Odkąd się obudziłem spałem jeszcze 3 godziny. Jak na mnie byłem nawet wyspany. Wystraszyłem się gdy usłyszałem za mną kogoś głos.
- Dzień dobry- obróciłem się do Jeongin'a i uśmiechnąłem się a on oddał uśmiech - Shuhua i Miyeon gdzieś wyszły godzinę temu
- A no właśnie, która godzina?- zapytałem ochrypłym głosem.
- 6.20- odpowiedział niemal od razu- Wstałem 10 minut temu i zdążyłem herbatę zaparzyć.Gdy już się ogarnęliśmy, i zjedliśmy śniadanie, postanowiliśmy wyjść na spacer.
Około 20 minut spacerowania, usłyszałem coś.
- Ty też to słyszysz?
- Ale co?- zapytał zdezorientowany Innie
- Jakby miałk- zdziwiłem się i ruszyłem w stronę nadchodzących dźwięków. Skręciłem w małą uliczkę gdzie dźwięk stał się coraz wyraźniejszy, In ciągłe podążał za mną.Znaleźliśmy tam małego kotka, wygląda jak miałby około 2 miesięcy.
- Jezu biedny- rozczulił się In na widok bezdomnego kotka- Weźmy go błagammm
- Nie zostawił bym tu żadnego zwierzęcia, boli cię coś- jak wypowiedziałem te słowa Innie wziął na ręce małego rudego kotka.Kim_Puppyyy* biedactwo
Fe_li,Koc7rek I 10896 innych polubiło to
Komentarze
Koc7rek
ODDAJ
GO PRZYDA MI SIE 4 KOT
|
|
Kim_Puppyyy* nopeFe_lix
Jakie słodziakkkkk co zamierzasz z nim zrobić
|
|
Kim_Puppyyy* zatrzymaćPokarz więcej
- To co zrobimy- zapytał Jeongin nadal głaszcząc kotka - Chciałbym go wziąść ale moja mama ma uczulenie.
- Ja go wezmę
- Serio?!- powiedział uradowany In
-Tak- odpowiedziałem, a po chwili Innie dał mi rudego kotka na ręce.Tak poszedliśmy do mojego domu, umyliśmy Kotka, nakarmiliśmy i ogrzaliśmy.
- Zostań tu z nim a jak pójdę do sklepu po jakieś jedzenie dla kotów- powiedział In i wyszedł z domu.Usiadłem sobie na łóżko i wziąłem kotka na kolana, a on tak zasną do przyjścia In'a.
- Kupiłem przy okazji jakieś zabawki- powiedział zadowolony Jeongin.Po 1 godzinie opiekowania się kotkiem, przyszedł Jisung od Minho.
- Awww, jaki słodziakkkkk, macie już dla niego imię?- zapytał Jiji, który właśnie zobaczył kota.
- Nie- odpowiedziałem stanowczo, czułem się troszkę otoczony, ponieważ kot leżał mi na brzuchu, In siedział obok mnie a Jisung nachylał się żeby głaskać kota.
- Mam pomysł- powiedział Jeongin- Nazwijmy go 'Taro'?
- Idealnie!- wykrzyczałem, aż Taro podniósł główkę z mojego torsu.Kim_Puppyyy * oficjalnie jest to Taro!
Ji_wiewko, Koc7rek i 13456 innych polubiło to
Komentarze
Fe_lix
Piękne imię!Koc7rek
Dziecko In'a i Min'a
|
|
In_Jin błagam cię
|
|
Koc7rek I u kogo mieszka?
|
|
In_Jin U Mina , ja nmg bo moja mama ma uczulenieShu_hu
Jaki słodziak!Pokarz więcej
I tak zasnąłem z Taro na torsie.
Gdy się obudziłem, byłem przykryty kocem, a kota miałem niemalże na głowie.
- Hejka- powiedział Innie uśmiechając się do mnie.
- Heja, która godzina?
- 15.32- powiedział głaskając kota- Jeśli mogę spytać, to gdzie są twoi rodzice?
- Na delegacji, wrócą za około 3 lata, wyjechali do dalszych Chin- odpowiedziałem pewnie, a po chwili poczułem ciepłe usta młodszego na moim czole. Przyjemne uczucie.Jak to Taro, stwierdził że wejdzie mi na klatkę piersiową i obróci się do mnie pupą. Podniosłem go i obróciłem tak aby jego pyszczek był na przeciwko mojej twarzy.
- Uroczo wyglądacie- po tych słowach moje tętno podniosło się.Nie zwracając uwagi na te słowa wziąłem Taro i zaniosłem do jego misek ,gdzie czekało już na niego jedzenie. Nagle poczułem jak ktoś otula ramionami moją talię, okazał się być to Jisung- Idę do Minho.
Kim_Puppyyy* Taro w wersji ludzkiej
Fe_lix, Shu_hu i 2137 innych ludzi polubiło to
Komentarze
Fe_lix
RellPokarz więcej
-Taro nie wierć się tak!- wykrzyczał Innie, bo niemal kot wszedł mu na głowę. Wziąłem kota z jego twarzy i usiadłem obok niego.
- Szaleniec
- No dosłownie - odpowiedział Jeongin wyciągając sobie sierść kota z buzi.Włączyłem jakiś film, nie był najgorszy, ani nie najlepszy. Czułem cały czas na sobie wzrok młodszego, dlatego więc przewaliłem go do tyłu żeby leżał na plecach, a ja nad nim zawisnąłem.
- Dlaczego się tak na mnie gapisz?
- Bo lubię- odpyskował młodszy
- Lubisz powiadasz
- A żebyś wiedział- chciałem coś powiedzieć, ale poczułem jak coś, a raczej ktoś, chodzi mi po plecach - Sorry Innie teraz cię nie puszczę
- A to dlaczego?- powiedział zaskoczony In
- Bo ktoś mi po plecach chodzi- Innie uśmiechnął się i wypełz spode mnie, wziął mi kota z pleców, ja klapnąłem brzuchem na łóżko i znowu poczułem, że mam coś na plecach- Taro!
- On ci chyba w życiu spokoju nie da- prychnął młodszy, ja za to leżałem tak jak kazał mi Taro._______________________
Mój pomysł został wykorzystany 💋
Magia, chyba pierwszy raz rozdział jie kończy się na "Dobranoc"Podobni nie prawdaż? Bay Bay i love 💋
CZYTASZ
🌙♧◇ Not So Far◇♧🌙:||: Seungin🪐
Teen FictionZaczyna się o dwóch przyjaciołach, którzy mieszkają prawie 10 000 kilometrów od siebie. I jeden z nich nie wie co czuje do drugiego, miłość a może zauroczenie? Musi się przekonać sam. Za to drugi wie, że to miłość. •~ ZAKOŃCZONE~• NIE MA SKZ I INNY...