2.

40 17 0
                                    

Adele kötü bir uyku çekmişti. Yataktan kalktı ve okula gitmek için hazırlandı. Annesi Rose mutfakta kahvaltı hazırlıyordu. Birazdan o da işe gidecekti. Adele dün başına gelenleri annesine anlatıp anlatmamakta kararsız kaldı. Anlattıkları annesini panikletebilirdi. Anlatmamayı tercih etti. Kahvaltısını bitirip okula gitmek için ayaklandı. Annesi Rose bu gece mesaiye kalacağını söyledi. Adele peki anlamında kafasını salladı. Okul yoluna yürümeye başladı. Çok uykusu vardı. İlk dersler uyuyabilirdi biraz. Sırasına geldiğinde bir not buldu. Notta babasız piç yazıyordu. Adele uykusuzluğunda verdiği sinirle sınıfa doğru bağırmaya başladı. Bunun komik olduğunu mu düşünüyorsunuz ezikler!!! diyerek bağırıyordu. Sırasına oturup başını kollarının arasına aldı. İlk ders baya uyumuş ve uykusunu almıştı. İkinci ders için yüzünü yıkayıp ayılmak istedi. Lavaboya gittiğinde diğer kızların ona bakarak güldüğünü fark etti. Aldırış etmedi ve işini bitirip sırasına döndü. Bir not daha vardı. Artık Adele sinir noktasına kadar gelmişti. Bir hışımla kağıdı açtı. İçindeki nota şok olmuştu. Onların adına ben özür dilerim yazıyordu. Bunu kim yazmıştı? Gözleriyle herkesi taradı. Herkes kendi halinde görünüyordu. Biri hariç. En köşede bi çocuk vardı ve bi anlığına Adele ile göz göze gelmişti. Adele bu notun sahibini bulduğunu hissetti. Daha önce o çocuğu hiç fark etmemişti. Adele bunları düşünürken öğretmen sınıfa girdi ve ders başladı. Adele bi kaç dersi dikkatlice dinledi ama son iki derste uykusu tekrar gelmişti. Gözleri bir kapanıyor bi açılıyordu. Camdan dışarı bakmaya başladı. Okulundaki büyük kavak ağaçlarına daldı. Birden birinin ona baktığını hissetti. Dikkatlice bahçeyi gözleriyle süzüyordu. Bi karaltı görmüştü. Gözlerini kırpıştırdı ve birden kayboldu. Adele uykusuzluktan hayal görmeye başladığını düşündü. Ve eve dönüş zili çaldı. Hemen toparlanmaya başladı. Erkekler sınıfta boğuşuyor ve gülüyordu. Aralarında birine zorbalık yapmaya başladılar. Bu o çocuktu Adele not gönderen kişi. Onu itip duruyorlardı. Bu duruma Adele kayıtsız kalamadı ve çocukları kollarından tutup savurdu. Bi anda sanki içinden Hulk çıkmıştı. Çocuklar şok oldu ve hemen uzaklaşmaya başladı. Adele çocuğa teşekkür etti. Çocuk asıl ben teşekkür ederim diye karşılık verdi. Adele adını sordu. Adının Alex olduğunu söyledi. O da zorbalarla uğraşmıştı. Beraber okuldan evlerine yürümeye başladılar. Adele Alex'i sevmişti. Çok tatlı ve akıllı biriydi. Onunla arkadaş olmayı çok istiyordu çünkü Adele'nin hiç arkadaşı yoktu. Alex'in de öyle. Yol boyunca gülmüşler şakalar yapmışlardı. Nihayet Adele'nin evine gelmişlerdi. Alex de sokağın başında oturuyordu. Evleri yakın sayılırdı. Alex Adele'nin numarasını istedi. Adele başta biraz çekinmişti ama numarasını verecekti. Çantasından keçeli kalem aradı. Alex o sırada Adele'nin evine doğru kafasını çevirmişti. Adele hızlıca Alex'in avcına numarasını yazdı. Alex çok sevindi ve evin penceresini göstererek umarım abin beni dövmez dedi. Adele anlamamıştı. Alex camdan abisinin baktığını söyledi. Adele çok şaşırmıştı ve korkmuştu. Benim abim ya da kardeşim yok dedi. Alex güldü ah benim salaklığım ağacın gölgesini insan sandım dedi. O kadar heyecanlandım ki numaranı alacağım için hayal dünyamın oyununa geldim özür dilerim dedi. Adele onu o an çok tatlı bulmuştu. Evet gerçekten de ağacım gölgesi bir insanı andırıyordu. Vedalaşıp Adele evine doğru yöneldi. Evde annesi yoktu Adele bu akşam yalnızdı. Kapıları ve pencereleri kilitledi. Güzel bir film açıp izlemeye koyuldu. Birden üst kattan gelen bir kaç ayak sesiyle irkildi. Çok korkuyordu. Biri evine mi girmişti? Belki de açık bıraktığı bir pencere diye düşündü. Yavaş yavaş üst kata bakmaya çıktı. Tek tek odaları dolaştı ama kimse yoktu. Sonuçta ev diye düşündü Adele. Ahşaplar böyle sesler yapabilirdi. Film izlemeye devam etmek için aşağıya yöneldi. Adele koltuğa uzandı ve uyuya kaldı. Uyandığında saat sabah beşi gösteriyordu. Odasına yönelmek için kalktı. Ayağına kağıtlar yapışmıştı. Faturalar diye içinden geçirdi. Eline aldığında onun bir zarf olduğunu anladı. Kimin adına geldiğini görmek için sağını solunu kontrol etti. Adele'nin ismi yazıyordu. Ve altında büyük harflerle BABAN.

Melez Elf Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin