Boo Seung Kwan10. Sınıf.
DİSKO KAFADARLAR'IN bir üyesi.
Comics grubunu kurdu.
Grubu kursa da grupla hiç ilgisi yok.
Hocaları tarafından sevilse de bu öğrenciler için geçerli değil.
Zeki ama işine gelince.
Hoshi ile 6. Sınıfta tanışmış.
Tanışma hikayeleri ise şöyle;Seungkwan sınıfta ki üç çocuğa karşı gelip efelenmiş. Bu çocuklar da ona
' Okul çıkışı aşağı sokağa gel. Lafla peynir gemisi yürümez. Çok iyiysen kendini orada bize gösterirsin,' demişler. Seungkwan çıkışta o sokağa gitmiş ama filmlerde izlediği gibi dövüşemediğini çok geç farketmiş. Üç kişi tarafından tekme tokat dövülürken bir çocuğun onlara doğru bağrarak geldiğini görmüş.
Sonrasında ise herşey o kadar hızlı gerçekleşmiş ki Seungkwan dövülürken yardımına koşan çocuğun bağırışıyla anca kendine gelebilmiş.
Gözlerinden çeşme gibi göz yaşları gelen çocuğa bakıp iç geçirmiş.
Nerden bilebilirdi ki kendine yardıma koşan çocuğun yardımına koşacağı ve onu koruyacağı.
Evet Seungkwan o çocuğun kurtarıcısı. Şöyle ki çocuk onlara doğru sopa ile koşmuş sopasını savurmuş. O kadar hızlı savurunca ayağı yerde ki taşa takılıp düşmüş. Düşmekle kalmayıp bileğini burkmuş. Sopayı savurduğu ama hiç birine isabet etmeyen çocuklar üstüne çullanmış. Bir güzel onlardan dayak yemiş. Seungkwan da olanları şaka olup olmadığını sorgulayarak izledikten bir süre sonra döven çocukları ittirip. Özür dilemiş. Fakat çocuklar bu özrü kabul etmeyip yerde acılar içinde kıvranan çocukla beraber onu dövmeye devam etmişler. Seungkwan da acıdan ağlayan çocuğun üstüne kapanmış. Napsın onun için koşmuştu şimdiyse iç çekerek ağlıyordu. Dayanamamış. Onları kurtaran yoldan geçen bir tinerci olmuş.
Şimdi o tinerci sayesinde hastanedeler ve onu kurtarmaya gelen çocuğun ayağı kırıldığı için alçıya alınırken, kendi kırık olduğu için alçıya alınan koluna bakmakta.
Bu arada onları hastaneye getiren tinerciye de tüm harçlığını vermek zorunda kalmış.
İşte Hoshi ile böyle garip bir tanışma hikayeleri var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm homop-ŞŞŞH!
FanficSEOKSOO , MİSUNG , HYUNLİX, +7 En iyi dostum dediğin kişiyi, gerçekten tanıyor musun? . "Ben seni koruyacağım. Hatta senin için ikinci bir sığınak... Hayır hayır ilk aklına gelen bir sığınak olacağım." "Ee biz hep birbirimizden çekinmişiz ya!"