8 bölüm

645 47 0
                                    

Yorum ve oy yapmağı unutmayalım:)

Efendim?" dedim sorarcasına

"Siktir diyorum, çok güzel olmuşsun. Fazla dikkat çekicisin" demişti rahat-rahat. Bu adam şakamıydı? Yada benimle dalga mı geçiyordu! Lan bu daha 2 gün önce bana burdan git demiyormuydu ne ara işler kaynadı. Ben kendi kendime böyle konuşurken birden ona cevap vermediğim aklıma geldi. O yüzden boğazımı temizleyerek konuşmağa başladım.

"Bizimkiler nerede" demişdim bu dediklerini duymazdan gelerek.

"Onlar gittiler, biz beraber gideceğiz" demişdi sırıtarak. Ağzının üstüne bi koyacakdım şimdi görecekdi sırıtmak ne demek!

"Tamam, gidelim o zaman" dedim ve yürümeğe başladım. Oda arkamdan geliyordu. Arabanın yanına geldiğimizde ben öne o ise şöfor koltuğuna geçmişti. Gideceğimiz yere varana kadar ikimizde bir şey konuşmamıştık.

🤍
Timurdan:

Bu kız son zamanlarda fazlaca dikkatimi çekiyordu. Çok güçlü bir kadındı o. Belkide beni bu yüzden kendine çekiyordu. Sadece etkilenmişdim fazlası yoktu. Yada ben kendimi kandırıyordum. Çünki kalbimde çoktan bir yer edinmişdi

Az önce herkesi yollamış ve Mirayı bekliyordum. Neden mi? Bir nedeni yoktu. Onunla yalnız kalmak istiyordum.

Az önce Girayın yaptığı zevzeklik geldi aklıma. Hafif bir gülümseme oluştu yüzümde.

"Hadi siz gidin biz arkanızdan geliriz" demişdim tüm ciddiyetimle.

Giray tam karşıma gelmiş ve "neden" demişdi sırıtarak.

İki elimlede Girayın yüzünü kavradığımda yine tüm ciddiyetimle "sanane" demişdim.

"Tabi canım banane" demişdi Giray aynı yavşaklıkla. Gözlerimi kapayıp içimden bir sabır çekdikten sonra gözlerimi tekrar açtım ve "siktir git Giray" dedim.

"Tamam komutanım niye sinirlendiniz sanki birşey dedim" dedi yüzündeki ifadeyi bozmadan.

"Giray" demişdim sinirli bir sesle. Biraz daha konuşursa onu öldüre bilirdim.

"Lan gel buraya" demişdi Aybars araya girerek.

"Alın götürün bunuda" demişdim hala sinirli çıkan sesimle

"Ayıp oluyor ama komutanım bana neden bu diyorsunuz" demişdi Giray sesini kırılmış gibi çıkararak

"Giray, oğlum şansını zorlama istersen he?" demişdim. Artık sabrımın son demlerindeydim.

Yavuz Giray ensesinden yapışmış ve kendi yanına çekerek "kaşınıyormusun lan"

"Yavuz, alın götürü bu s.." devamını getirmeden "bunu" demişdim. Ağzımı bozmak istemiyordum bu gün

"Tamam, biz gidiyoruz sende yengeyi al gel" demişdi Yavuzda ciddiyetini bozarak. Ama ona nasıl baktığımı görmüş olacakki "Yani Mirayı" dedi

Mirayında abisi evden çıktığında onuda ikna etmiş ve önden yollamışdım. Sonunda gittiklerinde derin bir nefes vermişdim. Ve aynı zamanda Mirayda evden çıkmışdı. Fazlasıyla seksi olmuşdu. Kendimi tutamayarak "siktir" diye mırıldanmışdım. Ama duymuştu. Duysundu zaten. Son zamanlarda ona çekildiğimi göremeyecek kadar kör değildi elbet. Oda herşeyin farkındaydı

🤍
Miray:
Sonunda restorana geldiğimizde ikimizde aynı anda kapıyı açıp inmiştik. Timur yanıma geldiğinde beraber yürümeğe başlamışdık. İçeri girdiğimizde bizimkileri görmemle yüzümde hafif bir gülümseme oluşmuştu. Bu kısa zamanda bile alışmıştım onlara. Hepsi sanki öz kardeşleriymişim gibi sevmişti beni. Bende onlara kısa sürede alışmış, sevmişdim. Bu düşüncelerimi bozan tabiki Girayın konuşmasıydı. Fazla gevezeydi bu çocuk! Bir gün bu gevezeliği başına bir iş açacakdı.

"Ooo yılın çifti geldi!" diye bağırmışdı. Bu nedenlede restorandaki tüm gözler bizim üzerimize dönmüşdü. Haliyle abimin gözüde. Siktirdi gerçekten.

Abim hızla ayağa kalkmış ve Giraya doğru konuşarak "Hoşt lan!" demiş ve bana doğru yürümüşdü.

Hemen yanıma gelerek elimden tutarak "Hadi kardeşim yanıma gel sen" demişdi Timura ters bir bakış atarak. Ben abimin yanına oturduğumda Timurda tam karşıma geçmişti. Ben tam bir şey diyecekken Giray konuştuğu için bakışlarım ona çevrilmişdi.

"Komutanım işiniz zor valla abisi çetin fındık çıktı" demişdi Giray. Bu çocuğu öldürecekdim! Ayrıca o fındık değil cevizdi! Yavuz benim düşüncelerimi dile getirerek "O fındık değil amına koyayım ceviz!" diyerek aynı zamanda Girayın ensesine şaplağı geçirmişti. Çokta iyi yapmışdı.

Timurun dediğini duyduğumda ise şaşkınlığım hat safadaydı. "Öyle galiba" demişdi mırıldanarak ama duymuşdum. Ve bunu tek duyan ben değildim. Mesela Yavuzda duymuştu! Diğerleri Girayı susturmakla meşgul olduğu için duymamışlardı ama Yavuz duymuştu. Siktirdi gerçekten!

Timur ona şaşkınlıkla baktığımı gördüğünde ise pekte umursamadan masadaki sohbete dahil olmuşdu. Bende fazla takılmayarak aynı şekilde konuşmağa dahil olmuşdum.

🤍

Gece çok güzel geçiyordu herkes için. Herkes kahkahalarla eğleniyordu. Neredeyse hiç gülmeyen Yavuz bile bu akşam çok eğleniyor, gülüyordu. Bi anda Giray donmuş gibi karşıya baktığında bende bakışlarımı onun baktığı yere çevirdim.

Leylaya bakıyordu. Evet Leyla onuda çağırmıştım. Kız askeriyeye yeni gelmişti ve orada neredeyse hiç kadın yoktu. Yalnız kaldığını düşünerek onuda davet etmişdim. Leyla sonunda masaya geldiğinde Giray hızla ayağa kalkmış "Leyla hoşgeldin" demişdi abartılı bir şekilde. Leyla utanarak "Hoşbuldum, merhaba herkesede" herkes Leylanın selamını aldığında Leylada boş bir sandalyeye oturmuşdu. O boş sandalyede Girayın yanıydı.

Yavuz umursamaz bir şekilde "sen kimsin" diye sormuştu. Onun bu kabalığına göz devirmiştim. Leyla ise mahçup bir şekilde aynı zamandada utangaç bir sesle "Ben yeni atandım buraya askeriyede doktorum" demişdi. "Şey eğer rahatsız ettiysem kalkayım ben, aslında beni Miray abla çağırmıştı ama" dediğinde daha fazla konuşmasına izin vermeyerek ben konuştum.

"Sen ona bakma Leyla biraz kaba bir arkadışımızdır" demişdim Yavuza ters bir bakış atarak. Giray hemen beni onaylayan bir ses çıkartarak "Evet evet Miray komutanım doğru diyor Yavuz komutanım biraz kabadır sen takma kafana" demişti. Girayın Leylaya bakarken gözlerinden kalpler çıktığını bir tek ben fark etmemişimdir değil mi?

Yiğit, Giray ve Leylaya baktığımı görmüş olacakki sadece benim duya bileceğim bir ses tonuyla "Komutanım, Giray komutanım galiba aşık oldu" demişdi. Bu dediğiyle gözlerim kocaman açılmışdı. Giray ve aşık olmak yan yana bile komik duruyordu. İmkansız gibi bir şeydi bu. Ama Girayın bakışları Yiğitin bu söylediklerini tasdikliyordu.

🤍

Artık çok geç olduğu için kalkmışdık. Giray Leylayı bırakmak için kendini yırttığından dolayı o Leylayı evine bırakmıştı. Bizse lojmana doğru yol almıştık. Ama abimin yarın davası olduğu için çok önceden eve gelmişti. Şuan uyuduğuna emindim.

Aybars, Yiğit ve Yavuz aynı arabaya bindiğinde bende Timurun arabasına binmiştim. Aslında Yavuzlarlada gide bilirdim ama istememişdim. Galiba ona sormak istediğim soru yüzündendi. İkimizde arabaya bindiğimizde Timur arabayı çalıştırmıştı.

En sonunda dayanamayarak "Ne söylediğini duydum" dedim

"Biliyorum" demişdi oda rahat bir tavırla.

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayalımm:)

Sizleri seviyorum:) 🤍
















KaracaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin