7.

858 29 10
                                    

Sizce ben iki ficdeki isimleri karıştırıp ve bunu fici tekrar okuyunca fark etmiş miyimdir?

***

Yazar'dan

Ege'nin okulun dedikodu sayfasına yazması çok nadir olurdu... Hatta bu onun gruba ilk yazışıydı, Ege sadece herşeyi anlatmak istemişti ama bu sefer de herkes yas tutmaya başlamıştı. Çünkü okuldaki herkes onların barışmasını istiyordu. Neden mi? Anlatayım...

Ege ve Uğur düşman olan iki üvey kardeş... Çoğu zaman kızlar Uğur'la yakınlaşmak için Ege'yi kullanırdı. Hatta bazen Ege'den Uğur'la onun arasını yapmasını bile istediği oluyordu. Kızlar en çok bu iki kardeşle ilgileniyordu onlar için kolay olan şey ise eger birinden etkilenirse diğer kardeşin yanına gider ve onları ayarlamasını isterdi. Ama artık böyle birsey mümkün değildi çünkü artık onlar iki düşmadı...

Bu sayede okuldaki öğrencilerinde işine gelmiyordu işte...

Ege'den

Ege:Bence yaptığım en iyisiydi Uğur!

Uğur:Ben sana bin kere demedim mi, ne olursa olsun bizim hakkımızda bilgi verme diye!?

Ege:Bir kere bile bana böyle birşey demedin ve artık bıkmıştım herkes aramızın iyi olduğunu sanıp seninle çıkmak için yanıma gelip flört ediyordu!

Uğur:Tamam Ege, ne yapıyorsan yap!

Ege:Sen bunu demesen bile yapacaktım.

Diyip hemen soyunma odasından çıktım. Hem yaptığım şey onunda işine gelmişti sadece beni takdir etmek istemiyordu. Yemin edebilirdim ama kanıtlayamazdım... Her zaman böyle olurdu aslında haklı ben olsam bile sürekli o haklı çıkardı. Bundan her zaman nefret etmişimdir, ama katlandım işte şimdi ise ailenin gözünde tel çocuk bendim. Neden mi? Çünkü Uğur'u kendi çocukları gibi görmüyorlar istemiyorlardı. Bu benim işime gelmişti aslında, bir yandan da babam sürekli Uğur'da bizimle olsaydı vb. şeyler söylerdi ama hem annem hem de ben takmazdım.

En iyisi buydu zaten, olayları umursamayın zaten siz birşey yapmadıysanız olay size sıçramaz. Yani rahat olabilirsiniz aynı benim gibi...

Bunları düşünürken çoktan bahçeye indiği fark ettim. Lise 3 ve 4. Sınıflar beraber 1 ve 2. sınıflar ise birlikte bedene çıktığı ve her iki sahadan da iki tane olduğu için tartışma çıkmıyordu en iyisi de buydu zaten. Ben ve Uğur'un beden dersi aynıydı ben ve sınıfım hep futbol oynardım o ise sınıfıyla sürekli basketbol oynardı. Bu sefer şaşırmıştım çünkü bizim sınıf ve Uğur'da dahil olmak üzere Uğur'un sınıfı halısahadaydı bende hemen koşarak halısahaya girdim girdiğim gibi Uğur elini omzuma kolunu attı ona "ne yapıyorsun?" dercesine bakıyordum. O ise konuşmaya başladı.

Uğur:Ben de sınıfımı aldım ve sizin sınıfımıza meydan okuyordum.

Ege:Ne için?

Uğur:Futbol maçı yapacağız.

Anında gülmeye başladım Ozan ve Uğur'da bana sinirli sinirli bakmaya başladı ben ve benim sınıfım okulun futbol takımıydık kafayı mı yemişti? Tamam yine de bizi yenebilirler(di) ama futbol hakkında pek bilgileri olduğunu sanmıyorum.

Uğur:Ne oldu? Söyle de bizde gülelim.

Ege:Siz futbol oynamayı bilir miydiniz?

Uğur:O zaman basketbol oynayalım madem öyleyse.

Ege:Yok kalsın.

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Yazacak birşey bulamıyorum biri özelden gelecek
bölümler için konu önerebilir mi?

Eyfel kulesi yanmış...

Üvey abim-bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin