Adele zor bir çocukluk geçirmişti. Şimdiyse zor bir ergenlik geçiriyordu. Tüm arkadaşları onunla ve annesiyle dalga geçiyorlardı. Adele'nin babası yoktu, onu hiç tanımamıştı. Annesi Rose yıllardır tek başına kızını büyütmüştü. Rose gençlik yıllarında çok büyülü bir aşk yaşamıştı ve hamile kalmıştı. Aşık olduğu adam bir gün ansızın çekip gitmişti. Arkasında bir not bile bırakmamıştı. Rose o günden beri yalnızdı.
Adele ilkokul yıllarını zorbalıkla geçirdi. Diğer çocuklar babasının olmadığını söyleyip gülüyordu. Adele her gece ağlayarak uyuyordu. Masmavi gözleri her sabah kıpkırmızı oluyordu. Rose da bi o kadar üzülüyordu. Tek başına evlat büyütmek onu çok zorluyordu. Bir yandan çalışıyor bir yandan kızıyla ilgileniyordu. Diğer çocuklar onunla dalga geçmemesi için her sabah uzun sapsarı saçlarını özenle tarıyor ve örüyordu. Herkes ona hayran kalıyordu ve kıskanıyordu. Bu yüzden onuna zorbalık yapıyorlardı.
Adele büyüyüp ergen olduğunda artık babasını düşünmüyordu. Hatta ona kızıyordu. Ona yapılan zorbalıkları duymazlıktan geliyordu. Liseli güzeller güzeli kız artık büyümüş ve serpilmişti. Artık lise sok sınıftaydı. Güzelliği dillere destan bir hal almıştı. Sesi de bi o kadar güzeldi. Tüm kızlar onun yerinde olmak istiyordu.
Adele bir sonbahar akşamı okuldan evine dönüyordu. Kulağında en sevdiği şarkısı elinde okul kitapları vardı. Birinin omzuna dokunduğunu hissetti ve dönüp baktı. Kimse yoktu. Birden diğer omzuna dokunuldu. Adele korkudan bayılacak gibi oldu ve birden hızlanmaya başladı. Kendisini sakinleştirmek istiyordu. Belki bir rüzgardı diye içinden geçirdi. Ve nitekim sakinleşmiş bir şekilde evine ulaşmıştı. Annesi Rose mutfaktaydı kızının geldiğini duymamıştı. Adele annesine seslendi ve yemekte ne olduğunu sordu. Rose'nin suratı asıktı ve yemekte sadece makarna var diyebildi. Adele hemen annesine ters giden ne var diye sordu. Annesi bir şey yok sadece yorgunum dedi. Adele pek inanmamıştı ama annesinin de üstüne gitmek istemedi. Keyfi kaçmıştı ve iştahı da öyle. Odasına çıkıp uzandı. Biraz derslerine baktı, kitap okudu ve uyumak için hazırlandı. Tam uykuya dalacağı sırada annesi kapıya geldi. Bu gece olanlar için üzgün olduğunu dile getirdi. Adele sadece annesinin iyi olmasını istiyordu ve bunu ona söyledi. Anne kız sarılıp birbirlerine iyi geceler dedi. Adele hemen uyuya kaldı. Gece birinin onu izlediğini hissetti. Uyandı ama gözlerini açmadı. Adele'nin ön sezgileri çok kuvvetliydi. Ne hissetse doğru çıkıyordu. Ve onu gerçekten biri izliyordu. Annesinin olmadığını biliyordu. Adele'nin kalbi o kadar hızlı atıyordu ki dışarıdan duyuluyordu. Onu izleyen kişi duymuştu ve yavaşça gitmişti. Adele gittiğini anladığında yavaşça gözlerini açtı ama ne kapı ne pencere açıktı. Bugün yaşadığı olay aklına geldi ve bunu ona bağladı. Belki de hayal görüyordu. Bi kere de olsa hisleri yanılmış olabilirdi. Öyle olmasını umarak geri uyumaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Elf
FantasyYalnız ve bekar bir annenin kızı olan Adele zorlu bir hayat sürmekteydi ve daha zor günler onları bekliyordu.