4

36 4 0
                                    

Selam canlarr ufak bir değişiklikk yaptımm Defne ve Beratı 4 yıldır sevgili olarak bilinn
İyi okumalarr💕
Yazar'dann
"Nazlı" dedi Demir Nazlı'nın gözlerine bakarak. Nazlı soran gözlerle baktı "Bak ben sabah ki olay yüzünden senden defalarca özür dilerim sende de ablamdan da hatalıyım böyle birşey yaptığım için aptalım yapmamalıydım ama bilinçsizce davrandım o an komutanım plan yap deyince bende aklıma ilk gelen planı uyguladım işte" Nazlı bıkkınca ofladı " Demir cidden yeter artık ya tamam olay bitti gitti zaten ben ilk başta kızdım ama Alev abla sonra kendini iyi hiss edince bana bazı şeyleri anlattı yani sonuç olarak bitti gitti olay boş verelim" Demir hem rahatlamış hemde anlamaz şekilde baktı Nazlı'ya "Bazı şeyleri anlattı derken neyi anlattı?" "İşte uzun zamandır burda yaşadığını bu tür olaylara alıştığını bunun ilk olmadığını ve tabiki son olmayacağını söyledi bide"dedi ve duraksadı Nazlı. "Bide?" diye soran gözlerini yöneltti Demir Nazlı'ya. Nazlı bir süre etrafa baktı sonra bakışlarını tekrar buraya oturduklarından beri bakışlarını ondan çekmeyen adama çevirdi"Bide bana burda yaşamak ölümü göze almak demektir Nazlı dedi. Eğer ölümü göze alacak bir cesarete sahip değilsen inan ki biz sana kırılmayız sonuçta burda olmak zorunlu değil sadece bir umut çağırdık biz seni ama sen istemezsen kimse sana engel olmaz dedi bana" sonra derin nefes alıp devam etti "İlk başta biraz söylediklerine kırıldım tabi ben ailemi arkamda bırakıp buraya gelmişken bana gitmek istersen seni tutmayız dedi nazikçe kovma şekli bu bildiğin ama sonra odama geçip tek başıma kaldığımda iyice düşündüm hakk verdim ona doğru söylüyor burda yaşamak gerçektende ölümü göze almak ve bunu her insan yapamaz" bu sefer donuk ifadeyle bakan Demir olmuştu kas-katı kesilmişti oturduğu yerde resmen "Peki sen?" dedi devamını getiremeden Nazlı kaşlarını çattı anlamayarak. Demir zorlukla boğazında düğüm oluşmuş gibi yutkundu "Sen yapa bilirmisin? Sen ölümü göze ala bilirmisin?" deyip bir beklentiyle baktı Nazlı'nın gözlerine. Neden böyle olduğunu kestiremiyordu nolmuştuda birden-bire bu hale gelmişti üstelik karşısında ki kızı tanıdığı daha 24 saat bile olmazken. Nazlı elleriyle yüzünü sıvazladı sonra "Ölümü göze almasaydım burda ne işim vardı Demir? Ben bunu zaten buraya gelmeden önce biliyordum ve bütün bunları bilerek geldim buraya ve geleli 2 gün oldu ama pişman değilim henüz ve olacağımıda düşünmüyorum şimdi lütfen bu konuyu kapata bilirmiyiz?" dedi Nazlı. Sıkılmıştı artık bu konudan ciddi anlamda çünki drama quenliyi seven bir kız değildi ama bu karşısında ki adamla belkide 1 saattir birlikte oturup dertleşiyordu. Demir tamam der gibi başını salladı "Eee o zaman ben burdan bunu anladım ki biz arkadaş olduk dimi?" Nazlı güldü sinir bozukluğuyla "Ne meraklıymışsın ya sen benle arkadaş olmaya sabahtan beri kırk takla attın resmen" dedi gülerek. Bu sefer Demirde güldüğünde Nazlı cevap verdi "Bu kadar istiyorsun madem arkadaşız ne zaman istersen konuşa biliriz" dediğinde hayla gülüyordu.
Problemlerini hall edip bir süre daha oturduktan sonra Nazlı saatine baktı. "Saat baya geç oldu ya kalksak mı artık?" Demir tamam dercesine kafa salladığında birlikte kalktılar arabaya bindiler ve Demir Nazlıyı evine bıraktı tabi bu bahaneyle evinide öyrenmesi sevindirmişti biraz onu. Nazlı evine girer-girmez kıyafetlerini değişip uyuduğunda Demirde eniştesinin arabasını teslim edip karargaha gitmişti yürüyerek. Bir yerlere yürüyerek gitmeyi çok severdi. Bir yere gideceği zaman özellikle canı sıkkın olduğunda yolunu uzatırdı bu onun kendine gelme çabasıydı. Sonunda oda karargaha geldiğinde odasına geçti ve uyudu. Yada uyumaya çalıştı, çünki böylesine güzel bir akşamın sonunda uyumak ne mümkün:)
Sabah Nazlı'dan
Bu sabah erken kalkmış ve dün adresini öğrendiğim Defnenin kafesine gitmek için hazırlanmaya başlamıştım. Alev ablayada yazmıştım ama Alev abla biraz rahatsız olduğu için evden çıkamadığını söylemişti. Son 1 ay kalmıştı nerdeyse doğumuna kendisini rahatsız hiss etmesi normaldi o yüzden kötü olsamda bu durumu çok büyütmüyordum çünki normaldi böyle olması. Sonunda krem renginde olan kombinimi giyindiğimde yüzüme hafif makyaj saçımıda sıkı bir at kuyruğu yaptım ve çıktım evden.

Nazlı Yarim(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin