Medya:Demir Karadağ (Ay)
İyi okumalar...
"Karanlık, benim en sadık dostumdu. İlk nefesimi aldığımdan beri, gizemiyle sarhoş eden bu geceye hep aşina oldum."
🌖
EZGİ AKAR
Mira'nın yanından ayrılmıştım. Balo'nun olduğu yerdeki kapıdan çıkıp direkt telefonumdan ışıkları kapatmıştım. Karanlık koridordan geçerken hızlıca kamera odasına geçmiştim. Kapıyı yavaşça açmıştım kimse yoktu. Işıklar gittiği için kamera odasından sorumlu güvenlik burada değildi.
"Haydi bakalım başlayalım." bilgisayarların olduğu yere geçip sandalyeye oturdum. Bugün kaydedilen bütün kamera görüntülerini sildim ve bozdum ne olur ne olmaz diye. 5 dakika'da hallettikten sonra sandalyeden kalktım. Arkamı döndüm ama dibimde karanlıkta bile gördüğüm kahverengi gözler yüzünden irkildim.
"Hasiktir," dedim ve birkaç saniye dondum o sırada kulağıma Mira'nın endişeli sesi geliyordu ama cevap verecek durumda değildim. Böyle durumlarda ne yapacağımı az çok bildiğim için hemen yüz ifademi sabit tuttum.
"Selam," diyip gülümsedim ve direkt karnına bir tekme attım o hafif geriye sendelerken bir sonraki hamlemi yapıp suratına bir yumruk attım.
Bir tane daha yumruk atacakken yumruk olan elimi tutup sırtımda birleştirdi. Birleştiririrken elini asla elimden çekmemişti.
"Selam," dedi çekici sesiyle ama aklım hemen bulamasın diye hemen dizimle bacak arasına tekme attım. O öylece elini oraya koyup yüzü kızarırken fazla sert vurmuştum sanırım.
"Tüh çocuğun olmayacak sanırım." diyip ayağımla itekleyip sırt üstü yere düşürdüm.
Odadan çıkmak için hamle yapıcakken ayağıma yapışıp benide aşağıya çekti. Sırtım sert bir şekilde çarparken onu hemen üstümde buldum. Onunda yüzünde maskesi vardı, baloda oda vardı sanırım.
"Sanada yazık olucak sanırım," dedi gülerek.
"Ne diyorsun sen be," diye cırlarken yüzünü buruşturdu.
"Cırlamasan mı acaba?" dedi ama ben yüzüne yumruk atacakken kollarımı tepemde birleştirdi.
"Ne istiyorsun benden," diye sorarken masum kılığına girdim. Her şeyi anlamış olmalıydı ama rolden zarar gelmezdi.
"Sen burada ne yapıyordun asıl?" soruya soruyla karşılık verdiği için onu dövmek istiyordum ama şu anlık yapamazdım.
"Her yer karanlıkken bu odayı buldum ve girdim işte ne var," yemiyeceğini bile bile dedim belki salaktır diye ama o 'öyle mi' der gibi suratıma bakıyordu.
"Bende inandım neyse sen benimle geliyorsun," diyince anlamaz gözlerle ona baktım.
"Bıraksana oğlum beni," derken hala tutuyordu. Karşımdaki adama kafa attım. Kırılma sesi geldi. Burnu kırılmıştı sanırım.
Onu hemen üstümden attım ve kapıya koştum. Kapıyı açıyordum ki bir bezle ağzım kapatıldı sonrası karanlık.
MİRA KARSU (GECE)
"Seni buldum Gece," diyen ses yüzünden çok şaşırmıştım ve bu ses çok tanıdıktı.
Arkamı dönmeden hemen karnına dirseğimi vurdum. Hemen arkamı dönüp kim olduğuna baktım bu adam broş için benimle açık artırmaya giren adamdı. Gece karası gözlerinden tanıdım onu. Bir yanım tanıdık gelirken bir yanım çok uzaktı ona. Şeffaf gaz maskesi takmıştı neyse ki benimki siyahtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN SÜSÜ
ActionLavinia ölüm çiçeği. Bense o ölümü yaratandım Gecenin karanlığını, Bir lavinia aydınlatır mı? _________________ Eskiden evimiz olan yere geri gelince açık kapıdan içeri girmiş ve odaya doğru yol almıştım. İlk katil olduğum adam yerde yatıyordu bırak...