"Kerem arıyor." Diyerek genç adamın dikkatini üzerine çektikten sonra çağrıyı cevapladı.
"Efendim Kerem?"
"Merhaba Rasion neredesiniz?"
"Haberi aldığımız gibi hastaneye geldik şimdi de kafeteryada oyalanıyorduk. Sen neredesin?"
"Güzel. Bende ekiple geldim şimdi de çocuğun odasına gelmesini bekliyoruz."
Raison duyduğu bu haberi teyit etmek adına tekrar sorarken oturduğu yerden ayaklandı.
"Samet uyandı mı?"
"Evet, şimdi odaya alıyorlar."
Ronald'a kalkması gerektiğini bildiren bir hareket yaptıktan sonra asansörlerin olduğu bölüme doğru ilerlemeye başlamıştı bile.
"Kaçıncı kattasınız?"
"4. Kat 1202 numaralı odaya gelin. Yanlız içeri girmenize şimdilik müsade edemem bunu bilin."
"Tamam." diyerek kapattıktan sonra kısaca konuştuklarını Ronald'a da özet geçti.
Ronald peşi sıra arkadaşını takip ederken duyduklarına kafa sallamakla yetiniyordu ancak elbette o da çocuğun uyanmış olmasına sevinmisti.
İkisi de biliyordu ki bu oyunda Şahı devirebilecek tek sağlam taş Vezirdi. Bakalım oyundaki vezir olduğuna inanılan bu ufaklık, Şahı mat edebilecek miydi? Yoksa hiç beklenmedik bir piyon mu girecekti işin içine?
***
"Siz daha önce doktoruyla görüştünüz mü?"
Diye şüpheli bir soru yönelten Kerem, aslında gelecek cevabı çok iyi biliyordu. Çünkü karşısındaki kadının kafasına koyduğu şeyi her şekilde yapacağını bilecek kadar iyi tanımıştı onu."Evet, görüştük. Biraz zoraki bir görüşme olsada çocuğun sağlık durumu hakkında az çok bilgimiz var."
Raison, odanın bulunduğu katta koridorun sonunda, karşısında arkadaşı ve Kerem bulunacak şekilde ayakta konuşlanmış ve ortalık hazır sessiz sakinken beraber konu üzerinde ufak bir analiz yapıyorlardı.
"Şu an ki durumundan bilgin var mı? "
Ronald, kollarını göğsünde birleştirirerek duvara yaşlanmış ve gelecek cevabı, duruşunun aksine, meraklı gözlerle beklemeye başlamıştı.
"Hayır, henüz doktorla yada asistanla görüşme fırsatımız olmadı dışarıdaki kameraman ve muhabirlerle uğraşıyoruz ama en kısa zamanda bilgi almamız gerek. Her şey bu çocuğun anlatacaklarıyla şekil alacak."
"Tamam o zaman, ne duruyoruz, neden doktorla irtibata geçmiyoruz ki şimdi?"
Raison sabırsızdı. Bir an önce çocuğun konuşması gerektiğini ve bu işin daha da içinden çıkılmaz bir hale gelmeden durdurulması gerektiğini düşünüyordu.
"Sakin ol Raison! Evet bende acele etmek isterdim ama malesef doktor bey, bilgilendirme saati gelmeden veya her hangi bir adli belge eline ulaşmadan konuşmayacağını söyledi. Bu yüzden şimdi ekipten birini savcılıktan izin çıkarması için göndermemiz gerek."
"Tamam o zaman. Sen onu hallet, biz de bayan çok bilmişle olay yerine gidelim, belki bir görgü tanığı olmuştur." Derken, yanındaki genç bayana göz ucuyla bakıp dudağının kenarıyla gülmeyi de ihmal etmemişti Ronald.
İkiside hareketlenip asansörlere doğru ilerlerken, Kerem'in tok sesini duyarak duraksadılar. Ronald omzunun üzerinden genç adama soru işaretleriyle bakarken Kerem sakin birkaç adımla aradaki mesafeyi kapattı ve elini genç kadının omzuna koyarak konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON ADIM
Mystery / Thriller"Bir psikopot dahi olsan, asla bir amacın olmadan seri katil olamazsın..." Mrs. Raison Walter; İngiliz asıllı genç bayan gazetecinin, muhabir arkadaşı(!) Mr.Ronald Skyler yardımı ile uluslararası bir Seri Katile ulaşmasındaki adımları, heyecanla ve...