Selamm nasılsınız? Umarım iyisinizdir.
***
Yoksa beni gay falan mı sanıyordu?
Arkadaşlarımla koltuğa oturduk karşımızda annem annemin müstakbel kocası ve onun oğlu vardı. Annem konuşmaya başladı.Anne:Evet Ege seni tanıştırmak istediğim kişi.
Dedi ve yanındaki ihtiyar göbeği taşşağına değen adamı gösterdi. Annem bu adamla kesinlikle para için evlenmişti bence bunu üvey babam dışında hepsi farkındaydı.
Anne:Öhm öhm
Ege:Çağırma sebebin nedir?
AnneBiraz konuşun kaynaşın istedim kötü mü ettim?
Evet kötü ettin oruspu kadın. Arap maymununa benzeyen adamla evlenmek üzeresin daha neyi kötü yapacaksın..?
Ege:İyi yapmışsın annecim
Annecim kelimesini bilerek bastırmıştım, dudaklarıma yapmacık bir gülümseme ekledim. Bunu yapmamla beraber salondaki herkes bana bakmaya başladı. Alışığım aslında yani tabi ki okulun popüler çocuğu olarak herkesin gözünün bende olması beni bu duruma alıştırmıştı.
Baba:O zaman siz kaynaşın biz düğün tarihini güzel bir kafede belirlemek istiyoruz.
Uğur:Peki babacım.
***
EGE'DEN
Annem ve ilerdeki kocası gitmişti, Annem üvey abime istediği kişiyi eve çağırabileceğini söylemişti. Tipi tam partici erkekler gibi olsa da buraya sadece bir arkadaşını çağırmıştı. Annem yüzünden aynı yerde oturuyorduk, neymiş aynı yerde bulunursak daha çabuk kaynaşırmışız.
Yağız:Yok canım daha neler
Can:Ciddi mi olm
Mert:Niye yalan söyleyeyim?
Can:Sence Ege?
Ege:Ne?
Yağız:Dinlemiyor muydun?
Ege:Siz konuşuyor muydunuz?
Can:Geçen gün okulda bi erkek siktiği kız kolonya içiyormuş diye kolonya içmiş.
Anında yüksek sesle kahkaha attım yaklaşık 1-2 dk güldüm sanırım salondaki herkes bana bakıyordu. Can bana diğerlerinin aksine sırıtarak bakıyordu.
Can:Heyy. Bu kadar çok güleceğini bilseydim söylemezdim!
Tek sorun bizim konuştuklarımızın hepsini aynı yerde olduğunuz üvey abim ve arkadaşının duymasıydı.
Ege:Kolonya fantezisi yani...
Bunu dememle üvey abimin dudakları yana doğru kıvırdı. Aynı okuldaymışız, okulun popüler çocuğu o, neredeyse okuldaki bütün kızların altında inlemek istediği kişi o, en yakışıklı o, en önemlisi seks tanrısı da o, yüzlerce kızı sikti, üstelik annemin ve onun babasının evlenme kararı almasından önce benim okul tuvaletinde siktiğim kız benim sikmem yetmezmiş gibi gidip kendini ona da siktirmi-
Okul grubundan gelen bildirim sesi iç sesimi böldü.
Okul grubuna girdim aniden ağzım açık kaldı. Haftasonuydu ama okuldaki dedikodular durmak bilmiyordu. Bir fotoğraf atılmıştı benim daha 2 gün önce siktiğim kızı dün Uğur sikmiş ve kız bu fotoğrafı çekmiş Uğur'u tehdit ediyordu. Uğur telefona hiç bakmamıştı ama bakması gerekiyordu.
Ege:Uğur okul dedikodu sayfasına bak
Uğur:Niyeymiş?
Ege:Bakarsan anlarsın
Onu uyarmamla telefonu eline aldı mesajı görmüş olacak ki sırıtıp bana baktı.
Uğur:Sende fotoğrafa gelen mesajlara bak
Uğur ne demişti az önce? Hemen telefonu elime alıp baktım siktir cidden nasıl yazıyorlardı bunları? Herkes Uğurun altında inlemek istediğini yazıyordu. Uğur kızları nasıl bu kadar çok etkileyebilir diye düşünürken arkadaşalımızın çoktan gittiğini fark ettim.
Uğur:Ne o şaşırdın mı?
Ege:Kızlar artık senden ne kadar etkilenmişse hepsi altında inlemek istiyor
Uğur:Bilmem belki sende olmayan yakışıklılık bende olduğu içindir
Bu dediğine ufak bir kahkaha atmıştım.
Ege:Hadi lan ordan ben hem yakışıklıyım hem tatlıyım. Hem benim daha 2 gün siktiğim kızı dün sikmişsin sen benim eskilerimi kullanıyorsun galiba.
Uğur benim dediğime sırıtmıştı ama fena sokmuştum birşey diyemez herhald-
Uğur:Kız gelip benim onu sikmemi istedi demek ki senden keyif almamış benim gibi birinin altında inlemek istemiş.
Evet. Kabul ediyorum bana çok fena sokmuştu galiba üvey abimle hiç anlaşamayacaktık...
***
Selam
Bölüm nasıldı?
Sizce ilk kim aşık olacak?Not:
Uğur:Lise 3. Sınıf
Ege:Lise 2. Sınıf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey abim-bxb
Teen FictionEge annesinin evlenmesinden o kadar da rahatsız olmasa da üvey abisinin davranışları onu fazlasıyla rahatsız ediyordu...