Akşam
"Süsen"kızlar ile film izleyecektik o yüzden hemen aşağıya indim koltuğa oturdum "ee ne izliyoruz"
Harika"Bilmiyorum ama sen bize neler olduğunu anlatacaktık süsen?"
Süsen "neyle alakalı?"
Yasmin"Ömer ile sen"
Süsen "hah siz onu diyorsunuz, dediğim gibi sadece eğlendik öyle düşündüğünüz şeyler olmadı"
Harika"Of hayallerim suya düştü"koltuğa yaslandım"
Yasmin"gülümsedim "
Süsen"ee o zaman açın film hadi izleyelim"
.
.Ömer"bizimkiler ile yemek yiyorduk "Oğulcan yesene"
Oğulcan"ağzı doludur"ağzımızda varken nasıl yiyebilirim"
Tolga"of of Ömer şunu konuşturma ya ye sen yemeğini"
Ömer"gülümsedim "
Tolga"ee Ömer,sen bugün bize süsi ile kendinin neler yaptığı anlatacaktın"
Ömer"unutmamışsın bakıyorum da"
Tolga"nasıl unutabilirim ki?kankam hadi bakalım dinliyoruz"
Ömer"Öhm "şöyle söyleyeyim düşündüğünüz gibi hiç birşey olmadı işte dağ evine geldik yemek yaptım film falan izledik bu kadar"
Oğulcan "çatalı bir anda yere attım"
Ömer "LAN"
Tolga "NAPIYORSUN OLM"
Oğulcan "nasıl birşey olmadı ya bildiğin olmadı öyle mi?"
Ömer "evet Oğulcan"
Tolga"boşu boşuna... neyse"
.
.
. süsen'den
"Kızlar ben çıkıyorum"
Harika"nereye ya sabah sabah"
Süsen "sence?"
Yasmin"Ömer'in yanına"
Süsen "evet biz Ömergilin evde oluruz sıkılırsanız sizde gelin"
Harika"olur bana uyar"
Süsen"görüşürüz kızlar "
.
Evden çıktım taksiye bindim ve Ömergilin evini tarif ettim geldiğim de kapıyı çaldım kapıyı açan tolgay dıTolga"süsi hoşgeldin"
Süsen"hoşbuldum "
Tolga"kötü birşey yoktur umarım "
Süsen"yok ya Ömer'i görmeye geldim"
Tolga"hah Ömer çıktı ya"
Süsen"nasıl çıktı?ee akşam plan yapmıştık sabah ben size gelecektim unuttu mu acaba?"
Tolga"vallaha bilmiyorum acalem var dedi ve çıktı "
Süsen"neyse tamam ben gideyim o zaman"
Tolga"gel istersen"
Süsen"yok yok eve gidiyim kızlar hem beni bekler görüşürüz "
.
Tolga ile vedalaştıktan sonra eve yürümeye başladım... çantamdan telefonumu çıkardım ve Ömer'i aramaya başladım ama açmadı "nerdesin Ömer ya"bunları düşünerek eve geldiğimi farkettim anahtarım ile içeriye girip yavaşça kapıyı kapattım"Yasmin"süsi noldu neden geldin?"
Süsen"Ömer yok ki evde"
Yasmin"nasıl yok?"
Süsen"bildiğin... sanki akşam program yapmamışız gibi yok"sinirle salondaki koltuklardan bitanesine oturdum"
Yasmin"kuzum sakin ol. Belki unuttu olamaz mı?"
Süsen "unuttu? olamaz öyle birşey off"hızla ayağa kalktım"nerde acaba ya ,"
Yasmin"arasana?"
Süsen "açmıyor ki?"
Yasmin"sakin ol tolgalara falan haber ve belki onlar biliyordur yerini "
Süsen"ya zaten tolga söyledi, kafayı yiycem"
.
.
. Süsen'den
"Akşam olmuştu Ömer hala bana dönmemişti başına birşey mi geldi acaba diye kendi kendimi yiyordum delirmek üzereydim elime telefonumu aldım ve tekrar tekrar aradım ama açmadı "Nerdesin Ömer"sinirden ne yapacağıma da karar veremedim ...bir kaç dakika sonra telefonuma mesaj geldi ömerden sanıp sevinçle telefonu elime alıp mesaj kutusunu girdim,ama ömerden değil di tanımadığım bir numaraydı mesajda şöyle yazıyordu"Eğer sevgilini merak ediyorsan attığım konuma gel"
Süsen'den
"Ne saçmalıyor bu off napacagim şimdi "konum gelmişti"ama bu saate oraya nasıl gideceğim ki?"sakin ol süsen sakin ol hadi Ömer için yapabilirsin"derin derin nefes aldım üzerime kalın birşeyler giyinip aşağıya indim "KIZLAR"ses gelmemişti "KIZLAR"tekrar seslendim ama ses yok tü?"Allah Allah nerdeler ki"neyse anahtarımı alıp atılan konuma doğru gitmeye başladım "Yarım saat sonra
Süsen
"Attığı konum burası mı yani "simsiyah bir evdi, içerden ışıklar da yoktu acaba gece diye mi böyle gözüküyor "derin nefes aldım ve yavaşça yürümeye başladım"kapıyı çaldım ama açan olmadı "kimse yok mu?"yine kapıyı çaldım ve bir anda kapı açıldı ama kimse yoktu"KİM VAR ORDA"bir anda konfetti patlatıldı"AAA"
. SÜRPRİZ.SÜSEN "noluyo ya"ışıklar açıldı ve karışımda elinde çiçekle ile Ömer'i gördüm "Ömer"
Ömer "sevgilim"süsen'e sarıldım ama o tam tersini yaptı ve beni itti "süsen Noluyo?"
Süsen "NERDESİN SEN ÖMER HAH BEN NASIL KORKTUM HABERİN VAR MI?"
Ömer "sevgilim sakin ol,sadece küçük bir sürpriz yapmak istedim"
Süsen "küçük öyle mi?kalbime indi ya"
Oğulcan "vallaha yenge onun fikriydi"elimle Ömer'i gösterdim"
Süsen"elimi yumruk yapıp Ömer'e vurdum ve bir yandan da ağlıyordum "çok korktuk ya? Böyle sürpriz mi olur"
Ömer "süsenin elini tuttum"şş sakin ol"süsens sarıldım"
Harika"vallaha Ömer... sürpriz yapacaksan insan gibi yao birdahaki sefere biz de oyunculuğunu yaptık senin"
Süsen"ömerden uzaklaştım"nasıl yani sizde mı?"
Yasmin"kafa mı salladım"
Süsen"Ömer'e baktım "Gıcıksın"
Ömer "güldüm"
~~
Bölüm hakkında yorumlarınızı aşağıya
Süsenin korkusu peki?