Süsen'den
"Sabah telefonumun çalması sesi ile uyandım, önce ne olduğunu anlamaya çalıştım sonra yataktan kalkmadan masada duran telefonu elime aldım"Harika"yazısını gördüm, yatakta doğruldum yavaştı hareketlerim çünkü yanımda Ömer vardı, Telefonu açtım ve konuşmaya başladım"Konuşmaları
Harika*alo süsi?"
Süsen*noldu harika sabah sabah niye aradın?"
Harika*kızım geç geleceğim dedin dün gece,sabah geleceğim demedin merak ettik"
Süsen*ya merak etmeyin Ömerleyim dedim ya dün de"
Harika*ömerlesin"
Süsen*evet... ee harika hanım sorgunuz bitti ise ben kapatıyorum merak etmeyin geleceğim bugün götürürüz "
.
.
. süsen'den
"Telefonumu kapatıktan sonra masaya koydum.
Yanımda uyuyan Ömer'i gördüm elerimi saçlarına koydum ve oynamaya başladım "Sevgilim,hadi sabah oldu "
Ömer "süsenin sesi ile uyandım"günaydın sevgilim"süsen'e yaklaştım ve dudağına küçük bir öpücük bıraktım"
Süsen "güldüm"günaydin "
Ömer "saat kaç?"
Süsen "10"
Ömer "pff daha erken,sen hem gel ya"süsenin kolundan tutup çektim üzerime düşmesini sağladım, önüne gelen saçlarını geriye çektim "
Süsen"Ömer!erken değil hem bugün dönmemiz gerekiyor hadi kalkalım"ne kadar ısrar etsemde Ömer pek oralı olmadı"Ömer hadi ama"
Ömer"yok,ben daha sabah öpüçüğümü almadım ki?"
Süsen"ha senin karın ağrın şimdi belli oldu"Ömer'in yanağından uzun bir öpücük bıraktım ve geri çekildim"yeter mi?"
Ömer"orayı kastetmedim ama neyse daha fazla seni yormayacağım"
.
.
.
Süsen'den
"Ömer ile vedalaştıktan sonra eve geldim "Kızlar ben geldim"Harika"hoşgeldin süsi,evin yolunu biliyor olman ne güzle birşey"
Yasmin"ya harik ya"
Süsen "ayakabılarımı çıkartırken bir yandan da cevap veriyordum"Annem gibi ya hareketlere bak bak "gülümsedim"ayakkabılarını çıkartım"
Yasmin"ee anlat bakalım neler oldu?"
Süsen"gerçekten herşeyi anlatırım ama şuan değil hadi bi kahvaltı yapalım ben üzerimi falan değiştireyim olur mu?"kızlara gülümseyip odaya çıktım"
.
.
. ömer'den
"Eve geldim ve
direk odama çıktım"
.
.
.
Tolga"kapıyı bir an da açtım"Ömer "
Ömer"Korkudan yerimden sıçradım "LAN YAVAŞ"
Tolga "korkma benim'
Ömer"noldu Tolga,hayret Oğulcan gelmemiş"
Oğulcan"hızla odaya girdim "bensiz olur mu?"
Ömer "yok olmaz,noldu söyleyin bakayım"
Oğulcan "anlat bakalım süsi ile neler yaptın"
Ömer "güldüm"of sizene"yatağa oturdum"
Tolga"niye bizene merak ettik hem biz senin kardeşin değil miyiz?"
Ömer "Tolga!"
Oğulcan "ne tolgaaaa"
Tolga "tamam boşver hadi gidelim"tam odadan çıkacakken"
Ömer"yataktan kalkıp Tolganın kolunu tutum"bana trip mi atacan şimdi güldürme beni,"cevap vermemişlerdi"tamam anlatıcam,ama şimdi değil, izininizle uyumak istiyorum "
Oğulcan"neden uyumak istiyorsun,yoksa gece uyuyamadın mı?"
Ömer"OĞULCAN "
Tolga"güldüm "hadi olum hadi gidelim yoksa bizi dövecek"
.
.
.