Nedensizce bu fici hemen final yapmak istiyorum.
***
Bu fotoğrafta arabanın önünde olan kişi Uğur ve onu arabanın içinde bekleyen kişi ise 1 yıldır kavgalı olduğu üvey kardeşi Ege! Bu ikili barıştı mı? 1 yıllık kavgaları bitti mi?Bu gelişme sadece ***** kolejindeki öğrencileri değil sosyal medyadaki takipçilerini de çıldırttı!
Uğur:Dedikodular sandığımdan da hızlı yayılmış.
Ege:Haklısın ama birşey yazayım mı?
Uğur:Yazma barıştığımızı sansınlar.
Ege:Tamam.
Ama bir sıkıntı vardı hiç de sinirli veya kızgın değildi aksine sırıtıyordu. Nesi vardı bunun? Bende sıkıntıdan okul grubuna gelen barıştığımızı iddia eden mesajın birkaç yanıtına baktım.
***
Sonunda Uğur'un evine ulaşmıştık, ilk önce ben arabadan indim ve onun da inmesini bekledim. Çünkü onun evinin hangisi olduğunu bilmiyordum, ona baktım ki o an gözlerimiz kesişti. Ne oldu anlamında kafamı salladım o da bana karşılık olarak salladı.
Efe:İçeri geçmeyecek miyiz?
Uğur:Sen önden git.
(Off buraları yazmaya üşendim, eve girdiler üstlerini fln değiştirdiler fan fin fon işte.)
Ege:Açım ben.
Uğur:Beni ye.
Ege:Ne?
Uğur:Ciddiyim beni ye.
Onun bu sözleri beni çıldırtıyordu sonuçta ona olan hoşlantım artık bir aşktı...
Ona nasıl duygularımı belli edecektim? Ya da duygularımı belli edecek miydim?Mutfağa gidip dolabın kapısını açtım (kapak fln da deniliyor siz anladınız işte lo).
Ama hiç beklemediğim birşey oldu. Uğur beni dolapla arasına aldı, ve beni çıldırtmaya yetecek olan o sözleri söyledi...
Uğur:Hani beni yiyecektin?
Ege:Git başımdan açım be-
Ve bir anda dudaklarıma yapıştı...
***
Evet sonunda üşengeçliğimi bir tarafa bırakıp yazdım
Umarım yeni bölüm attığım için sevinmişsindir çünkü başımın etini yedin. angelofthe_death***
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey abim-bxb
Teen FictionEge annesinin evlenmesinden o kadar da rahatsız olmasa da üvey abisinin davranışları onu fazlasıyla rahatsız ediyordu...