(Jeongin pov)
Dzisiaj miał przyjść Felix że swoją siostrą - Miyeon. Były ferie zimowe, a mi nudziło się ciągłe siedzenie w domu.
Shuhua często mi mówiła, że chyba zauroczyła się w Miyeon, ale mówiła też że nie jest tego pewna.
Gdy usłyszałem dzwonek do drzwi, od razu do nich podszedłem i za drzwiami ukazał się Lix z 2 torbami pełnego jedzenia, jak się okazało jedna była dla nas druga dla naszych sióstr.
Byliśmy już u mnie w pokoju, aż nie usłyszałem dzwonku do drzwi.
- Kurna kogo tu śle- wstałem wkurzony otworzyć drzwi, jak się okazało był to Min, który już zdążył wyzdrowieć.
- Co ty tu robisz?- zapytałem zdziwony
-Felek- powiedział imię naszego przyjaciela, od razu wiedziałem o co chodzi.Teraz wszyscy w 3 byliśmy w pokoju i oglądaliśmy jakieś anime, które wybrał Felek.
(Shuhua pov)
Słyszałam z pokoju obok jak, ten przyjaciel Jeongin'a gada cały czas o jakimś Hyunjin'ie. Miałam zamiar dzisiaj powiedzieć, co czuje do Miyeon, ale za bardzo się boję.
-A więc..- zaczęłam, bawiąc się moimi palcami- Muszę Ci coś powiedzieć..
- Słucham- odpowiedziała spokojnie.
- Mam nadzieję że to co teraz powiem nie zmieni nas na gorsze lecz na lepsze- powiedziałam przestraszona, a Miyeon tylko przechyliła głowę w bok- p-podobasz m-mi się..- powiedziałam szybko, i czekałam na odpowiedź patrząc na podłogę. Po chwili poczułam uścisk Miyeon na swojej talii.
- Ty mi też- wyszeptała mi do ucha i pocałowała w policzek. W tym momencie siedziałam oszołomiona, ale po chwili przysunęłam bliżej Miyeon i pocałowałam ją namiętnie.(Jeongin pov)
Gdy skończyliśmy oglądać to beznadziejne anime, Lix zaproponował pójście na spacer zgodziliśmy się i po 10 minutach wyszliśmy z domu.
-Trochę zimno jest - powiedział Min niemalże się trzęsąc, podszedłem do niego i przytuliłem go od boku.Fe_lix słodziaki <3
Ji_wiewko, Koc7rek i 890 innych polubiło to
Komentarze
Koc7rek
Zakochane gołąbeczki ❤️
|
|
Kim_Puppyyy * czy ty się wgl słyszysz
|
|
Koc7rek tak i wiem co gadam
|
|
In_Jin jak dobrze myślę to wy nam spokoju nie dacie?
|
|
Fe_lix dokładnie tak
Komentarz polubiony przez użytkownika Koc7rek i Ji_wiewkoJi_wiewko
SŁODZCYYShu_hu
AWWW JAKIE SŁODZIAKI
CZYTASZ
🌙♧◇ Not So Far◇♧🌙:||: Seungin🪐
Teen FictionZaczyna się o dwóch przyjaciołach, którzy mieszkają prawie 10 000 kilometrów od siebie. I jeden z nich nie wie co czuje do drugiego, miłość a może zauroczenie? Musi się przekonać sam. Za to drugi wie, że to miłość. •~ ZAKOŃCZONE~• NIE MA SKZ I INNY...