Annesi odaya girdiğinde Adele uyuyordu. Hadi herkes uyansın diye gülerek seslendi Rose. Adele uykusu sersemi yanlış mı duydum acaba der gibi kalktı. Alex hala uyuyordu. Adele annesine bi tek ben varım kimden söz ediyorsun? Dedi. Annesi Rose gülerek erkek arkadaşın hala uyuyor okul saati geldi dedi. Adele bilgisayarına baktı Alex hala oradaydı. Adele tatlı tatlı gülümsedi. Bunu gören annesi de gülümsedi ve odadan ayrıldı. Adele Alexe uyanması için seslendi ama Alex duymadı. En son bilgisayarı kapatıp hazırlanmaya başladı. İçinde garip bi mutluluk vardı. Adele o sabah okula gitmek için baya süslendi. Makyaj yaptı saçını dalga dalga maşa yaptı. En sevdiği vanilyalı parfümünü sıktı. Aynada kendine baktığında çok güzel gözüküyordu. Koşarak aşağı indi kahvaltı için vakti kalmamıştı. Annesi Adeleyi görünce çok şaşırdı. Çok güzel olmuşsun güzel kızım dedi. Adele akşama görüşürüz anne dedi ve koşarak evden çıktı. Okula doğru giderken Alexden hala mesaj yoktu. Adele ona günaydın yazdı. Belki Alex uyuya kalmıştı. Sınıfa geldiğinde orda da Alex yoktu. Bugün belli ki gelmeyecekti. Adele biraz üzüldü. Sınıftaki herkes ona bakıyordu. Adele anlam veremedi. Ders başladığında masasına bi not atıldı. Bugün çok güzelsin yazıyordu. Yazan sınıfın basketbol oyuncusu chrisdi. Sınıftaki her kız onu beğeniyordu. Adele sadece gülümsedi. Teneffüse çıktığında sınıfın havalı kızları Adeleyi sıkıştırdı. Chrisden uzak durmasını söyledi. Acele onunla ilgilenmediğini söyledi. Kızlar Adeleyi kıskanmıştı. Adeleye babasından yaralamaya başladılar. Adele artık katlanamıyordu ve koşarak sınıftan çıkmak istedi. Ama birine çarpmıştı. Adele ağlar gözlerle kime çarptığına baktı. Bu Christi. Chris hemen Adeleye sarıldı ve ne olduğunu sordu. Adele sadece ağlıyordu. Chris burda bekle tamam mı? Dedi. Sınıfa o kadar sinirli girmişti ki kızlar çok korktu. Chris resmen sinirden deli olmuştu. Kızlardan birine dönüp artık beni unutmalısın ayrıldık bitti ve Adeleye artık zarar veremeyeceksin. Kız yoksa ne olur dedi. Chris masaya tekme attı ve Adelenin yanına döndü. Yaşananlardan dolayı Adeleden özür diledi. Böyle olsun istememişti. Adele kızaran mavi gözleriyle Chrise baktı. Chris o an Adele aşık oldu. Artık ondan vazgeçmeyecekti. Chris baya uzun süre sadece Adelenin gözlerine baktı. Seni daha önce hiç fark etmemiştim Adele dedi. Gözlerin sanki büyülü resmen diye ekledi. Acele utanmıştı ve kızardı. Chris bunu çok tatlı buldu. Adele ve Chris öğlen arasına kadar beraber takıldılar. Öğlen arası Chris basketbol oynamaya sahaya gitti. Adele onu izliyordu. Birden yanına biri oturdu. Gelen Alexdi. Uyuya kaldığını ve mesajını yeni gördüğü için özür diliyordu. Adeleyi görünce tutuldu. Adele bugün çok güzel olmuşsun diyebildi sadece. Adele teşekkür etti ve onu çok merak ettiğini söyledi. Beraber okulun arka bahçesine gittiler. Adele Alex yokken olanları anlatacaktı. Adele baya sohbete dalmıştı. Alex cebinden ufak bir papatya çıkarttı. Yılın son papatyalarıydı bunlar. Adelenin kulağına iliştirdi. O anda birbirlerine çok yakınlardı. Dudakları birbirine değecek kadar hemde. Birden zil çaldı ve sınıfa gittiler. Chris çok sinirli ve üzgün görünüyordu. İki ders boyunca Chris bi kere bile Adeleye bakmadı. Artık çıkış zili çalmıştı. Adele ve Alex beraber eve yürüyorlardı. Adele birden önünde yürüyen chrisi fark etti. Alexden az biraz müsade istedi ve chrise doğru koştu. Chris adeleye bakmıyordu bile. Adele kolundan tuttu ve beş dakika konuşalım dedi. Chris sadece başını olur anlamında salladı. Parka doğru yürürlerken Adele alexe kusura bakma anlamına boynunu eğdi. Alex önemli değil işareti yaptı eliyle ama onunda canı sıkkın gibiydi artık. Bi ağacın altında adele chrise ne olduğunu sordu. Chris yüzüne bile bakmıyordu. Adele gitgide sinirleniyordu. Adele özür diliyordu ve ne yaptığını sürekli soruyordu ama chrisin umrunda değildi. Adele artık dayanamıyordu ve Chrisin yüzünü elleriyle çevirip gözlerine baktırdı. Chris direkt konuya girdi. Sevgilinin olduğunu bilmiyordum dedi. Eğer sevgilin olsaydı dedi ve sustu. Adele gülmeye başladı ve Alex benim sevgilim değil dedi. Chris ama sizi gördüm saçına çiçek takıyordu ve siz öpüştünüz dedi. Adele evet saçıma taktı ama öpüşmedik yanlış gördün dedi. Chris şaşırmıştı. Adele chrisin ona aşık olduğunu anladı. Sevgilim olsa sana söylerim Chris dedi ve güldü. Bi anda Adelenin belini kavradı ve ağaça yasladı. Adelenin gözlerinin içine bakarak söyle prenses dedi. Adele şaşırmış ve baya etkilenmişti. Chris Adeleyi bıraktı ve antrenmana gitmesi gerektiğini söyledi. Adele Chrise numarasını verdi ve istersen yazabilirsin dedi. Gülerek zıt yönlere yürümeye başladılar. Adele başını çevirdiği anda şok oldu. Babası onu izliyordu. Çok utanmıştı babası her şeyi görmüş olabilir miydi? Adele koşarak babasına gitti. Çok utanıyordu. Babası olanları görmüş olacak ki biraz sinirli gibiydi. Birbirlerine sarıldılar ve biraz muhabbet ettiler. Babası kitabı okuyup okumadığını sordu. Adele vaktim yoktu özür dilerim baba dedi. Erkekler peşini bıraksa belki vaktin olur dedi. Adele utanmıştı. Babası kızından bir makas aldı ve olayın ciddiyetini anlatmak için biraz dikeldi. Hemen kitabı okuman lazım Adele vakit daralıyor. Yarına kadar oku olur mu? Yarın sana çok önemli bir şey anlatacağım. Lütfen bu bizim için çok önemli. Sen ben ve annen için dedi babası. Adele tamam diyip vedalaştı hemen okumak için eve gitmeye karar verdi. Koşarak eve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Elf
FantasyYalnız ve bekar bir annenin kızı olan Adele zorlu bir hayat sürmekteydi ve daha zor günler onları bekliyordu.