Ben Kumsal. 22 yaşındayım ve moda tasarımcısıyım. Annem ile babamın tek çocuğuyum. Babam büyük bir şirketin kurucusu. Babamın 10'a yakın şirketi var. Annemde cerrah. Ne kadar zengin olursak olalım babam biraz cimri birisidir. Annem ve babam ara sıra tartışırlar -çoğu aile de olduğu gibi- ama tartıştılar mı bu çok şiddetli oluyor. Kavga ettiklerinde beni unuttukları bile oluyor.
İşle uğraşırlarken bir şey için izin alacak olsam 'tamam' deyip geçiyorlar. Yoksa ev için izin vermezlerdi :) Maaşımı biriktirerek internette gördüğüm evi aldım. Eve param yetmediği için parayı taksit taksit ödeyecektim.Hata yaptığımın farkındayım. Evi canlı canlı görmeden aldım. İnşallah fotoğraftaki gibidir.
Beyaz range rover'ımdan indim. Karşımda iki katlı dublex bir ev vardı. Duvarları beyaz renkliydi, ve kocaman bir bahçesi vardı. Evi eşyalı almıştım.
Burada başka villalarda vardı. Benim villamın sağ tarafında kahverengi bir villa daha vardı. Evin kapısını açıp içeriye girdim. Geniş bir salonu vardı. Salonun sol tarafında üst kata çıkan yangın merdiveni gibi bir merdiven yapmışları. Mutfağa bile bakmadan üst kata çıktım. Üst katta iki tane kapı vardı. Birisi tuvaletti. Tuvalette küvet ve duş kısmı vardı. Hemen yan odaya geçtim. Burası geniş bir yatak odasıydı. Kapının karşısında çift kişilik yatak, yatağın karşısında ise beyaz bir gardırop vardı.Odadan çıktım evin diğer yerlerini de merak ediyordum. Odamın karşısında balkon kapısı vardı. Balkondan dışarıya çıktım. Karşımda ki kahverengi eve bakarken birden kapısı açıldı. İçeriden birisi çıktı. Uzun boylu, kahverengi saçları ve mavi renkte gözleri vardı. Kahvesini alıp balkonunda ki koltuğuna oturdu. Ve bana baktıktan sonra kafasını çevirdi.
Kendini beğenmiş.
Aşağıya tekrar inip arabadan kolileri ve valizimi aldım. Hepsini içeriye taşıdıktan sonra eşyaları yerleştirmeye başladım.
Aradan üç saat geçti. Ve ben yerleşmiştim. Kendime kahve alıp batan güneşi izlemek için balkona çıktım. Sonra yan evin kapısı tekrar açıldı. Yan komşum da batan güneşi izlemek istemiş herhalde. Bana dönüp "Merhaba, yeni taşındın sanırım." dedi.
"Evet yeni taşındım." Kahvem'den bir yudum alarak güneşi seyretmeye başladım. Ama beyimiz durur mu illâ konuşacak. "Konuşmayı sevmiyorsun sanırım." Dedi batan güneşe bakarak.
Sanane
"Tanımadığım kişilerle pek fazla konuşmam." dedim de demez olaydım. Susmuyor bi türlü. Ah keşke komşu alışverişi diye bir şey olsa hemen gider değiştiririm. "Tanışalım o zaman. Ben Aras, peki ya sen." Off ya kurtuluş yok bu adamdan. "Ben de Kumsal." Bence cevabını aldı artık konuşmaz. "Tanıştığımıza memnun oldum, komşu." Ayıp olmasın diye onu geçiştirmeye çalışsam susar mı acaba. "Ben de memnun oldum." Deyip eve girdim balkon kapısını kapattığımda ne kadar üşüdüğümü anladım. Saat on bir buçuk olmuştu. Yatağıma yattığımda hemen uyuya kalmıştım.
Evet merhaba sevgili okurlarım. İlk defa kitap yazıyorum. Umarım oy sayısı ve okurlar artar.
Takip ederseniz çok mutlu olurum. Ve karakterlerin fotoğrafları. 😊🥰
Kumsal Turan
Aras Dinçer
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşuluk İlişkisi
Teen FictionEvine yeni taşınan Kumsal, bir moda tasarımcısıdır. Yan komşusu Aras ile tanışır. Aras da başkomiserdir. Kumsal'ın başı bir gün belaya girer. Aras Kumsal'a yardım etmeye başlar. İlerleyen zamanlarda Kumsal ile Aras birbirlerini sevmeye başlarlar. Am...