Selamünaleyküm öyle işte.
***
Şuan rolleri seçiyorduk ben ortasahaydım (ortasaha olmayadabilir pek bilgim yok). Hakemin (Beden öğretmeninin) maçı başlatmasıyla koşmaya başladım, topu bizim takımdan birinin aldığını gördüm tam kaleye ilerlemiş gol atacakken bana ani bir şekilde pas verdi. Top yukarıdan geldiği için kafa attım, tam da kalenin orta yerinden gol attım. Ve daha başlayalı 10 dk bile olmamıştı ve şimdiden yeniyorduk.
Gol olduktan sonra koşmaya başladım ve o meşhur gol sevincimi yaptım. Bütün kızlar gol sevincimden sonra çığlık çığlığa bağırıyordu. Bütün halısahadaki erkeklerin gözü refleksle bir bende bir de kızlardaydı. Oyuna devam etmemiz gerekiyordu Bü yüzden gol sevincini biraz kısa tuttum.
Oyun devam ediyordu şuan Ufuk ve sınıfı çok kötü gidiyordu. Kalecileri çok isteksiz oynadığı için çok kolay gol atıyorduk ama böyle de çok kolay kazanıyorduk.
***
Oyun bitmişti ve bizim sınıf kazanmıştı zaten kazanacağı belliydi çünkü okulun futbol takımıydık ve karşımızdakiler okulun basketbol takımıydı. Halısahada sadece ben ve takımım vardı artık bizde çıkma kararı aldık ve en önde ben olmak üzere yürümeye başladık Halısahanın kapısını açtım ve dışarıya bir adım yatarak çıktım arkamdan takımım da geliyordu onlar yemekhane'ye gitti ama ben soyunma odasına gittim.
Gitmez olaydım karşımda Ufuk vardı benim girdiğimi görünce dudaklarının yana doğru kıvrıldığını gördüm ne yapmaya çalışıyordu bu? Dolabıma doğru ilerledim birkaç kıyafet alıp dolabın kapağını kapattım.
Arkama döndüğümde Ufuk beni dolap ile arasına almıştı...
Ege:Ne var?
Ufuk:Hiç...
Gözü dudaklarımda takılı kalmış haldeydi ve hiç beklemediğim bir hamle yapıp beni öptü...
***
Bu bölümü tam 7 dk 49 sn'de yazdımm
Hayır kesinlikle zaman tutmadım.***
Bölüm de Futbol oynamışlardı ama olsun
PUSKXHSJHSJSHS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey abim-bxb
Teen FictionEge annesinin evlenmesinden o kadar da rahatsız olmasa da üvey abisinin davranışları onu fazlasıyla rahatsız ediyordu...