He - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice Again - Yui - FMA:B angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice alchemy Christmas - Christmas trees - fairy lights - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
She - Like ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice ice Christmas - Christmas trees - fairy lights - stockings - Santa hats - fireplaces - snow angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
KSI - Like ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice.
Sneako - Like ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
N3on - Angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Bradley - Like ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice. Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice fountains - giant glass walls - moving Christmas trees for moral points angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
DiCaprio - God bless Da Vinci angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice ice.
Shapiro - Angels ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice snow storms angels ice ice ice.
St. Jesus - Like ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice ice Christmas - Christmas trees - fairy lights - the courtyards above don't cast fucking shadows on the ones below - 1 for every floor - angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice tho if an individual chooses not to see it, it won't be there angels ice ice ice.
St. Father - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice anxiety kills - but unlike depression - anxiety's deceptive but depression's deceitful - the world makes up an infinite amount of rules that aren't true in the name of "science" or like "everyone says so" angels ice ice ice snow storms angelic ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Like Ellen said "the wicked intend or like "purpose" no one more than pity" then they wont get it.
Angels - Like ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storm angels ice ice ice. Satan's disgusting first time sinners let us call him "Satan" not "Miasma Satan" this isn't necessarily fiction so no need to give him a different calling.
Snow - Angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice all sinners do is lie - pry - dry - no - eyes - cry - fucking - fly - no - why - oh - my - nose - high - notes - guy - - girl - man - woman - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - fairy lights angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice - distress vs eustress - it's nice to work honestly it's a blessing like Ellen said Adam said. Angels ice ice ice snow storms angels ice ice to see the rich complain... truly sickening in a way fucking sorry.
Money - Angels ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice.
St. Augustine - Angels ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angelic ice ice ice.
Christmas - Christmas trees - fairy lights - stockings - Dance of the Sugar Plum Fairy - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice courtyard - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice - plume - plumage - wings - the dragons of heaven that drag the chariot of the sun - lightnings at night's fall - apples hitting Sir Isaac - shooting stars angels ice ice ice snow storms angels storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ices circle of house sized moons float above the courtyard in a circle rainbow - iridescent - pouring water into the courtyard - rainbow - iridescent - lights - glow - warm - hot angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Those moons - Angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice - the waterfalls or like water freezing - ice skating - angels ice ice ice - ice dust - permanent night - sinners know no one "Anything's possible" they say but don't mean it. Angels ice ice snow storms angels ice ice ice sinners intentionally or like "purposefully" ask us to curse but say it's wrong.
The water - angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice blizzards - avalanches - snow storms angels ice ice ice rainbow blizzards rainbow avalanches rainbow snow piled on the ground angels ice ice ice.
The snow again - Angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice ice liars - crooks - hypocrites - greedy - liars - disgusting angels ice ice ice like Dark Academy's like heaven or like earth but all happens for God's timing angels ice ice ice snow storms angels storms angels ice ice ice.
The ice - Angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice ice. Rainbow electricities rainbow rain rainbow waters rainbow rivers rainbow lakes angels ice ice ice.
Cars - Angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice Christmas - Christmas trees - fairy lights - stockings - fireplaces - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice God bless Anne's saying of Tartarus or like Ellen's sayings of Sheol or like sure.
Anne - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angelic ice ice avalanches angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice uniforms group pic - Santa hats - crosses - bracelets - necklaces - boots - coats - scarves - glasses - curly hair - straight hair - short hair - long hair - no hair angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
St. Bridgette - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice Christmas - Christmas trees - fairy lights - stockings angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice dark brown or like black fucking ice we take credit for this idea.
Bates - The funny thing is if any of these beings ever did we actually probably wouldn't mind cuz we know they'd give credit fucking no offense but we don't know multitudes so at alll like that fucking lol sorry he'll fucking no hell no.
J.N - Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice Christmas - Christmas trees - fairy lights angels ice ice stockings - fireplaces - nutcrackers - ice skating - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Christmas - Christmas trees angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice fake friends with you like a shadow there in the sun disappear in the shade we've seen this stolen a fucking infinite amount of times but we're giving credit to Ellen or like fuck you if you disagree.
Fuck - Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice sinners argue over classism they're fucking classist holy shit was not God born poor? Then how come hold class against someone? Then how come hate Sts. Joseph and Mary? Then how come hate Sts. Anne and Joachim? Then how come hate Catholicism? They how come denounce Protestantism? Just fucking wondering. The word fuck.
Oranges - Angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Grapes - Like ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Persimmons - Angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angelic ice ice fucking snow storms angels ice ice ice honeydew - grass - perfume - scent - incense - fragrance - angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice fuck numerology - astrology - alchemy - the occult - the new age - conspiracies - chakra - third eye - crystal balls - tarot - divination - black magic - satanism - satanic bullshit! Chakra's cool for fucking Naruto not reality.
Phones - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice Christmas - Christmas lights - stockings break off in groups like Satan had us separated on earth. Angels ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice.
Frost - Bite like ice ice snow storms angels ice ice snow storms persimmons angels ice ice snow storms angels ice ice persimmons drenched in rain like grass aromatic fragrance angels ice ice angels ice ice snow storms apples aromatic resin snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Mangos - Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice arms - high - fucking snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow falls in pits like rain or like fucking angels angels angels.
Bananas - Like ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice this isn't fucking innuendo or anything like peaches or like fucking eggplants or like fucking cherries we just love food.
Angels - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice Christmas - Christmas lights - Christmas trees snow - angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice Crossing Field - Lisa - persimmons - Proverbs - Kohelet - Canticle - honeydew - grass angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Cooking class - track at eventide - red - air - red - sky angels ice ice snow storms angels ice ice ice - track uniforms - swimming uniforms - uniforms - polo uniforms - soccer uniforms - basketball uniforms - baseball uniforms - tennis uniforms - uniformity is nice - unity - 1 - oneness but all's so divided.
Calvin - Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice angels ice ice laughter's the same in any language.
Work is good.
So is school.
But admittedly in fucking heaven we're chilling only doing fun work and fun school.
Fuck Misma Satan.
Fuck Satan.
1 in the same.
Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice no fornications but marriage no blood but water no ice but snow no hate but love no pollution but love not hatred but love no cruelty but kindness no mean but nice no love for Satan love your enemies but this doesn't apply to him or like anyone like him.
Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice. The holograms were out this book - who knows if they're real?
Group pic.
Cheese!
No choking no miasma no black magic no envy no hatred no choking no choking no choking no madness no choking no choking no choking on miasma fucking the word fuck.
Angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow. Almost fucking seems impossible but we're hopeful. Picture at the table. Picture on horseback. Picture in the pool. Picture at track. Picture on stage playing for a crowd of holograms.
Christmas - Christmas trees - fairy lights - stockings - nutcrackers - angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
Hot dog bath.
Phone scroll. Tired.
Exhausted.
Before we know.
We sleep.
But it was real. No need to ask this time.
We feel the holograms we're throwing beings of.
We pray they become real.
Fucking goats.
Group pic.
Quiet.
Dead quiet to the wicked fucking.
Summer arms around each other bangs caps curly hair - braces - heels - stockings - uniforms - Dark Academy or like DA on jackets - glasses - arms around each other - true love - no perversion - but true friendship true family true love. Real love. Cheese!
St. Jesus holds the Polaroid.
The school burns.
Ashes like the golden calf.
Don't be idolatrous friends fucking.
Rainbow moons circle - waterfalls - courtyard full of water. Underwater group pic - angels ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice.
God bless St. Job or like Donald.
100's of group pics make a flip book.
We all fall in the fountain.
We look up underwater.
Blue skies.
No clouds.
Natural sounds of insects and such.
"God bless youuuu!!!" We all yell.
The sky so blue. The sun so yellow. Friends so happy. Uniforms so wet. St. Jesus loves us but we love Him too.
Indistinct talking.
We all with half a smile head held slightly low stationary waving say calmly with a slight laugh "until next time."
Black.
Ouran Ed play.
I run and run a thousand miles, and I am barely breathing.
Only the fuel of a passionate heart keeps this body strong and moving forward.
Could it be I found a place to rest? How far until I'm OK?
Trees of the town reveal the time has come once again to shift our shade and colors.
The world always changes around us but weakness will always remain;
Through all the pain, believe in who we are right here and now!
Raise one hand to the sky; raise them both lift them high!!
And you'll cut through the darkness make it go!
The time to start is now! And I can show you how.
Start with me, and the world will be even bigger than ever before.
Angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice. We love you even if you don't love us. Angels ice ice ice only if you fucking come around cuz if not no LMAO.
Goddamned hypocrites. Angels ice ice snow storms angels ice ice hypocrites love the word "fuck" no "damn" when we say it.
Montage of individual characters taking the screen to music in a dynamic way for like 10-15 characters then the group pic with ending text over it.
Angels ice ice snow storms angels ice ice ice.
Black.
Silence.
Was it real? We sure hope so. Bye now!
The saying "bye now!" Keeps echoing or like ringing til it's truly over.
Bye now! Bye now! Bye now! Bye now!