He - Like ice snow storms angelic ice ice snow hypocrisy love knows no home in words but action fucking snow fucking hypocrisy yolked unbelievers avoid for you won't find knowledge on their lips like snowy icy snow snow.
She - Like ice ice snow storms angelic icy icy snow storms angelic ice ice snow storms angelic storming warm storms fucking angelic ice ice snow storms angelic ice gospels like snow snow.
He - Like ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice no one can truly know much of anything of a fucking being by just looking but you'd be surprised how often in happens for what?... we must obviously talk to our neighbors to know them and for more than a small amount of time time.
Time - time.
Tick - tick.
Sinners act in private but more in public they scheme privately to confuse public saints.
Snow - Snows snowingly angelic ice ice snow storms angelic icy icy snow storms angelic ice ice money isn't all coming from someone with a job beings are homeless for no one intends or like purposes work that's to say no hypocrisy now sinners say """No one's ever said they hate work.""" No dignity - no response.
If we don't pity our poor who will? Snow snow snow snow.
Angelic - Icy snow storms angelic ice ice icy snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice don't act on the temptations of the devil for he's so lonely if it was possible to be lonelier than Satan you'd disappear - go back in time - not be born - but be made in Sheol or the depths snow snow.
Angelic - try.
Snow - try.
Explain ourselves like no hypocrisy love is in actions not words or like snow snow.
Angelic - Snowy icy snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice babysit snow storms angelic ice ice.
Snow - Like ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice patient ice ice help the poor that's the true wisdom of the wise man's Proverbs proverbs.
The Mountains - Like ice ice ice snow angels ice ice ice ice snow angels ice ice ice snow storms angelic ice ice icy icy icy icy icy icy snow storms angelic ice ice ice angelic ice ice snow storms angelic ice ice ice snow storms angelic ice ice Super Mario 64 snow snow snow snow.
Snow - Like angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice.
Music - Can save time or lose it like hearts fucking hearts hearts.
Angelic - Ice ice snow storms angelic ice ice snow storms angelic ice ice shame angel dust is cocaine is nice saying religiously.
Angel Dust - Hypocrisy - love knows no home in words - but - actions - advice - poetry - snow - theft - hearts - snow - snow.
Angels - Like ice ice snow storms angelic ice ice snow snow.
Help the poor.
Amen.
Snow - snow.
Snow - snow.
Angelic - Ice snow storms angelic icy icy snow storms angelic ice ice.
The end - the end.