Gözlerimi açtığımda koltukta uzanmış bir vaziyetteydim.Giriş kapısında arkamdan ağzımın kapatıldığını ve eter kokusunu hisettikten sonra bayıldığımı hatırlıyordum.Bana bunu yapan kim ise koltuğa yatırıp gittiğini anlamıştım.Ama kim di? Aslında habersiz eve giren kişi genellikle hırsız filan olur ama hiç biryer dağınık filan da değildi.Koltuktan kalktığımda orta sehpanın üstünde bir kağıt olduğunu fark ettim.
DİLDAR OYMAN'A
Benim kim olduğumu merak ettiğini biliyorum.Bir polis olarak şimdilik aramızda kalsın polsi hanımmm.Yakında tekrardan görüşmek ve tanışmak üzere...Bu nasıl bir zihniyetti.Evime hem habersiz giriyor.Demiştim ki şöyle bir düşündüğümde nasıl giriyordu bu eve? Güvenliğin ve kalabalık bir site olmasına rağmen.Bu ilk değildi yaklaşık 3 hafta önce eve biris girmiş ve heryer karıştırılmış ama tekrardan da dağıttığı yerler düzeltilmişti.Üstelik şimdiki gibi not bırakmıştı.
DİLDAR OYMAN'A
Kusura bakma evine izinsiz girdim kızmakta da haklısın.Ama art niyetli değildim.Eşyalarını karıştırdım biraz ama hepisini aynısı gibi yerine geri koydum.Görüşme üzere polis hanım.Benim yerimde başka biri olsa şimdiye polise haber vermişti.Bende ekip arkadaşlarıma söylerdim ve şimdiye kadar kim olduğu belli olurdu bile ama kötü niyetle girmediği belliydi.Ama eminimki beni tanıyan birisiydi.Bana zarar vermiyordu ama neden eve giriyordu.Yakında kokusu çıkar deyip yatak odama geçip derin bir uykuya daldım.
*****
-NEEE ÇABUKK YAAAA!ÖFFF AĞLIYCAMMM...
Gözlerimi açar açmaz ağzımdan çıkan kelimeler.İsyanım ise uykumu alamadan sabah olması.Benmiyim sabah erken kalkmaktan nefret eden?Sitemlerimi bir kenara bırakıp bugün olay ile ilgili araştıma yapmak için derhal emniyete gitmem lazımdı.Şükrü Komiser hepimizi bugün erkenden emniyette görmek istediğimi söylemişti.Hemen yataktan kalkıp duşumu aldıktan sonra miss gibi bir kahvaltı yapıp hemen aşağıya arabamın yanına indim.Tam arabaya biniyordum ki şaşırdım mı? HAYIR! Canım dostum Ilgın beni almaya gelmişti.Bazenleri böyle jestler yapıyordu sarışınımmm.Arabayı yanıma getirdikten sonra ön kapıyı açmıştım ki yine şaşırdım mı? HAYIR!En kötüsüne buydu işte.
-BİR KEREDE GELMSEN ŞAŞIRCAM ONURR!
-SEVGİLİM DEĞİL Mİ TABEEE GELCEMM .Diyip gülmesi.Tabi o gülüşe sert bir şekilde kapı çarpılır mı?ÇARPILIR.Kapıyı çarptığım gibi tıpış tıpış arka koltuğa oturdum.
-YAA ILGINCIM EN SON SENLE ÖN KOLTUĞA LİSEDE OTURMUŞTUM HERHALDE!Deyip sitem ettim.
-EVET DİLDARCIM SENİN YERİNİ ONURCUM KAPALI 3 YIL OLDUU.AMA SENİN YERİN BENDE APAYRI.
-SENİN DE YERİN BENDE APAYRI SARIŞINIMMM!
-ANLADIK BİRBİRİNİZİ ÇOK SEVEN İKİ SADIK ARAKADŞSINIZ.EĞER BÖYLE GİDERSE ŞÜKRÜ KOMİSER'DEN AZAR İŞİTİCEZ.SOHBETİNİZİ GİDERKEN YAPARSINIZ.Dedi Onur.
*****
Emniyete geldiğimizde herkes toplanmış,Şükrü Komiserin de gelmesiyle ekip tamamlanmıştı.
-HERKESE GÜNAYDINN!ÇOCUKLAR.Hepimiz Şükrü Komiser'e "GÜNAYDIN KOMİSERİM"(Bunu Söylerken Kendimi İlkokulda Gibi Hisettim).
-ŞÖYLEEE BİR BAKAYIM HEPİNİZ VARMISINIZ .EVET HEPİNİZ OLDUĞUNUZA GÖRE.(Kendi sorduğu soruya kendi cevap verdikten sonra esas konu açıldı.)
- BUGÜN Kİ ASIL KONUMUZ,GECE Kİ CİNAYET.RAPOR YAKLAŞIK YARIM SAAT ÖNCE ELİME GEÇTİ.RAPORDA;Ceset 20 yaşında.İsmi"MELİS ÖNAY"Eskişehirli.Üniversite son sınıf öğrencisi.Ailesi Eskişehirde kendisi üniversite için burda ve yurtta kalıyormuş.Olay yerinde Cesedin parmak izide dahil üç kişi daha varmış.Zaten olay yerinde hiçbir silah ya da kesici alet bulunmamış.Ev kiralık,VE cesedin otopsisinde o günde gördüğümüz gibi jilet kesiklikleri,bıçaklama ve darp.Cesedin kanında ise alkol ve uyuşturucu tespit edilmiştir.