Geldik final bölümüne, her güzel güzel şeyin bir sonu vardır derlerdi de inanmazdım ficimi sevdiğiniz için sağolun watty gençleri... Şimdi bölüme geçelimm;
***
Dudaklarımız iyice hareketlenmeye başlamıştı, çok hızlı haraket ettiriyordu dudaklarını, ona yetişmek ve bir uyum sağlamak amacıyla bende hızlandım.
Beni kucağına aldı ve biryere gitmeye başladık, tahmin ettiğim gibi yatak odasına gelmiştik. Dudaklarımızı ayırdı ve konuşmaya başladı.
Uğur:Yapmak istiyor musun, çünkü sen durmamı istediğinde ben durmayacağım.
Ege:Devam et.
Dediğim şey ile dudakları kıvrıldı, evet onu gerçekten istiyordum, üvey abimi gerçekten istiyordum...
Beni yatağa itti ve üstüme çıktı bende bunu fırsat bilip onu kendime yapıştırdım iyice temas hâlindeydik, birbirimize yapışmıştık sanki...Hemen birbirimizin kıyafetlerini çıkarttık, ikimizde tamamıyla çıplakltık. Uğur iki parmağını kaldırdı, aha şimdi sıçtım çünkü durmayacaktı, gözlerim büyüdü o an iki parmağını da içime soktu. Ağzımdan istemsizce bir inleme çıktı. Sırayla 3. ve 4. parmağını da içime soktu.
Artık deli gibi inlemeye başlamıştım, bu onu güldürdü bir süre sonra acım muhteşem bir zevke dönüşmüştü. Dünya'nın en iyi hissiydi bu yani en azından benim için öyleydi...
Parmaklarını sonunda içimden çıkardı içimde büyük bir boşluk olduğunu hissediyordum tam o sırada o boşluğu dolduran büyük bir şey içime girdi.
Ege:Mmh Uğur dur lütfen.
Uğur:Durmayacağımı söylemiştim
The END
Bakınn fotoğraflardaki adam idolum Yoongi sahne adıyla Suga (aşık olduğum adam) kendisi bir k-pop idolu vee k-pop ile ilgili bir fic gelebilirr hazırlıklı olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey abim-bxb
Teen FictionEge annesinin evlenmesinden o kadar da rahatsız olmasa da üvey abisinin davranışları onu fazlasıyla rahatsız ediyordu...