(Jeongin pov)
Gdy doszedłem do żywych, okazało się, że nie skończyłem zadania, wkurwiłem się jak jeszcze nigdy. To zadanie było akurat jednym z trudniejszych, na moje szczęście była jeszcze szósta, a szkołę miałem na dziewiątą. Postanowiłem odrobić to zadanie i iść jeszcze spać.
Ale też za to, że jestem takim debilem, musiałem napisać do Min'a żeby mi to wytłumaczył, okazało się, że już nie śpi.
Kapibara
Hej^^, nie umiem zadania i chciałem cię poprosić, żebyś wytłumaczył mi to przez wiadomości .>.Krokodyl
O gejka, tab wyruchacze ci to zafadnieKapibara
Co-Krokodyl
A kurfa,
hejka*
Wytłumaczę*
zadanie*Kapibara
Widać, że jesteś zmęczony, o której wczoraj poszedłeś spać?Krokodyl
No faj około 4, dobrze xe mam surojorekteKapibara
Ale i tak nie można się rozczytać z tego co piszesz, a i tak w ogóle TY SPAŁES TYLKO 2 GODZINYKrokodyl
ŻycieKapibara
Ja ci zaraz kurwa dam ŻycieKrokodyl
Po 1 dziecko słownictwo a po 2 co masz na ty. xadNiuKapibara
Po 1 jestem od ciebie młodszy tylko o rok a po 2 mam jakieś pierwiosnki z 69Krokodyl
Jaki ty xbovzony jesteś, o nue pierwiosnki tylko pierwiastki o nie z 69 tylko zapewnie ty w tej klasie masz z 72 (nie myślę jakby co)Kapibara
No właśnie, właśnie ale to Nie ważnePo tym Seungmin zaczął mi to wszystko tłumaczyć a ja tylko przepisywałem tak jak mi pisał, oprócz błędów typu zamiast 'z' pisze 'x' i tak dalej.
Gdy już skończyłem wszystko robić podziękowałem Minnie'mu i zacząłem się ogarniać, bo minęła tak jedna godzina. Gdy już wszystko było w ładzie wyszedłem z domu, zazwyczaj jadłem śniadanie, ale dzisiaj mi się nie chciało.
Doszedłem do szkoły i zauważyłem Min'a stojącego przed szkołą i rozmawiającym z jakimś facetem, około trzydziestki.
-Hejka- powiedziałem a oby dwoje popatrzyli na mnie.
-Hejka Innie jak ci poszło z tym zadaniem- odpowiedział uśmiechając się, uważałem, że Min ma naprawdę cudowny i niepowtarzalny uśmiech, więc cieszyłem się wtedy kiedy się uśmiechał.
-Dobrze -odpowiedziałem oddając uśmiech- Jeśli mógłbym spytać, to kto to jest?
-To, jest Bang Chan nasz nowy nauczyciel chemii, znamy się, ponieważ przez te dwa lata które spędziłeś w USA, mieszkał jako mój sąsiad, ale potem się przeprowadził
-Aaaa, oki, nie obraź się Chan Hyung, ale twój wiek brzmi troszkę pedofilsko...-odpowiedziałem nie pewnie.
-Wiem ,dlatego będę waszym nowym nauczycielem- uśmiechnął się do mnie i po chwili zniknął za drzwiami
-Chodź Innie bo się spóźnimy- powiedział Seungmin łapiąc mnie za rękę. Poczułem jak policzki robią mi się ciepłe, ponieważ Min nie lubił za bardzo bliskości, ale też przez ciepłą dłoń starszego.Wszedłem do sali od chemii, tak jak myślałem mieliśmy teraz lekcje z Chan'em Hyungiem. O dziwo tak jak nienawidzę chemii, to tak zajebiście Hyung tłumaczył temat. Wychodząc z klasy, zrozumiałem to ,że pierwszy raz w życiu wyszedłem z klasy, że zrozumiałym dla mnie tematem.
CZYTASZ
🌙♧◇ Not So Far◇♧🌙:||: Seungin🪐
Ficção AdolescenteZaczyna się o dwóch przyjaciołach, którzy mieszkają prawie 10 000 kilometrów od siebie. I jeden z nich nie wie co czuje do drugiego, miłość a może zauroczenie? Musi się przekonać sam. Za to drugi wie, że to miłość. •~ ZAKOŃCZONE~• NIE MA SKZ I INNY...