1.

8.1K 268 399
                                    

I kissed a boy
(BOY X BOY)

Carlos pov

--------
SCHRIJFFOUTEN NIET VERBETEREN A. U. B
-------

Mijn kastanjerbruine ogen volgen de voetsporen op het voetbalveld. De geur van gemaaid gras waait me tegemoet, wat me al hoofdpijn geeft. Het is ook zo moeilijk te verwerken; gym op een maandag ochtend.

"Dales!" Ik schiet overeind bij het horen van mijn achternaam. De coach kijkt me aan met vuur in zijn ogen. "Op de bank, we gaan teams maken." De man met de grijze haren wijst naar het houterige bankje waar mijn klasgenoten zitten.

Ja, teams maken. Ook mijn favoriete onderdeel. Moet ik hierbij nog aangeven hoe fantastisch mijn maandag ochtend is en hoe gelukkig ik ben?

Met tegenzin loop ik naar het bankje toe. Ik zak neer en zie mijn klasgenoten opzij deinzen. Ik ben vast en zeker onweerstaanbaar. "Okė," de schelle stem van de coach maakt mijn hoofdpijn compleet. "Marc en Sander, teams maken." Roept hij opdringerig. Mijn ogen glijden over Marc Evans, die me een donkere blik toewerpt. Zijn mondhoeken krullen omhoog en zijn hoektanden zijn zichtbaar. Ik adviseer hem een beugel.

Over en weer gooien mijn klasgenoten namen. En verassend genoeg blijf ik over met Dikke Danny. De arme jongen heeft meer vet dan dat er te koop is bij de dichtsbijzijnde supermarkt.

"Dikke Danny." Klinkt Sanders stem.

En dan noemen ze dat arme joch ook nog dikke Dan.. Mijn ogen worden groot als ik besef dat ik als laatst ben gekozen. "Wat the.." De coach werpt me een vieze blik toe en ik slik mijn laatste woord in. "Duck." Zo.

"Opschieten Dales," spuugt de coach uit.

Met volle tegenzin loop ik naar mijn team toe dat bestaat uit bakvissen, etterbakken en Marc. Nou, feest.. We worden ingedeeld op het veld voor voetbal. Een van de dingen waar ik een hekel aan heb en al helemaal op een maandag ochtend. Dit betekent blauwe plekken voor minimaal een week. In een slobberig gymshirt en een stoffen broek loop ik over het veld heen. De giechelende meiden van mijn team met teveel make-up op, of terwijl de bakvissen, staan de tegenpartij aan te moedigen. "Go Dave," roept Amelie, een roodharig meisje terwijl ze een arm om haar beste vriendin heen slaat. Ashley zwaait met haar blonde haren en giechelt met haar goedkope lach mee. "Ja, David, maak ons in."

"Ja. Maak ons in, naai ons." Vertaal ik hun woorden terwijl ik naar Dave kijk vol minachting. Hij irriteert me dag en nacht sinds ik zijn kop voor het eerst zag. De bruine ogen, de zwarte haren en brede bouw maken me boos. Vooral omdat ik er ook zo uit zie. Maar er zijn twee dingen die verschillen tussen ons.

Nummer uno: Meneer is langer dan mij.

Nummero tweeno: Iedereen mag hem.

Iedereen. exclusief ik, Carlos Dales.

"Dales! Als je nog een voldoende wilt hebben, beweeg dan die luie reet en hang niet de homo uit!" Schreeuwt de coach naar me. Zijn hoofd is rood en hij staat met een fluitje te zwaaien.

Ik frons mijn wenkbrauwen maar merk dan op dat hij waarschijnlijk mijn woorden naar Dave heeft gehoord. Oké, ik kan hem nu geen ongelijk geven.

Om de coach zijn zin te geven en mezelf een voldoende te geven stel ik me beter op.

Maar er breekt toch een baal moment aan wanneer de bal daadwerkelijk mijn kant op rolt en ik me best ervoor moet doen.

Met tegenzin ren ik maar achter de bal aan. Met mijn twee voeten hou ik de bal bij me. Het gaat me verrassend goed af en ik weet zelfs mensen te ontwijken. Het doel komt inzicht en voor het eerst weet ik het zeker; een voldoende voor gym.

I kissed a boy (nl boyxboy) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu