Yengemm💗 kişisinden 2 mesaj
Gülümsedim ve mesajına girdim
Yengemm💗:Hayırlı akşamlar Doktor hanımm nasılsınızz?
Rahatsız etmedik umarımm:)
Siz: Oyy oyy yengelerin birtanesii senden rahatsız olmak ne mümkünn
İyim sen nasılsın annemler Efem nasıll?
Özledim şimdiden valla benn
Yengeme mesajı yazdıktan sonra yataktan kalktım üstüme rahat kıyafetlerimi giyinip mutfağa geçtiğim sırada telefonuma tekrar mesaj geldi.
Yengemm💗:Oy kurban olurum sana kızz iyiyiz hepimiz merak etme annem seni arıycaktı ama baban izin vermedi
İlk iş gününde kızı rahatsız etme falan diye
Siz:Yengecimm anneme söyle merak etmesin günüm güzel geçti savaş falanda çıkmadı daha hem çıksa haberiniz olur muhakak😁
Yengemm💗:Kızz dalga geçme kadınla aaa haklı kadın bir kere merak ediyo napsın ayoll
Siz:Ayy yengee sende 2 yıldır annemin fikirlerine hakk vermeye başladın haa anladık tamam sende annesin
Yengemm💗:Aaa hayırsıza bakk anne olunca anlarsın sen tabii bilemezsin
Siz:Aynen yenge aynen bilmem
Yengemm💗:Kız neyse ben gideyim de Efeyi uyutayım sende işten geldin dinlen
Siz: Yengee bir fotoğrafını atsana nolurrr
Yengemm💗:Al buda sana Efe halasıı
Siz:Ayy yerimm ben bunuu bal yanaklımm
Ağladımı yaa kıyamam ki ben bunaa
Yengemm💗:Kız git sen atdığım fotoyla yaşa aşkını ben bunu uyutayım bi hadi iyi geceler yengesinin gülüü💜
Siz:İyi geceler yengemm Efeyi öp benim yerime😘
Mesajı yazıp telefonu masaya koydum ve kendime atıştırmalık birşeyler hazırladım. Valla hiç uğraşamam yorgun halde yemek yapmayla. Hazırladığım atıştırmalığı yedikten sonra odama geçip kendimi yatağıma atdım günün yorgunluğuyla zaten hemen uyudum.
* * * *
Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım bu alarmın sesi değildi arama sesiydi telefona baktığımda ekrandaki isimle gülümsedim.
Alev abla arıyorr...
Dün Alev ablanında Emre abininde numarısını almıştım ve başlangıcı yaptı anlaşılan Alev abla. Telefonu açtığımda neşeli sesi geldi hemen "Günaydınn uykucuuu mesaj atdım ve cevap vermediğine göre aramamla uyandın dimii?" deyip güldü bende gülüp cevap verdim "Günaydın Alev abla evet doğru tahmin çünki alarmım daha çalmadı hayırdır sabah-sabah bir problem mi var?" "Ayy yok kızz tövbe haşa ne problemi hadi kalkk seni kahvaltıya götürücem benn" yatakta şaşkınlık ve uykulu halde doğruldum "Ne kahvaltısı abla anlamadım" Alev abla ofladı "Ayy Nazlıı akşam kahvaltısı olmuycak ya bu saattee sabah kahvaltısına Emre işe erken gitdi bugün bende dedimki kocam beye senin bu yeni doktoru biraz kaçıra bilirim işe öğlen başlaya bilirmii lütfenn dedim oda nasıl isterseniz dedii ve öğlene kadar izinlisiniz Nazlı hanımm haydi kalkk" gülüp sanki o görücekmiş gibi bir anlık başımı tamam diye salladım"İkinci günden kaytarıyomuş gibi oldum ama bak olmadı bu şimdi" "Ayy Nazlıı cinnet geçiricem burda hee bende senin bir patronunum kızım ve işe öğlen gidiceksin diyorsam öğlen gidilecekk o kadarr" bu sefer bu konuşması kah-kaha atmama sebep oldu gülmemi durdurmaya çalışarak "Tamam kaptan tamam kızma nereye gelicem söyle hadi" "Ha şöyle yaa yola gel kızımm sen bir yere gelmiyorsun konum at gelip seni alıcam ben" "Tamam ablacımm hadi öptüm görüşürüz" telefonu kapatıp konumu atar-atmaz ayağa kalktım. Bu kadın bir mucize valla iyiki tanışmışım onunla komediyen gibi kadın yaa.
Banyoda elimi-yüzümü yıkadıktan sonra odaya geçip hazırlanmaya başladım. Evet gezmeye çıkacak bile olsam ciddi bir işe sahip olan bir kadın olduğumu göstermem gerekir kombinimle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim(Ara Verildi)
RomanceNazlı ve Demirin aşkı... Bir asker ve doktorun şans eseri tanışma hikayesi Onları neler bekliyor gelin beraber görelim:)