0.9

86 9 2
                                    

Soobin'in o konuşmasının ardından herkes uyumaya gitmişti. Yeonjun da uyumaya çalışıyor ama yapamıyordu, yaşadığı şeyleri kendine yediremiyordu. Yavaş yavaş Joowon'un odasında tuttuğu göz yaşlarını bırakmaya başlamıştı. Kimse uyanmasın diye sessizce hıçkırıyordu. Unutmak için onca uğraş verdiği olay yine aklına gelmiş ve içini bulandırmıştı. Artık dayanamıyordu Yeonjun, onun için ailesi olan arkadaşlarını özlemişti.

"Yeonjun ağlamanı keser misin uyuyamıyorum tamam mı ? Korkmana gerek yok o adam sana bir daha dokunamaz ben buradayım. Ne yaşadığını bilmiyorum ama şuan zaten yeterince sinirliyim sesini duydukça yine o şerefsizi dövesim geliyo o yüzden ağlama ve sadece uyu, malikaneye gelince herşeyi konuşacağız hep birlikte zaten."

Soobin konuşmaya başladığında Yeonjun şaşırmıştı kimsenin onu duymadığını düşünüyordu çünkü. Soobin'in dediklerinden sonra ister istemez değişik bir rahatlama gelmişti Yeonjun'a, ilk gördüğü günden beri bu anlaşılamaz duyguyu hissediyordu zaten( Soobin'in o adamı öldürürken görmesi dışında diyelim)

Yeonjun burnunu çekti " özür dilerim sadece sessiz olduğumu düşünmüştüm önemli birşey değil zaten konuşulacak birşey yok Soobin" bir hışımla gözündeki yaşını sildi koluna iyi geceler sana" dedi, arkasını döndü ve uyumaya çalıştı yarın yorgun olacaktı. Soobin de onun gibi arkasına dönüp uyumaya çalıştı yarın yapacağı tüm şeyleri adeta zihninde çizmişti diğer üyeler Soobin'e sahip olduğu için çok şanslıydı o bu mafya camiasının içinden geçecek bir isimdi sadece doğru zamanı bekliyor ve dostlarını seçiyordu. Güveneceği insanları seçerken sevgilisi olacak çocuğun gözleri önünde olduğunu bilmiyordu.

Soobin uyandı ve kaldıkları koğuşa baktı sadece Hyunjin uyanıktı. Koğuşun ortasında şınav çekiyordu sabahın köründe evet değişik bir tipti Soobin onu uzun zaman önce sorgulamayı bırakmıştı ama en güvendiği isimlerdendi de Hyunjin. "Şşt haber verdin mi diğerlerine?" Hyunjin şınav çekmeyi durdurdu" Kediye mi sesleniyon yarram evet verdim herkesin haberi var. Şu öküzlerde uyanırsa başlarız plana da plan ne?"

Soobin gözünü ovuşturdu " Herkes uyansın anlatayım sen zaten zor anlıyorsun ben tekrar anlatamam diğerleri anlatır sana, anlattığımda planı" Hyunjin Soobin'i süzdü ve " Çok kırıcısın Soobin bugün solundan kalktın herhalde diyeceğim ama hergün öylesin pislik herif" bu ikili atışırken herkes uyanmaya başlamıştı.

Hyunjin bağırarak herkesi kaldıkları koğuşun ortasında topladı ve Soobin sözüne başladı.
" Şimdi ilk öncelikle her yıl olan bu parti genellikle akşam 8 gibi başlıyor zaten o zaman herkes sarhoş olacak kolay kaçmamız çok olası fakat Joowon'un birşeyler yapacağına eminim hepimizi ele geçirdikten sonra bu kadar kolay bırakmayacağını hepimiz biliyoruz. Bu yüzden ön kapıları eleyin, arka kapıyı kullanacağız. Biz kavga etmeden önce Joowon ve Suhoon burayı kimseden habersiz yaptırmıştı, bende onları dinlerken öğrendim benim bildiğimi bilmiyor. Fakat biraz uğraştıracak çünkü eksi 5. Katta ve az da olsa koruma var. Onları atlatırız zaten o sorun değil ama sorun bahçede ki korumalarda. Bunun için de korumalar her saat başı el değiştirirken her koğuştaki üyelerin yarısı korumaların kılığına girecek, zaten yüzlerinde maske olduğu için bizi ayırt edemezler ve onlar da diğer üyelerin çıkmalarına yardım edecek. Dışarıya çıkan üyeler bahçenin dışında olan elektrik trafosundan elektriği kesecek sonrasında zaten herkes panik içindeyken korumalar malikaneye girecek koruma kılığına girenler de o zaman kaçacak. Anlamayan var mı? olmasın çünkü tekrar anlatamam. Planı öğle arasında diğer koğuşlara söyleyeceksiniz." Soobin'in planı herkesin kafasına yatmış gibi görünüyordu.

Öğle yemeği gelmişti üyeler sessizce ve çaktırmadan diğerlerine planı anlatıyorlardı. Yemekler yendikten sonra herkes kendi koğuşuna dağıldı. Neredeyse akşam olmuştu artık partinin misafirleri gelmeye başlayacaktı. Soobin koğuşta oturmuş olası durumları yine gözden geçiriyor, diğer üyelerle sessizce konuşuyordu. Bir koruma kapıyı açtı. " Choi Soobin patron seni çağırıyor" . Üyeler birbirine baktı, Soobin olmadan bu planı gerçekleştiremezlerdi. Soobin yavaşça ayağa kalktı ve korumaya doğru yürüdü. Yeonjun Soobin gitmeden onun kolunu tuttu "" Soobin ben de geleyim onun dikkatini dağıtırım sen de o sırada kaçarsın" Soobin buna sinirlendi " Olmaz Yeonjun ben hemen gelirim. Zaten onun bunu düşündüğünü bile zannetmiyorum onu tanıyorsam dün ettiğim laflar ağrına gittiği için beni çağırıyordur ." Yeonjun daha fazla itiraz etmeden Soobin'in kolunu yavaşca bıraktı ve Soobin koğuştan çıktı.

Soobin Joowon'un odasına daha yeni gelmişken Joowon direk Soobin'e yumruk attı ve korumalarına dışarı çıkmalarını söyledi. " Böyle daha adil oldu dimi hadi göster gücünü Soobin" dedi ve silahlarını çıkarıp kenara attı. Soobin düşündüğü şeyin doğru olduğunu görünce sırıttı " Bak Joowon şimdi sırası değ-" Joowon eline aldığı bıçakla Soobin'in bacağına sapladı eline akan kanı beyaz gömleğine sildi ve kahaka atmaya başladı. " Hadi Soobin çok sıkıcısın beni dövmek istediğini biliyorum yap tam karşındayım" Soobin hareket etmiyordu enerjisini Joowon'a kullanmamalıydı. Joowon onun hareketsizliğini gördükçe sinirlenmeye başladı " HADİ DİYORUM SANA BENİ DUYMUYOR MUSUN SOOBİN. ARKADAŞINI HATIRLA SEVDİKLERİNİ NASIL ELİNDEN ALDIĞ- " Soobin daha fazla dayanamadı. Onun bir ailesi yoktu yetimhanede büyümüştü ve büyüdükten sonra katıldığı bu mafya çetesi onun ailesi olmuştu. İlk defa o an yaşadığını hissetmişti. Bu yüzden bu kadar bağlıydı bu çeteye söz vermişti çünkü onlara yani ailesine. Onun tek kırmızı çizgisiydi ve Joowon o çizgiyi çok zorluyordu.

Soobin de yumruk atmaya başladı birbirlerini öldüresiye dövüyorlardı. İkisi de psikopattı odadan gülme ve kahkaha sesleri geliyordu. Onları bilmeyen onları sohbet eden iki yakın arkadaş sanardı herhalde. Onlar kavga ederken misafirler gelmişti ve içkiler dağıtılmaya başlanmış, müzikte son ses açılmıştı. Az sonra Joowon'un konuşma yapması gerekecekti. Korumalar daha fazla dayanamayıp odaya girdi. Soobin Joowon'un üstünde bir eli yakasındayken diğer eliylede yumruk atıyordu. Kapının açıldığını duyan ikili korumalar baktı, Joowon sinirlendi " niye girdiniz çıkın dışarı!" Koruma ikiliye yürüyerek "Patron herkes geldi konuşma yapman gerek." Joowon konuşma yapacağını unutmuştu " Neyse bu burada bitmedi Soobin" dedi ve hemen gömleğini değiştirip odadan korumalarla ayrıldı.

Tüm üyeler Soobin'i bekliyordu herkes sabırsızlanmaya başladı. Chan " Soobin gelmeyecek gibi plana geçelim mi?" Diye sormadan koğuşun kapısı açıldı. Soobin geldi herkes şok oldu Soobin'in heryeri kan içindeydi. Soobin ona bakan gözlere baktı ve sırıttı " hadi plana başlayalım çocuklar " kimsenin birşey demesine izin vermeden dışarı çıktı. Korumaların el değiştirme saati gelmişti. Soobin ve diğerleri malikanenin deposuna gelen korumaları döverek bayıltıyor ve kıyafetlerini değiştiriyorlardı. Yeonjun ve diğer üyelerde içeride kalmış elektriklerin kesilmesini bekliyorlardı.

Nihayet Soobin ve Chan elektrik trafosuna ulaştı, diğer üyeler bahçedeydi. Kabloyu kestiler ve ağaçların arasından malikaneye baktılar. Elektriği kesmeyi başarmışlardı. Bahçedekiler malikaneye girip diğer üyeleri çıkarmaya başlamışlardı. Yeonjun da koğuştan çıkıp arka kapıya ilerliyordu. O sıra da malikanede büyük bir kaos vardı herkes silahlarını eline almış olası bir durumu bekliyorlardı, görevliler de olayı çözeceklerini söyleyip bahçeye çıkıyorlardı. Kimse Joowon'u ortalıkta göremedi. Üyelerin neredeyse hepsi arka kapıdan çıkmıştı. Yeonjun da o sırada kapıya ulaşacakken biri onu belinden tutup bir odaya çekti. " Nereye gittiğini sanıyorsun prenses??"







                    .....................................

Bölüm çok uzun oldu ama umarım sıkılmazsınız<33

Mafia Boy || YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin