Hello bebekler bayadır bölüm atamıyorum kusura bakmayın💕
🤍 🤍 🤍
Yengemle konuşmamı bitirip telefonu cebime attım ve işime döndüm ama çok keçmeden telefonum çalmaya başladı kaşlarım çatıldı istemsizce. Yengemle şimdi konuşmuştum o arıyor olamazdı ya. Telefonu cebimden çıkarıp arayanın kim olduğuna baktığımda heyecanla ayaklandım. Demir beni niye aradı ki? Aklıma yüzlerce şey gelse de daha fazla çalan telefonumu susturmak adına hemen açtım.
Daha alo bile demeden hemen konuştu.
"Nazlı" dedi bense hayla şokda gibi cevap veremiyordum telefondan tekrar aynı ses geldi. "Nazlı?" bu sefer sorar gibi adımı söylediğin de şoku üzerimden atmaya çalışarak cevap verdim. "Efendim" diye bildim sadece karşı tarafdan ses geldiğin de sanki saatlerdir nefesini tutmuş da şimdi veriyormuş gibi nefes sesi geldi sonra çok geçmeden konuştu. "Nazlı çok vaktim yok özür dilerim seni de rahatsız ettim ama ablamları ararsam telaş yapıcaklardı o yüzden kimi araya bilirim diye düşündüğüm de aklıma sen geldin" dedi sesi endişeliydi başına bişey mi geldi ki? Niye öyle dediğin de anlam veremedim ama o biraz nefes verdikten sonra tekrar konuşmaya başladı. "Bir askerimiz şehit oldu Nazlı" dediğin de yutkunamadım başkası olsa belki umrun da olmazdı ama bu kişi her kimse benim vatanım için savaşmıştı ve bu benim umrumda olurdu. Benim şokum hayla geçmiyorken o durmuyor konuşuyordu sanarım gerçekten acelesi vardı. "Gözümün önünde gitti Nazlı bişey yapadım lanet olsun ki hiç birşey yapamadım. Benim timimden bir asker gözümün önünde şehit oldu bense mal gibi hiçbişey yapamadım Nazlı" dedi sesi titriyordu fısıltı gibi çıkan sesi sanki ağlamak istediğinin göstericisiydi. "Nazlı şimdi belki de dersin ki bu beni ne ilgilendirir beni niye aradın..." dedi ve sustu kaşlarım çatıldı istemsizce benim öyle biri olmadığımı öğrenememiş demek ki. Bu sefer kendime gelip cevap verdim. "Hayır Demir asla asla demem öyle bişey her ne için aradıysan asla sorgulamam" yutkundu sonra lafına devam etti "Nazlı bu askerim benden bişey istedi şimdi yoldalar cesedini sizin hastaneye getiriyolar onun istediği şeyi ailesine şehit haberi verilirken yapmam gerek ama görev daha bitmedi o kansızları almadan ben oraya dönemem bu yüzden senden ricam o askeri getiriyorlar ve yanında bir çantası da var için de nişanlısına hediye aldığı yüzükte var. Doğum günün de vericektim komutanım kısmet olmadı ona ulaştırırmısınız bu yüzüğü dedi ama ben gelemiyorum" dedi ve sessiz bir küfür çıktı ağzından. Benden isteğini anlamıştım ve hiç düşünmeden kabul ettim. "Ben ulaştırırım gözün arkada kalmasın bana güven" dedim. "Sana güvendiğim için seni aradım iyiki de aramışım gözüm arkada kalmayacak artık o yüzük emin ellere geçicek" gülümsedim dediğine sonra telefondan başka birinin daha sesi duyulduğun da hemen konuştu. "Nazlı benim şimdi kapatmam lazım sana güveniyorum o yüzüğü nişanlısına verdiğin an bana mesaj at haber et" sanki o görüyomuş gibi başımı tamam anlamın da salladım. "Tamam" dedim sonra tam kapatıcakken konuştum. "Demir" dedim karşı taraftan ses gelmiyodu sanki nefesini tutmuştu. "Başımız sağ olsun" dedim o asker için. "Vatan sağ olsun be doktor" dedi iç çeker gibi. "Kendine dikkat et olurmu? Alev ablalar merak ediyo seni" kısık gülme sesi geldi. "Merak etme doktor başıma ne gelirse gelsin bir askerimin şehit haberi kadar yakmaz canımı" sonra durdu. "Tamam sen git o zaman bende acile gidiyim askerin gelmesini bekliyim" dediğim de vedalaşıp telefonu kapattı. Bende odamdan hemen çıkıp acile indim 10 dakika sonra bir ambulans geldiğin de hemşireler gelip morga götürdü cesedi arkasından 1 asker elinde çantayla bana doğru geldi ve karşımda durdu. "Size teslim edilicekmiş bu doktor hanım" başımı evet anlamın da sallayıp çantayı aldım. "Ailesine haberi ne zaman vericeksiniz?" diye sorduğumda birazdan ailesinin evine gidiceklerini söyledi. Askere beni beklemesini söyleyip odama döndüm beyaz önlüğü çıkarıp montumu ve çantamı alıp çıktım ve askerle beraber karargaha gittik ordan albayla beraber gidecektik ailesine haber vermeye.
Yarım saatten bile az sürdü ordan çıkıp ailesinin evine gidip haber vermemiz. Kapıyı genç bir kız açmıştı. Bizi gördüğün de anladı olayı sanki. Yere yığıldı o anda parmağında ki yüzükden anladım nişanlısı olduğunu yüzüğü verdiğim de bana sarılması kalbimi parçaladı. Bir vatanı korumak için birilerini kaybetmeseydik keşke hele o birileri canımızdan çok sevdiyimiz insanlarsa. Onlar böyle feryad ederken hiç birşey yapamamak elimiz kolumuz bağlı oturmak canını yakıyordu insanın.
* * * *
Hasteneye döneli 1 saat olmuştu gelir gelmez Demir'e mesaj attım ama mesaj hayla tek tıkdı. Telefonun başında whatsapta kalmış mesajın görüldü olmasını beklerken yaklaşık yarım saat sonra mesajın 2 tık olmasıyla beraber hemen görüldü olmasını görür-görmez kalbim tekledi sanki. İçinde buluduğum duruma anlam veremiyordum birinden haber beklerken stres içinde olan biriydim evet ama bu stres değildi garip bir heyecandı sanki. Ben düşünceler içindeyken deminden beri sürekli açtığım telefonum yine kapandı açmaya yeltendiğim de telefonun tekrar yanmasıyla birlikte gelen mesajı görmem heyecanımı daha da artırdı sanki.
Demir kişisinden 2 mesaj...🤍🤍🤍
Hasta-hasta yazdım bu bölümü daha fazla bölümsüz kalmayın diye o yüzden kısa oldu plss
Aktif olmaya çalışıcam elimden geldiğince kusura bakmayınn
Umarım beğenmişsinizdir🙈
Daha fazlası için izlemede kalınnn💕
Oy ve yorumlarınızı da bırakırsanız sevinirim fikirleriniz önemli benim için🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nazlı Yarim(Ara Verildi)
RomanceNazlı ve Demirin aşkı... Bir asker ve doktorun şans eseri tanışma hikayesi Onları neler bekliyor gelin beraber görelim:)