6.Bölüm:MEZARLIK

74 5 6
                                    

Medya:Yağız Çelik

İyi okumalar...

"Mezarlık, sessizlikle örülü bir sahnedir. Seri katil kız ve ajan, karanlığın içinde buluşmak üzere yollarını çizdiler. Gölgelerin dans ettiği bu mekanda, kaderin oyununu oynamaya hazırlanıyorlardı."

🌖

YAZARDAN

Belki binlerce insan öldürmüştü Gece, belki çok büyük günahkardı ama öldürdüklerinin hepsi ne kadar masumdu ki?

Gece masumlara dokunmazdı, ama bunu o ve Ezgi'den başkası bilmezdi. Ecem ve Yağız bu işlere girmezdi bir kere girmişlerdi onda da Yağız ölmüştü Ecem ve Yağız yetimhanede büyümüştü ve onları Evren almıştı hepimiz aynı okularda okumuştuk Evren bir tek bana kötü davranmıştı. Ecem de bir defa gitmişti ve kimse onu bulamıyordu. Nasıldı, nerdeydi kimse bilmiyordu. Ta ki kendisi gelene kadar.

Evlerinden birkaç saat uzaklıkta bir kulübesi vardı kimseler bilmezdi orayı Ezgi bile.

O kulübeye kimse gitmezdi, eskimişti ama idare edilecek kadar vardı.

Kulübenin içerisinde bu zamana kadar öldürdüğü insanların son halleri vardı, fotoğraflarını çekiyordu ve gelip oraya asıyordu. Her çeşit işkenceyi uygulamıştı zaten. Fotoğraflar her ne kadar kan dondurcu olsada ölen adamlar kötülerdi.

Sorarsanız insanlara Gece'yi. Katil, manyak, canavar, piskopat, sadist, iğrenç bir varlıktı. Ama kimse sormuyorduki neden öldürüyorsun diye. Bu iğrenç lafları yakıştıran insanların hayatını kurtarıyordu ama insan oğlu nankör ve bencildi.

Laf söyleyen insanları veya onların çocuklarını belki uyuşturucudan kurtarmıştı veya başka birşeyden ama kim minnet duyuyordu ki? Zaten Gece minnet duyulmasını değil 'neden' diye sorgulamasını istiyordu, nedir bu insanların önyargıları diye düşünüyordu.

İstiyordu ki ilk önce insanlar 'neden' diye sorsunlar her şeye önyargıyla yaklaşmasınlar. Bu 5 yılda kimse sormamıştı ama Gece onların ön yargısını bencilliğini kırmak istiyordu. Bu yüzden kötüleri öldürdüğünü bilmezlerdi. Ama bu gerçek sonsuza kadar sürdümeyecekti, gerçekler er yada geç açığa çıkardı.

Belki göremeyecekti 'neden' diye sorguladıklarını ama herkes bilecekti bir gün, sadece kötüleri öldürdüğünü.

Kardeşi ölürken ve o dayak yiyerken dışarıdaki insanlar kulaklarını tıkamıştı sanki kardeşi ölmemişti, hiç mi vicdan azabı çekmiyorlardı belki o gün veya diğer günler polise haber verselerdi Efe şuan yanında olurdu, biliyordu hemen bırakırlardı o adamı ama yinede belki boğmazdı küçük kardeşini, yine belki o dayak yerdi ama olsundu, kardeşi ölmesindi yeterdi.

Sahi onlara yardım etmemişti kimse neden o insanlara adalet arıyordu.

Çünkü küçük Efe'ler ölmesin ve onlar gibi yaşayan bütün çocuklara yardım etsinler diye. Şu lanet olası önyargıları ve kulak tıkamaları olmasın diye.

Bu dünya'yı değiştirmek istiyordu Gece.

Evet o bir katildi biliyordu canavar olduğunu, biliyordu iğrenç bir varlık olduğunu ama Gece bu hayata sadece anlaşılmak istemişti belkide birazcık sevilmek...

Gece iyi insanlar ölmesin onlar aileleriyle sıcak bir evde otursun uyusun diye kaç gün bütün gününü gün etmişti. Bu ülkede, bu dünyada adalet var diye kim söyleyebilirdi.

Küçük fakir çocuk bakkaldan ekmek mi çaldı, tutuklanıp hapise atılmalı veya bir kadın gece gece bakkala gitti diye köşede tacize uğrayınca bıçaklayıp adam öldürdümü hapse atılmalı, neden peki küçük çocuk aç olduğu için çaldı ekmeği, kadın sadece kendi namusunu korudu diye mi hapse atılmalı.

GECENİN SÜSÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin