8. Song of No Boredom

0 0 0
                                    

He - Like ice ice snow storms angelic ice ice ice snow storms angelic ice ice ice avalanches ice ice ice ice ice ice ice snow storms angelic ice ice ice ice ice clean snow no hate no lust no malice no conceit snow snow.
He - Like ice ice snow storms angelic ice ice ice ice ice ice ice snow avalanches ice ice ice snow storms angelic ice ice ice ice ice snow storms angelic ice ice ice ice snow storms angelic ice ice ice snow snow storms - St. Augustine - St. Ambrose - St. Jerome - martyrs under snow snow.
Under the snowy icy lightning sun under knowless icy lightning sun under cloudy vain lightning sun under knowless icy snowy sun sun sun.
Proverbs help us to know who God is fuck conforming so many Christians smoke and drink didn't St. Jesus die for sin so they swear but it might seem the more devout ones don't do these things but that doesn't matter to us snow snow.
Under snow angelic icy icy snow storms under snowy sun storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow snow.
Brain dead cold - Angelic ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angelic ice ice ice snow storms angelic ice ice ice snow snow sun sun sun snow sun sun sun mow grown grass under snow snowy icy snow under snow under angelic icy snow under snow under snow snow.
Suns - stars - ice - Majora's Mask - ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow avalanches ice ice ice snow storms angelic ice ice snow snow snow snow snow under snow under cloudy vain snow under snowy icy snow under holographic loving icy snow snow.
Phendrana Drifts - Metroid Prime Remastered - Rent - Emily - Bridget - suns - snows - stars - under lightning sun angelic icy icy lightning sun under snow under the snow under snowy icy lightning snow under vain snow under knowless snow under ice under snow snow.
No sentimental - detrimental - elemental - snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice under snow storms angelic ice ice under snow under snowy icy lightning snow under vain snow under fucking snow snow.
Snow falls like pianos notes ring like snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice vain vain knowless snow snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice ice snow storms angelic ice ice vain snow snow hollow snow hallowed snow snow.
Fuck hypocrites - hypocrisy in church - lies in church - deceit in church - greed in church - hate in church above all else do Christians really love their enemies?
Snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow avalanches ice ice ice ice snow storms angelic ice ice under snow under snowy icy snowy snow under vain snow under snow snow snow snow fucking snow snow.
Snow snow.
Snow snow.
Angelic ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice ice avalanches ice ice prodigal snow under snow under snowing snow under lightning snow under falling snow snow.
Angelic - ice ice ice ice ice ice snow storms angelic ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angelic ice ice ice ice ice ice ice ice ice avalanches ice ice ice snow storms crystals boom crystals snow - under - snow - under - snow - under - snow - under - snow snow.
Angelic ice snow storms angelic ice ice snow avalanches ice ice snow storms angelic ice ice snow snow under snow under green snow under red snow under blue snow snow.
Stars.
Under penitent snow under helping poor snow under dog snow under silly snow.
The dog end.
The end - the end.

Song of Iron HeartsWhere stories live. Discover now