Yeonjun'un ağzından :
Gözlerimi açtığımda kocaman bir arabanın içindeydim dışarısı çok karanlıktı ve orman gibi ıssız bir yerdeydik."Imm gergin olduğunuzu biliyorum ama ben çok acıktım ve acıktığımda hiç iyi şeyler olmaz" dedim nerden geldi bunu söylerken ki cesaretim acaba söylediklerime Minho gözünü devirdi "susmazsan da senin açından hiç iyi şeyler olmayacak hem zaten vardık sayılır" dedi.
Çok lüks bir malikanenin önünde durduk
(Bunu 7 katlı düşünün)
Ellerim bağlıydı beni iki kişi sürükleyerek arabadan indirdi diğer dörtlü ise önümüzden malikaneye girdi.
Beni tutan çocuktan biri "heyy dostum bu kadar kasmana gerek yok sadece eğitim sürecine başlıcaksın seni biraz güçlendirmemiz gerekiyor haa!!" Dedi diğeri "onu korkutma hyung unutma aramıza katılacak tabii başarırsa"
" Peki başaramazsam beni geri mi bırakacaksınız?"diye sordum "hayır malesef bunu güvenliğimiz için yapamayız Yeonjun başaramazsan ölmek zorunda kalıcaksın yani bir an önce kendine gell!!"Dediklerine şaşırdım hem öleceğimi söylüyor hem de adımı biliyordu ben sormadan konuşmaya başladı "adın kimliğinde yazıyordu kim cüzdanında niye kimlik taşır şu devirde neyse endişelenme ölmeyeceğinden hepimiz eminiz" dedi "ne var nolur nolmaz diye taşıyorum olamaz mı??" dedim ben ne napıyordum şuan katillerin arasında sohbet ediyorum kafayı yiyordum iyice galiba.
"Bu arada ben Jeongin bu da Hyunjin hyung adımızı bilmen de sıkıntı yok" Hyunjin konuşmaya başladı " Yeonjuncum şu uzun adamı görüyor musun" " evet görüyorum ne var" "işte ona dikkat et dediklerine aldırma kendisi şu sıralar sinirli dokunursan yeni meni demez sana patlar benden söylemesi" " Çok saçma o sinirliyse ben de şu an onun kadar sinirliyim o bana dokunursa bende ona patlarım bilsin" şu an dediklerime ben bile inanmıyordum ama benim de bir gururum var dimi kendimi ezdiremezdim ikisi de gülmeye başladı Hyunjin "peki sadece bir tavsiyeydi" dedi göz devirdim.
Şu an bir odaya doğru yaklaşıyorduk üstünde pratik odası yazıyordu ellerimi Jeongin ve Hyunjin çözdükler ve önümüzdekilerle içeri girdik benim üstüme numara yazılı etiket yapıştırıp diğer benim gibi numaralıların yanına götürüp geri çekildiler
Soobin konuşmaya başladı
" Evet arkadaşlar siz bu yıl ki seçilmişlersiniz burası pratik odanız çok konuşmayacağım yaşayarak öğrenmenizi istiyorum bizler 1. katmanız sizler ise 7. Katmansınız sizin geliştiğinizi gördüğümüzde daha üst kademelere geleceksiniz kendi aranızda her hafta bir yarış olacak bunun için burda pratik yapacaksınız 4. Katmana geldiğinizden itibaren bizimle birlikte operasyonlara katılabileceksiniz he bu arada 8. Katmana düştüğünüz an bizim için öneminiz kalmadığı için öleceksiniz bu kadardı binayı gezebilirsiniz herkes sabah saat 5 te burda olacak görüşürüz" dedi ve çıktıGeri kalanlardan Hyunjin "görevliler size nerde yatacağınızı gösterecek bu arada bu kat bizim grubumuz için yani bizler ve sizler için biz 1A grubuyuz bina 7 katlı ( 1A 2A 3A 4A 5A 6A 7A ) yani siz aranızda bize katılmak için yarışırken aslında biz de yarışıyoruz şuan için toblada ki durumumuz birincilik ama bizim tabloda her ay değişiyor geçen ay ikinciydik sizlerde aramıza katıldığınız da belki birincilik hep bizimle olur ama şimdilik hemen uyuyun ve dinlenin derim ne de olsa sizi yarın büyük bir gün bekliyor" dedi ve tüm grup pratik odasından çıktı.
Tüm numaralılar olarak odadaydık kafam iyice karışmıştı şimdi bile arkadaşlarımı özlemiştim sadece ölmemek için ne gerekiyorsa onu yapacağım diye düşünürken bir oğlan yanıma geldi "hey ben Wooyoung açıkçası benim de kafam karıştı" "hey sen beni nasıl duydun" dedim kaşımı kaldırarak
"Dışından konuşuyordun bende yanına geleyim dedim açıkçası konuşacak birine ihtiyacım var yoksa kafayı yiyeceğim"
"Ohh olur tabii ki Wooyoung bende aynı fikirdeyim bu arada ben Yeonjun uyumadan önce etrafı gezelim mi he ne dersin?"
"Olur zaten bu gece uyuyamayacağım gibi"Dediğine güldüm ve odadan çıkanların yanından geçerek odadan çıktık ve etrafı gezmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Boy || Yeonbin
FanfictionYeonjun gece marketten çıkarken birinin öldürüldüğünü görür ve oraya koşar