[-7-]

2.3K 212 534
                                    

Bölümü visnelizemzem 'e ithaf ediyorum. Doğum günün kutlu olsunn ❤️

***

                

Efe'den...
(Hikayenin geri kalanı Efe'nin ağzından olacak)

Çantama bir defter bir de rastgele bir ders kitabı koydum ve çantayla birlikte odamdan çıktım. Kahvaltı masasına oturmadan önce çantamı yere bıraktım. Bir ayağımı kendime çekip direkt yemeye başladım.

Annem ve babam kendi aralarında konuşurken erkek kardeşim telefonundan Enes Batur izliyordu.

"Dersler nasıl? Sınavlar başladı mı?" Dedi babam bana bakmadan.

"Haftaya başlayacak."

"Çalışıyorsun değil mi?" Göz ucuyla bana baktığını hissederken başımı salladım. Birden sesini yükselttiğinde irkildim. "Konuşurken yüzüme bak!"

Annem "Bağırma çocuğa." Dedi uyarı dolu bir sesle.

Dişlerimi sıkarak başımı kaldırıp ona baktım. Yüzüme bakıp tabağına döndü. "Kavgaya bulaşma iki de bir hocaların aramasın beni. Bütün gün çalışıyorum bir de seninle uğraşamam."

Çatalı elimdeki sıkarken gözlerimi bana bakmayan adamdan ayırmıyordum. "Tamam baba." Dedim bastırarak.

Beni umursamadığında ayağa kalktım. Çantamı aldım ve bir şey demeden çıktım evden. Okulum evime yakın olduğu için dakikalar içinde varmıştım. Sınıfa girip sırama ilerledim. En arkanın bir önü olan cam kenarı sırama oturdum. Montumu çıkarıp sıranın altındaki bölmeye sıkıştırdım. Coğrafya dersinde uyumak için lazım olacaktı.

Burnumu çekip arkama yaslandım. Kış ayında olduğumuz için saat yedi olmasına rağmen etraf karanlıktı. Etrafta bundan kaynaklı loş bir hava vardı. Kışı pek sevmezdim.

Gözlerim sınıfa giren uzun boylu çocuğu bulduğunda suratımı buruşturup yüzümü okul bahçesini gösteren pencereye çevirdim. Buğra'yı da pek sevmezdim.

Buğra'nın adım sesleriyle başımı tekrardan sınıfa çevirdim. Bana doğru geldiğini görünce kaşlarım çatıldı. Elleri ceketinin cebindeyken gelip yanıma oturduğunda gözlerimi kırpıştırıp ayağa kalktım.

"N'oluyor lan?!"

Suratını buruşturdu. "Bağırma sabah sabah."

"Niye oturdun buraya?" Dedim hâlâ şaşkınken. Normalde yüzüme bile bakmazdı.

"Keyfim öyle istedi." Diyerek arkasına yaslandı.

"Kiyfim iyle istidi." Diyerek taklidini yaptığım da ters bir bakış attı bana. Birine gıcık olduğumda hep böyle taklidini yapardım, elimde olan bir şey değildi.

Omuzuna vurdum hafifçe. "Siktir git. İstemiyorum seni yanımda." Emindim ki yanıma keyfi istedi diye oturmamıştı. Ben ondan ne kadar haz etmiyorsam o da benden o kadar haz etmiyordu çünkü.

"Dokunma bana elini kırarım." Dedi elime ters bir bakış atıp.

"Lan yarram sen oturdun benim yanıma."

Hoca geldiğinde "Kapa çeneni." diye mırıldandı.

Ona kafam karışmış bir halde baktım. Ne yapıyordu şimdi bu salak?

Ayağa kalkan birkaç kişi hocanın izniyle yerine oturdu. Çoğu kişi kalkmamıştı bile. Ona yaklaşıp "Buğra ne istiyorsun?" Diye sordum dişlerimin arasından.

HOMOFOBİK -BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin