Çok erken yb geldi dimi?
Eheheheh eee napim? Sizde oy vermiyorsunuz...***
(1 yıl sonra)
Hmmm Ege daha sert becer beni
Kızıl saçlı kız her dakika aynı şeyi söyleyip inliyordu. "Ege daha sert becer beni" Eminim ki daha sert davransam kızın kalçası iflas ederdi, belinin ağrısını 1 hafta çekerdi. Aslında bende sert oynamayı severdim ama bu kız beni çok zorluyordu en sonunda kızın içinden çıktım. Kız elime boşalmıştı ama ben daha boşalamamıştım. Hemen tuvalet'in içindeki dar kabinden çıkıp musluğa doğru ilerledim ve musluğu açıp elimdeki dölün suyla beraber akıp gitmesine izin verdim.
Aradan tam 1 yıl geçmişti ben Lise 3. Sınıftaydım peki abim? Annem babamı aldattıktan sonra abim sanki ben onu aldatmışım gibi bana düşman olmuştu. Babam annemi affettiğinde daha fazla sinirlenip ayrı eve çıkmıştı ve tabiki okuldan kaydını aldırmıştı. Aramız çok bozuktu artık kardeş değil düşmandık sanki... Onun gidişinden sonra okulun en ve tek popüler çocuğu ben olmuştum. Bazı kızlar altımda inlemek için bana para bile teklif ettiği oluyordu. Tabiki de ben abim gibi değildim her önüme gelenle yatmıyordum sadece hoşuma giden kızlarla yatıyordum. Kız galiba biraz daha içeride kalacaktı ehh tabi benimle yapmak onu şoka uğratmış olmalıydı.
Tuvaletten onu beklemeden çıktım ve en yakın arkadaşım bana diğer kızlar gibi bakmayan ama abime takıntılı bir şekilde aşık olan Nisa'nın yanına gittim tabiki de yanında Can'da vardı yemekhane'de oturuyorlardı ve Nisa telefonuna bıkkın gözlerle bakıyordu nesi vardı bu kızın? Kahverengi sarı karışımı saçlarını elime alıp oynamaya başladım refleksle Nisa bana baktı. Gözleri dolmuştu Can'a dönüp ne oldu anlamında başımı salladım. Cevap vereceğini anladığımda yan masadan sandalye çekip Can'ın yanına Nisa'nın karşısına oturdum. Can kulağıma eğildi.
Can:Şu senin üvey abin yeni sevgili yapmış 1 saattir ağlıyor
Ege:Şuana kadar abimin birsürü sevgilisi oldu hiç tepki vermedi niye bunu bu kadar çok abarttı?
Can:Daha önce hiçbir sevgilisini instegramdan fotoğrafıyla paylaşmamıştı ama bunu paylaşmış Nisa'da tutturdu ciddi ilişkileri vardır diye.
Ege:Bakmam lazım.
uğurr.xbg
Takipçi:1.9M
Takip edilenler:13956.8K beğeni
Bu gönderide yorumlar kapatılmıştır.
***
Ufuk'u iyi tanırdım kendisi hariç hiçbirşey paylaşmazdı ve kesinlikle bu gönderiyi yanındaki kız göndermişti. Sadece Nisa'ya anlatırsam biraz daha rahatlar diye düşündüm. Ağzımı aralayıp tam konuşmaya başlayacakken yemekhanenin kapıları açıldı. Ufuk... Ufuk gelmişti bir dakika Ufuk cidden tam karşımdaydı ve bana bakıyordu. Yemekhanedeki herkes Ufukun bana baktığını görünce Nisa ve Can'da dahil herkes bana bakmaya başladı. Bende göz temasını bozmamaya çalışarak ona bakıyordum. Hemen tam yanındaki Ozan'la beraber benim oturduğum masaya doğru yaklaştı ve Ozan'la beraber masamıza oturdu.
Nisa şok olmuş bir şekilde Ufuk'a bakıyordu. Ben tam ağzımı aralayıp konuşacakken o konuşmaya başladı.
Ufuk:Uzun zaman oldu kardeşim.
***
Çok güzel yerde kestim
Nasıldı bölüm sonu?Hatırlatma:
Ufukla Egenin arası hâlâ bozuk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey abim-bxb
Teen FictionEge annesinin evlenmesinden o kadar da rahatsız olmasa da üvey abisinin davranışları onu fazlasıyla rahatsız ediyordu...