21. (16+)

4.4K 163 217
                                    

Hier zijn weer lieve mensen die mijn vriendinnen ontzettend geholpen hebben! Bedankt:

ZozoPooh
_Veertje_
Talossani
BriskFamily

THANKS YOU BABES!
Vergeet niet hun profiel te bekijken, het is te schattig voor woorden~!!

Yo, something dirty coming upp..

Jongens, ik ga niet het hele ding uitschrijven over alles. Maar het is wat getinter dan anders, dit bevalt het eerste deel van het verhaal.

oooh op een of andere manier zijn alle " tekens weggehaald dus moest ik hem offline halen..

____________
carlos pov

Ik werd wakker en zag Dave naar me staren.

"Wat doe je hier?" Mompel ik.

Het duurde even, tot ik erachter kwam dat dit mijn schuld was. Ik had Dave gevraagd om bij me te komen liggen. Omdat.. Wel de film die we in de bioscoop zagen zag er redelijk realistisch uit..

Dave draait zich iets dichter naar me toe en slaat zijn arm om me heen. Zijn andere arm laat hij onder zijn kussen glijden. "Ik waak over je." Grijnst hij. Ik draai mijn ogen naar hem en laat mijn beide handen onder mijn kussen glijden. "Moet ik hier nou warm van worden?"

Dave schudt zijn hoofd. "Nee. Ik hoop dat je al warm bent. En anders word ik het wel. Man," Dave zijn hand glijdt over mijn rug heen, naar mijn schouders. Ik voel duizenden tintelingen door mijn lichaam schieten van zijn tedere aanraking. "je bent echt gespierd Carlos", zegt hij uiteindelijk.

"Uh," ik voel hoe ik mezelf iets dichter tegen Dave aanduw. Dave blijft naar me staren terwijl zijn hand over mijn rug blijft glijden. Ik weet niet waarom, maar weer is dit nieuw voor me. Gisteren de bioscoop en nu het in bed liggen met Dave, die me loopt te strelen.. Ik weet het allemaal niet, maar het is nieuw. En weer voel ik mezelf iets dichter Dave aanschuiven.

Dave grinnikt en slaat dan weer zijn arm om mijn lichaam heen. Hij drukt me zo dicht mogelijk tegen zich aan en ik voel zijn armen in mijn nek kriebelen. Knuffelen werd iets wat Dave steeds vaker probeerde te doen. Ik wil niet zeggen dat het slecht aanvoelt. Alles behalve dat. Ik denk dat ik er een zwak voor krijg, net zoals vele dingen die Dave me blijft voorschotelen. Het was zeker iets anders dan mezelf bijna huilend in slaap te krijgen. Dat was hoe het eerst was. Met blauwe plekken het bed in, en met een donkere visie naar school toe.

En nu.

Nu word ik wakker in een warm bed. Af en toe in Dave zijn armen. Ondanks de vlek op mijn gezicht voelt mijn lichaam zich beter dan ooit. Blauwe plekken lijken verleden tijd en .. Hell, alles lijkt beter.

Ik wist niet dat het normale leven zo goed on zijn.

"Hé," ik voel hoe Dave zacht in mijn arm knijpt. "Alles komt goed, dat beloof ik."

Nu pas merk ik op dat ik hoorbaar aan het ademen ben. Een raar gevoel zit in mijn onderbuik. Misschien omdat ik aan thuis denk. Wat als ik straks naar huis moet van die achterlijke jeugdzorg? Man, die hele naam slaat op dat moment nergens meer op. Dan kan ik mezelf beter gaan ophangen.

"Heb je honger?" Daves stem is dichter bij mijn oor. Ik kan er niks aan doen maar ik begin te grijnzen van het kriebelige gevoel. "Ik kan wel wat voor je maken. Het is niet zo goed als mijn moeder het doet, maar het is iets."

"Wat ben je aan het doen?"

"Geen idee, Carlos. Zeg jij het maar. Als je wilt haal ik je eten."

Ik schud mijn hoofd en draai mijn lichaam om tegen de zijne aan, mijn hoofd in zijn nek. Het voelt warm aan en veilig. Ik kon het niet weerstaan om zacht mijn lippen tegen zijn huid aan te schuren. Ik hoor dat Dave zijn adem even inhoudt, om vervolgens iets zwaarder uit te ademen. Mijn lippen wrijven zacht iets meer omhoog en dan kus ik hem zacht.

I kissed a boy (nl boyxboy) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu