She - Like ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice.
Angels - Like ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice heaven hell heaven hell heaven hell.
Snow - Believe in God angels snow storms angels ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow snow.
Angels - Like ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow snow.
Self-Destructing - Isn't an option.
Over - sin.
Love - God.
No - one should treat you with racism.
Sinners - are racist.
Angels - Like ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice.
Liars - don't go to heaven.
The Honest - don't go to hell.
Angels - Like ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice.
Don't - ever be racist.
There's - enough racism as it is.
Angels - Snow storms angelic fucking snow storms angels ice ice ice snow storms angelic ice ice snow snow angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice ice snow storms angels ice ice.
Racism - Dark brown - brown - white - black - racism isn't necessary.
So - much racism.
Too - much racism.
The - world is racist.
Angels - Under snow storms angels ice ice snow storms angelic ice ice snow suns angels ice ice avalanches ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice.
God bless - Tammi and Chanelle.
Angels ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice.
Snow - angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angelic ice ice ice ice ice snow storms angelic ice ice snow snow.
And so ice or snow melted old elements and full of years.