15. Song of Money

0 0 0
                                    

He - Like ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice snow snow.
Angels angels angels angels.
St. Cecilia - Like ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice prudent love snow snow.
Résumé - Like ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice cryless ourless snow snow.
Music - Like ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice - Xbox 360 - Atlanta - dead poets society - love - hate.
Angels - Fucking snow storms angelic ice ice ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice ice snow snow.
Snow - Like ice ice snow storms angels ice ice snow storms patience money money money money but no one else matters but money.
Fucking - to the wicked.
Angels - Like ice angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice ice ice snow storms money money money money.
Hearts break for - money.
Angels snow ice - money.
Angelic ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow snow storms angelic ice ice snow storms angels ice ice ice snow snow - money.
Money - turns things inside out.
Backwards.
Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice snow storms angels ice ice.
Love God.
Hate - sin.
No - greed.
Angels ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice we all share the same fate - fucking - death.
Snow.
Angels ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice ice ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice ice ice ice snow storms angelic ice ice angels ice ice snow storms angelic ice ice.
Be grateful to not be famous.
Be grateful to not be rich.
Be grateful to not be scrutinized by the public.
Private souls.
Angels - Like ice ice ice snow storms angelic ice ice avalanches ice ice ice snow storms angels ice ice avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice snow snow.
Phantoms.
Go.
St.
Ghosts.
Saints.
Angels ice ice snow storms angelic ice ice ice snow storms angels ice ice snow avalanches ice ice snow storms angels ice ice snow storms angels ice ice ice avalanches ice ice snow storms blizzards ice ice snow storms angels ice ice snow snow angels ice ice.
We could go on.
But we won't.
Thank you Jesus Christ and Leonardo.
The - end.
The - end.

Song of Iron HeartsWhere stories live. Discover now