☆10♡

89 6 69
                                    

(Seungmin pov)
-JISUNG TY IDIOTO- wykrzyczałem, jak zobaczyłem co Jiji ma na łbie-MATKA CIE ZABIJE
-Ona już to widziała
-Masz szczęście- odpowiedziałem i klapnąłem się na łóżku. Jisung jest takim idiotą, że stwierdził iż przefarbuje się na granatowy..

 Jisung jest takim idiotą, że stwierdził iż przefarbuje się na granatowy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kim_Puppyyy* Jisung, coś ty zrobił

Koc7rek,Fe_lix i 304 innych polubiło to

Komentarze

Ji_wiewko
Przefarbowałem się nie widać?
|
|
Kim_Puppyyy* A żebyś wiedział że nie

Fe_lix
JESTEM Z SIEBIE DUMNY
|
|
Kim_Puppyyy * scam

Pokarz więcej

-Jak by co to dzisiaj Minho przychodzi- powiedział Sung,głaszcząc Taro.
-No chyba cię coś posrało,jak przychodzi tu ten twój chłoptaś to ja znikam- powiedziałem wstając z łóżka- I mi się tu proszę nie ruchać.

Wyszedłem z domu, idąc prosto przed siebie. Stwierdziłem, że nawiedzę Lix'a.
-Dzień dobr-. O KURWA TEGO NIE CHCIAŁEM WIDZIEĆ- wyparowałem, zaskoczony tą sytuacją. Teraz będę mieć  traumę do końca życia... Felix lizał się z Hyunjin'em.. MOGLI PRZYNAJMNIEJ DRZWI NA KLUCZ ZAMKNĄĆ.

Pokierowałem się w stronę jakiegoś parku, włożyłem słuchawki do uszu i dałem głośność na maxa, akurat leciała moja ulubiona piosenka. Usiadłem na jakiejś ławce przy stawie, nucąc sobie piosenkę, którą miałem w słuchawkach.
Nie zauważyłem kiedy ktoś się do mnie dosiadł.
-Hejka Seungmin
-Ooo, hej Miyeon- powiedziałem, wyciągając słuchawki z uszu.
-Mój brat... lizał się z jakimś chłopakiem..
-Wiem- odpowiedziałem- To Hyunjin,  "crush" Lixa, cały czas o nim pierdolił.
- Okej, już wszystko wiem- uśmiecheła się do mnie i odeszła- Na razie!

W tym momencie włożyłem słuchawki spowrotem do uszu i ruszyłem w stronę mojego domu.

Otworzyłem drzwi i zobaczyłem, że akurat Lee wychodzi z naszego domu.

Jak już Minho wyszedł z domu odezwałem się do Jisung'a.
-Mam nadzieję, że się nie pieprzyliście- Jisung tylko wywrócił oczami. I wrócił twarzą przed ekran telefonu.

❤︎♫︎☾︎*.•✿︎☻︎🐱☻︎✿︎•.*☽︎♫︎❤︎

Była już jakaś 21.36, stwierdziłem że pójdę się umyć. Gdy już to zrobiłem, poszedłem z Jisung'iem zjeść kolację, i poszliśmy spać.

❤︎♫︎☾︎*.•✿︎☻︎🐱☻︎✿︎•.*☽︎♫︎❤︎

(Jeongin pov)

🌙♧◇ Not So Far◇♧🌙:||: Seungin🪐Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz