☆1♡

181 6 42
                                    

*Seungmin pov*
Dzisiaj był dzień jak każdy. Wstałem około 5 nad ranem, ponieważ mam dosyć duże problemy ze snem. Poszedłem do łazienki się umyć i ubrać, gdy już z niej wyszedłem usłyszałem donośny głos mojej mamy z kuchni.
- Min! Śniadanie gotowe!
- Okej zaraz przyjdę!
Zaraz po zabraniu wszystkich mi potrzebnych rzeczy do szkoły, zszedłem na dół, gdzie już czekała na mnie mama z poważnym wyrazem twarzy.
- Coś się stało?- zapytałem zaniepokojony
- Przekonasz się sam.- gdy wypowiedziała te słowa, zdziwiłem się.

Zjadłem śniadanie i wyszedłem z domu do szkoły, na moje szczęście był piątek, więc nie przejmowałem się zabardzo lekcjami. Cały czas zastanawiało mnie to o czym mówiła moja matka. O czym się przekonam? Moja mama ma często głupie pomysły, ale zawsze mi o nich mówi, a teraz tylko "Przekonasz się sam". Dziwne.

Gdy wszedłem na teren szkoły od razu zaatakował mnie Felek.
- MINNIE!
- Hej Lixie!
Wymieniliśmy jeszcze kilka bezsensownych zdań i weszliśmy do sali, w której mamy teraz lekcje- biologia.

Szczerze? Lubię biologię, ale tylko wtedy kiedy jest mowa o jakiś roślinach , a nie o ciele ludzkim.

I tak minęły mi dobre 5 godzin. Wychodziłem już że szkoły kiedy nagle Jisung napadł na mnie jak poparzony.
- JISUNG! Jezu co Ci się stało?
- Nie uwierzysz.. -powiedział zdyszany- Jeongin jest tutaj..
- Tutaj znaczy gdzie?
- NO TUTAJ W TEJ SZKOLE, W SEUL!
- Co ty pierdolisz?
- Nie pierdole spójrz - powiedział i staną obok mnie, żebym widział nadchodzącą do nas szczupłą sylwetkę, mojego przyjaciela, z którym nie widziałem się dobre 2 lata.
- INNIE?!- wykrzyczałem zdziwony i poczułem na swoim ciele mocny uścisk młodszego.
- Hejkaaa Seungggg
- Co ty tu robisz?!- niemal wykrzyczałem i czekałem aż rudowłosy mi odpowie.
- Przeprowadzam się- odparł z dumą, a ja natomiast stałem jak wryty, przeprowadza się do Seul?... Po tylu latach spędzonych w USA? Młodszy nadal nie odrywał się ode mnie, a ja jak już się ocknąłem oddałem uścisk.

________ ______________
Na razie nie mam pomysłu na ciąg dalszy, pozdrawiam was pszczółeczki 💋💋

🌙♧◇ Not So Far◇♧🌙:||: Seungin🪐Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz