çıkıyorum"Hızla yukarıya çıktım "
Süsen"Ömer'e baktım "
Ömer"Ne bakıyorsun?"
Süsen"Yani tek sen kaldın hadi gel"Mutfağa girdim"
Ömer "Başımın belası"Süsen "Ömer ile güzel bir kahvaltı hazırladık ve hep birlikte yedik,Burda son günümüz dü eve gitmemiz gerekecekdi hızla toparlanıp evlere dağıldık"
~~
Yasmin"Of aybik gitmezsen olmaz mı?"
Aybike "Ya ben de hiç gitmeyi istemiyorum ama babamı biliyorsunuz"
Süsen "Biliyoruz da ne biliyim senden ayrı kalmak falan"Gözlerim dolmaya başladı"
Aybike"Ben size kıyamam ama"Kızlara sarıldım,1 dakika sonra geri çekildik"hem ben gelirim sık sık "
Yasmin"Sık sık? Nasıl geleceksin taa new York'tan buraya acaba"
Aybike"Bilmiyorum...ama üzülmeyin olur mu?Harikaya söylersiniz "
Süsen"kafa salladım"
~~BÖLÜM YAĞMURU YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM, SİZCE yapmalı mıyım("hem de ne kadar olsun")