Merhabalarrr efendim yorum yaparsanız çok sevinirim beni motive ediyorr hadi yeni bölüme geçelim
Yeonjun'un ağzından :
Hemen telefonu kapatıp baygın taklidi yapmaya hazırlanacaktım ki içeriye 6'lı bir grup girdi ve önümde durdular korkudan kıpırdayamıyordum bile.
En uzunları hyunjin diye bir adama seslenip kolumu tutması söyledi ve arka cebinden bir bıçak çıkarıp gülüşü tilkiye benzeyen çocuğa verdi tam o sırada korkmuş olucam ki saçmalamaya başladım.
"Nolur durun ne isterseniz yaparım polise gitmem hiç bişey görmedim zaten nolur bırakınn benii" dedim ve ağlamaya başladım.
Uzun olan bana yaklaştı çömelip çenemi tuttu ve bana bakmaya başladı. "Nolur ne isterseniz yaparım gerçekten bana kıymayın ne yaptığınızı bilmiyorum ama beni öldürmezseniz size yardım edebilirim ne olursa yaparım" diye gözyaşım yanağımdan düşerken mırıldandım.
Bakmaya devam etti ve hiçbirşey söylemedi arkadakilerden biri "Soobin aslında değerlendirebiliriz zaten adama ihtiyacımız var olmazsa da yem olarak kullanırız canlı da olsa ölü de olsa işimize yarar" dedi ve hemen onun yanındaki çocuk lafa girdi
" Minho doğru söylüyor Soobin bir ay geçti ve biz hala bir adam bulamadık patron kızmaya başlıyor ve hiç birimiz bunu istemiyoruz değil mi?" Diye sordu herkes kafasını salladı
Adının Soobin olduğunu öğrendiğim adamın çenemde ki tutuşu gevşedi ve geri çekilip ayağa kalktı "peki o halde herkes hemfikir mi gruba gelsin diyenler el kaldırsın!!" dedi herkes yavaş yavaş birbirlerine bakarak ellerini kaldırdılar o an hem mutluydum hem de endişeliydim çünkü daha NE YAPTIKLARINI BİLE BİLMİYORDUM ama göt korkusu herşeye bedeldi malesef.
İçimden bir ses Soobin denen adamın benden hiç hazzetmediğini söylüyordu çünkü bir kaç dakkadır beni yiycek gibi bakıyordu.
Sonra bir anda biri arkamdan gözlerimi bağladı ve gerisini hatırlamıyorum gözlerimi açtığımda bir arabaydım ve neye bulaştığım hakkında hiç bir fikrim yoktu ama artık geri dönüşü olmayan bir yola girmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Boy || Yeonbin
FanfictionYeonjun gece marketten çıkarken birinin öldürüldüğünü görür ve oraya koşar