- Să vedem...
Am condus mai bine de 2 ore să-mi vad iubitul doar ca să aud asta?!Tu chiar m-ai înșelat cu una ca ea,Taehyung?!- Sofia...
Ce ar fi să vorbim într-un loc mai ret-- Vreau să aud motivul Taehyung chiar aici și chiar acum!!spuse blonda cu aciditate.
- Fie dacă asa vrei!
Oricum nu-mi pasa dacă se afla, stiai din prima ca asta nu avea sa dureze,Sofia!Am acceptat asta doar pentru ca părinții tăi au insistat!!Dintr-o data alte șoapte s-au făcut auzite în mulțimea de elevi, blonda a privit mirata către multime încercând parcă să confirme în funcție de fețele celor prezenți,ca mărturisirea lui Taehyung nu a fost ascultată.
- Adevărul este că m-am îndrăgostit de Myeong,totuși nu aș fi vrut să afli așa...
Șoaptele s-au amplificat imediat ce Taehyung a terminat ceea ce avea de spus,chipul blondei s-a schimbat radical iar furia și-a făcut din nou simțită prezența.
- Taci!!
Cum poți să spui asta Taehyung?!Cum poate sa îți placa de una ca ea,doar nu ma vei înlocui pentru o tocilara?!- Deja am făcut-o!răspunde scurt brunetul mai apoi o prinde pe șatenă de mână și iese din mulțimea formata.
Blondul și-a înclestat mai bine pumnul privind în urma lor,la rândul sau si Jungkook asistase la întreaga șcena având aceasi reacție.
- Relația asta nu va dura altfel să nu îmi spui Sofia,fratioare!
Se adresa blonda fratelui sau în clipa în care s-au așezat fiecare în jurul focului de tabara.
- Uite în sfârșit un subiect în care suntem ambii de acord!
Spuse brunetul afișând un zâmbet privind catre sora sa care îi întoarse gestul.Pov Taehyung
Am prins-o pe Myeong de mână în ciuda protestelor sale și am condus-o pana la lacul în care s-a întâmplat incidentul ieri,
stiam ca era singurul loc în care îi puteam vorbi fără întreruperi.- Taehyung...
Ar trebui sa ne întoarcem,nu-nu crezi?Vei avea probleme mai târziu cu So-Am tras-o în bratele mele fără sa o las sa continuie ceea ce avea de spus,știam ca încă avea rețineri dat fiind ca era vorba de Sofia dar și din cauza lucrurilor neplăcute care s-au întâmplat, însă aveam de gând sa schimb asta.
- Te iubesc Myeong...
Cu adevărat...știu ca poate nu ma crezi sau nu ai încredere în mine dar vreau sa știi asta...- Nu e asta Taehyung dar totuși nu...nu se poa...
- De ce Myeong?
Dacă ai încredere în mine de ce încă spui că nu este posibil?
Este din cauza lui Yoongi,ai sentimente încă pentru el?- Eu...eu...
Nu înțeleg de ce cineva...cineva ca tine m-ar plăcea...a spus timida în timp ce își ferea privirea de a mea.
CITEȘTI
O inimă༆𝐊𝐢𝐦 𝐓𝐡𝐯
RomanceTe privesc adesea fără ca tu să mă observi,suntem colegi de atât timp dar tu probabil nici măcar nu îmi știi numele,oare cum ai reacționa dacă ți-aș spune tot ceea ce simt,ți-aș putea spune cât de mult îți iubesc zâmbetul și cât de prețios este pent...