5.

1K 41 10
                                    

Ufuk:Uzun zaman oldu kardeşim.


Kardeşim kelimesini bastırmıştı yemekhane sessiz bir şekilde bizi izlediği için Ufukun sesi yankılanıp herkesin duymasını sağlamıştı. Herkes bize şok içinde bakıyordu çok şaşırmışlardı belliydi. Bende en az onlar kadar şaşırmıştım ama belli etmiyordum. Belli etmek istemiyordum.

Ege:Sen buralara gelir miydin?

Ufuk:Eski okulumu özledim.

Ege:Bu arada abiciğim eğer kayıt yaptıracaksan biraz hızlı ol okul çok hızlı doluyor.

Bende onun gibi abi kelimesini bastırmıştım. Tek isteğim onu sinir etmek. Ozan ve Uğur yanımızdan kalkmadan önce Uğur bana bakıp göz kırptı. Onlar kalktığı gibi Nisa bana sinirli bir şekilde bakmaya başladı.

Ege:Niye öldürecekmiş gibi bakıyorsun?

Nisa:Şanslısın ki öldürmek yerine öldürecekmiş gibi bakıyorum sana.

Can:Niye ki?

Nisa:Uğuru kovdu

Ege:Yaptığı onca şeyden sonra boynuna atlayıp hoşgeldin abicim mi deseydim?

Nisa:Masadan kovmana ne gerek vardı?

Ege:Hadi ama ciddiyim kayıt yaptırmazsa onu birdaha bu okulda göremezsin.

Nisa:Herneyse ben Naz'ın yanına gidiyorum.

Can:Tamam görüşürüz.

Nisa:Görüşürüz.

***

Tam da tahmin ettiğim şey oldu Ufuk geldiği gibi popülerlikte 2. sıraya geçtim. Kafamı dağıtmak için bir kızı sikiyordum ama kız o kadar çok dardı ki, neredeyse hiç zevk alamıyorum.  En sonunda içinden çıktım ve aniden ikimizi de sakso pozisyonuna soktum. Kız hemen penisimi eline alıp okşamaya başladı kızıl saçlı olan kız muhtemelen hazırlanıyordu ama ben onu beklemeden kızı kendime yapıştırdım.

Kız hemen ağzına alıp şeker emiyormuş gibi emiyordu. En sonunda gırtlağına kadar indirdi bu beni çok rahatlamıştı en sonunda boşalmam gerekiyordu ama beklediğim kadar boşalmamıştım. Neler oluyordu bana? Neden zevk alamıyorum? Neden boşalsam bile bir iki damla?

***

Çerezlik bir bölüm attım çünkü
yeni fic yazacağım tanıtım bölümünü
hesabımda 10 dk'ya bulabilirsiniz

Üvey abim-bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin