~Aşk mı~

207 12 3
                                    

Süsen'den
"okul sonunda bitmişti gerçekten bende bitmiştim eve gidip hızla uyumak istiyordum.Ders kitaplarını, defterlerimi çantama attım, çantayı tek koluma takıp sınıftan çıktım"
~~
Harika"süsen nerde kaldı ya"
Yasmin"Gelir birazdan "

Süsen"Kızların yanına doğru koştum"Geldim, çok bekletmedim demi"
Harika"Yok"Güldüm "
Süsen"Harika"bende güldüm tam okuldan çıkacakken arkamızda gelen ses ile durduk"

Tolga"Kızlar"
Yasmin"kızlar ile sesin geldiği tarafa döndük"Tolga,noldu?"
Oğulcan"Şey diycektik akşam bize gelsenize, biz size gelmiştik sıra sizde"

Süsen'den
"Bizimikler konuşuyorken arkada sesizce sadece bana odaklanmış bir Ömer vardı ve yine yüzünde o sinir olduğum sırıttış vardı.Gözlerimi devirdim ve konuşmaya başladım "Kızlar hadi artık eve mi gitsek?"
Ömer "Elimi cebime attım"Neden sıkıldın mı?"
Süsen "Ömer'e döndüm ve derin bir nefes aldım"ne zamandan beri sana fikrimi söylüyordum "
Ömer"şu andan beri?"
Süsen"Gıcıksın biliyorsun demi?"
Ömer"Güldüm "

Yasmin"aa kavga etmeyeceksiniz herhalde"Tolgaya döndüm"o zaman akşam görüşürüz saat 8 de"
Yasmin"Olur.."
Süsen"Hadi"Kızlar,hadi"Ömer'e baktım hala gülüyordu göz devirip kızlar ile okuldan çıktık"
~~
Aybike"süsi hayırdır kavga falan etmeler?"
Süsen"ne aybike ya uyuz oluyorum o çocuğa "
Yasmin"Hı hı kesin?"
Süsen"Ya siz hep böyle bir yerlerden çıkar kı çıkaracaksınız?"
Harika"Kendini kandırma süsi nasıl bakıştığınızı gördüm,daha doğrusu gördük "
Süsen"Saçlarımlar oynamaya başladım "Saçımda birşey mi var?"
Aybike"Hah hayırlı olsun süsi aşık olmuş, eğer saçıyla oynayıp daha yeni dediği sözü söylüyorsa,utandığından lafı değiştirmek için"Kızlar ile güldük "
Süsen"elerimi saçımdan çektim ve ciddi bir ses ile konuşmaya başladım "Yok öyle birşey ya senaryo kurmayın"
~~

~AŞK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin